och.. ik kon het op zn minst een kans gevenquote:
wel snel je keuze gemaakt, dat dan weer welquote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. ik kon het op zn minst een kans geven
ik ben er nog steeds, ik geef het tot post 301 de tijd...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wel snel je keuze gemaakt, dat dan weer wel
ja sorry, ik kon je toch niet zomaar laten gaan?quote:
ach zo, maar met allemaal die users hier is het net de [singels] slowch euhm topicreeks...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds, ik geef het tot post 301 de tijd...
op dit moment haalt het het nog niet hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach zo, maar met allemaal die users hier is het net de [singels] slowch euhm topicreeks...
nou gooi eens wat meer leven in de brouwerij danquote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op dit moment haalt het het nog niet hoor
Van die niet op lege maag innemen peper!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa die rode of van die jalapeno pepper heet heid?
oke.. ik rot alwel weer opquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van die niet op lege maag innemen peper!
GvsE ook al hier?
Ja erg he, stalkersquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van die niet op lege maag innemen peper!
GvsE ook al hier?
Ik weet dat GvsE op je valt, maar dat ze je overal zou volgen dat had ik niet van dr verwacht!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja erg he, stalkersmaar dat is wel hot
sterf afquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet dat GvsE op je valt, maar dat ze je overal zou volgen dat had ik niet van dr verwacht!
Zegt er eentje watquote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja erg he, stalkersmaar dat is wel hot
Dat is een doodverwensing!quote:
minimaal D_K... minimaalquote:
MrBox! Kan je niet even je ketting van je stalkster in korten zodat ze netjes in [Singles] blijft?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet dat GvsE op je valt, maar dat ze je overal zou volgen dat had ik niet van dr verwacht!
lieve schat, geen enkele man beheerd mijn ketting, eerder andersomquote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MrBox! Kan je niet even je ketting van je stalkster in korten zodat ze netjes in [Singles] blijft?
Een uitdagingquote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lieve schat, geen enkele man beheerd mijn ketting, eerder andersom![]()
en nee, ik ga niet naar piecken
Hey maar jij bent dan ook geen stalkster! Althans je bent het wel maar niet ongewenst dan he!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Zo ik post hier ook even voor de gein. Singles invasie compleet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |