zucht...ik schrijf ze op....anders nog ietsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vergeet family guy en two and a half men nietdie waren beide leuk
een patatje speciaal en een kaassoufflequote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zucht...ik schrijf ze op....anders nog iets
Waar hang jij wel niet uit als je zulke google ads krijgtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
In het Nijmegen topicquote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Waar hang jij wel niet uit als je zulke google ads krijgt
Hier opeten of meenemen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
een patatje speciaal en een kaassouffle
hahaha nopequote:
Ziet er niet gezond uit, word je zo van dat productquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WTF is dat mokkel in de ad aan het doen?
QFTquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Fijn nu heb ik zin in friet en kaassoufles
ik las vanaf onderaan terug, ik dacht dat het over notes gingquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Dj_unkie het volgende:
dat wordt dan ¤4,50![]()
Fijn nu heb ik zin in friet en kaassoufles
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik las vanaf onderaan terug, ik dacht dat het over notes ging
ik heb geen ads, abo ftwquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
whehequote:
Waarom die nummers CPquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
2 Nummers die op de crematie van mama gedraait worden![]()
Hehe ik herken de nummers ook uit mijn jeugd (ook als vette trance remixquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Adiemus omdat mijn moeder dat al erg mooi vond toen ik 10 was ofzoEn dat is echt een nummer wat dus aan mama doet denken. En die andere, omdat ik die gewoon zeer mooi vind, en het nummer zoals de titel al zegt, enorm veel emotie toont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |