Morgen piep je als eenquote:Op woensdag 18 november 2009 03:07 schreef LastRequest het volgende:
Je m'excuse maar hyves opent niet.. hij deed een poging de beginpagina te openen maar daar loopt ie vast. Ik lees het morgen wel even want ik ben wel benieuwd!
Ik moet echt gaan slapen zo maar ik ben niet moe (morgen piep ik wel anders)
Echt hoe kom je eropquote:Op woensdag 18 november 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of als een IB die tegen Yashi probeert in te gaan!
Hoe ik erop kom? Kwestie van net op het juiste moment knijpen, mikken en dan loslaten!quote:Op woensdag 18 november 2009 03:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt hoe kom je erop
Nu ga ik dus een poging tot slapen doen, slaap lekker als je ooit weer eens gaat slapen!
Ik denk hetquote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef royjn het volgende:
Is er een winter depressie aan de gang dat er tegenwoordig zo weinig gepost meer wordt?
Zelfs niet om te fokken?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:20 schreef Dj_unkie het volgende:
Bah dit wordt echt zo'n lamme dag.....totaal geen motivatie om iets te doen
mwah een beetje...al moet de grens niet te hoog gaan liggenquote:
Hoe was Deep Purple?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Dupje het volgende:
Meeeeen ik word alleen maar zieker (niet zo gek, ben gister nog naar Deep Purple geweest).
Wel vet! Ik was alleen al vet moe en beetje bluh, dus ben eerder weg gegaan, waardoor ik oa Hush en Smoke on the Water heb gemistquote:
Man, 25, bezig met mijn Masterquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
hellowelkom!
Geslacht, leeftijd, hyves, studie / werk?
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhellingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
master in? en waar ergens woon je nu? (koop/huur/studentenkamer?)
waar je alles in 1 kamer hebt?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhelling
dont worrie, er zitten meer computernerds hierquote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhelling
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dont worrie, er zitten meer computernerds hier(ik niet
)
Uhu met entresolquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
waar je alles in 1 kamer hebt?
Nice
And don't worry... genoeg nerds hier hoor
Mooi....maar is het niet klein? hoeveel wachttijd heb je ervoor ingeleverd?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhu met entresolbevalt erg goed !
quote:
Nee door die entresol (waar je dus je bed op zet) valt het echt reuze mee ! Heb d'r 2,5 / 3 jaar wachttijd voor ingeleverd.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi....maar is het niet klein? hoeveel wachttijd heb je ervoor ingeleverd?
vergeet family guy en two and a half men nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ik loop echt gruwlijk achter..heb alleen die aflevering gekeken![]()
moet ook nog Topgear en Californication kijken van laatste week!
valt opzich nog meequote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee door die entresol (waar je dus je bed op zet) valt het echt reuze mee ! Heb d'r 2,5 / 3 jaar wachttijd voor ingeleverd.
WTF is dat mokkel in de ad aan het doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
zucht...ik schrijf ze op....anders nog ietsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vergeet family guy en two and a half men nietdie waren beide leuk
een patatje speciaal en een kaassoufflequote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zucht...ik schrijf ze op....anders nog iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |