broodje zalm, kruidenkaas en mosterd-dille dressingquote:Op donderdag 19 november 2009 12:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil iets lekkers gaan halen als lunch
Maar ik weet niet wat..
Yup. They go insane when they come in contact with peequote:Op donderdag 19 november 2009 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
die southpark is echt goediemand m al gezien?
vooral de oplossing is mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yup. They go insane when they come in contact with pee
broodje balquote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef mrbox het volgende:
ik ga voor een broodje spek met gebakken ei
Ik vind em traag hoor...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga dalijk de samsung omnia qwerty kopen
goed onderbouwd, ik denk idd dat ik je alternatieve optie ga kopenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vind em traag hoor...
Probeer em maarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed onderbouwd, ik denk idd dat ik je alternatieve optie ga kopen
Moest jij niet iets met dual sim hebben?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga dalijk de samsung omnia qwerty kopen
Mag jij weer rijden dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in de auto![]()
Wss. iemand tegenaan gereden!
Bij je studentenhuisvesting ? en zeker ook geen briefje ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in de auto![]()
Wss. iemand tegenaan gereden!
Nope!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
ziet iemand me nog online staan toevallig?
en dan mobiel erachter of niet
Nee, eigenlijk weet ik niet goed waar het gebeurd is. Ik moest op de uni zijn en ik had het laatste vakje rechts dus ik kon parkeren en toen rechts via de deur van de passagier eruit. Kijk ik eerst naar de bumper denk he die steekt een beetje uit. Kijk ik naast de deur van de passagier dikke deuk erin. Ik let nooit zo op mijn auto en al helemaal niet de kant waar ik niet instap!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bij je studentenhuisvesting ? en zeker ook geen briefje ofzo
Zag je vanmiddag wel inloggen met mobielquote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
ziet iemand me nog online staan toevallig?
en dan mobiel erachter of niet
Da's mooi zuur! Asociale klerelijers zijn mensen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope!
[..]
Nee, eigenlijk weet ik niet goed waar het gebeurd is. Ik moest op de uni zijn en ik had het laatste vakje rechts dus ik kon parkeren en toen rechts via de deur van de passagier eruit. Kijk ik eerst naar de bumper denk he die steekt een beetje uit. Kijk ik naast de deur van de passagier dikke deuk erin. Ik let nooit zo op mijn auto en al helemaal niet de kant waar ik niet instap!
En het zit ook mooi op SUV hoogte!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's mooi zuur! Asociale klerelijers zijn mensen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |