Man, 25, bezig met mijn Masterquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
hellowelkom!
Geslacht, leeftijd, hyves, studie / werk?
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhellingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
master in? en waar ergens woon je nu? (koop/huur/studentenkamer?)
waar je alles in 1 kamer hebt?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhelling
dont worrie, er zitten meer computernerds hierquote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhelling
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dont worrie, er zitten meer computernerds hier(ik niet
)
Uhu met entresolquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
waar je alles in 1 kamer hebt?
Nice
And don't worry... genoeg nerds hier hoor
Mooi....maar is het niet klein? hoeveel wachttijd heb je ervoor ingeleverd?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhu met entresolbevalt erg goed !
quote:
Nee door die entresol (waar je dus je bed op zet) valt het echt reuze mee ! Heb d'r 2,5 / 3 jaar wachttijd voor ingeleverd.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi....maar is het niet klein? hoeveel wachttijd heb je ervoor ingeleverd?
vergeet family guy en two and a half men nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ik loop echt gruwlijk achter..heb alleen die aflevering gekeken![]()
moet ook nog Topgear en Californication kijken van laatste week!
valt opzich nog meequote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee door die entresol (waar je dus je bed op zet) valt het echt reuze mee ! Heb d'r 2,5 / 3 jaar wachttijd voor ingeleverd.
WTF is dat mokkel in de ad aan het doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |