Morgen piep je als eenquote:Op woensdag 18 november 2009 03:07 schreef LastRequest het volgende:
Je m'excuse maar hyves opent niet.. hij deed een poging de beginpagina te openen maar daar loopt ie vast. Ik lees het morgen wel even want ik ben wel benieuwd!
Ik moet echt gaan slapen zo maar ik ben niet moe (morgen piep ik wel anders)
Echt hoe kom je eropquote:Op woensdag 18 november 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of als een IB die tegen Yashi probeert in te gaan!
Hoe ik erop kom? Kwestie van net op het juiste moment knijpen, mikken en dan loslaten!quote:Op woensdag 18 november 2009 03:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt hoe kom je erop
Nu ga ik dus een poging tot slapen doen, slaap lekker als je ooit weer eens gaat slapen!
Ik denk hetquote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef royjn het volgende:
Is er een winter depressie aan de gang dat er tegenwoordig zo weinig gepost meer wordt?
Zelfs niet om te fokken?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:20 schreef Dj_unkie het volgende:
Bah dit wordt echt zo'n lamme dag.....totaal geen motivatie om iets te doen
mwah een beetje...al moet de grens niet te hoog gaan liggenquote:
Hoe was Deep Purple?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Dupje het volgende:
Meeeeen ik word alleen maar zieker (niet zo gek, ben gister nog naar Deep Purple geweest).
Wel vet! Ik was alleen al vet moe en beetje bluh, dus ben eerder weg gegaan, waardoor ik oa Hush en Smoke on the Water heb gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |