quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Vanuit de arbo-technisch verantwoorde stoel op werk![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
En dat dan omdat het in combi met water echt een enorme plakzooi wordt...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
The fuck komt die post vandaan?
Tis maar waar jij je tijd wil doorbrengen op fokquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
volg link![]()
ik denk, het is bijna etenstijd, dit voorkomt honger op je werk![]()
Nou zo heb ik ooit een onderbuurvrouw naar mijn kamer gelokt onder het voorwendsel dat we samen een film zouden gaan kijken. Dus ik de lichtjes laag gezet, drankje ingeschonken. Wat zij niet wist is dat ik een minieme hoeveelheid kwik in haar drinken goot elke keer. Dit heb ik zo een paar maanden volgehouden (samen eten, af en toe een verse cake langs brengen, samen borrelen) totdat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is belandt. Mijn nieuwe onderbuurman had gelukkig geen katten die kabaal maakte anders bleef ik aan het bakken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook.....En Hostie....de boel hier staat op de nominatie voor sloop dus vertel vertel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou zo heb ik ooit een onderbuurvrouw naar mijn kamer gelokt onder het voorwendsel dat we samen een film zouden gaan kijken. Dus ik de lichtjes laag gezet, drankje ingeschonken. Wat zij niet wist is dat ik een minieme hoeveelheid kwik in haar drinken goot elke keer. Dit heb ik zo een paar maanden volgehouden (samen eten, af en toe een verse cake langs brengen, samen borrelen) totdat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is belandt. Mijn nieuwe onderbuurman had gelukkig geen katten die kabaal maakte anders bleef ik aan het bakken.![]()
Ja ach, elke ochtend dat gezeur van haar kat. Ze verdiende het, zelfs nadat ik d'r subtiel op hintte die ene keer door te vragen of ze nog wel kattenvoer in huis had. Ik bedoel als je dat niet eens begrijpt en er geen eens moeite in gaat steken dan verdien je het ook. Iets socialer mag wel.quote:
Ik ga nooit jouw buurvrouw willen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, elke ochtend dat gezeur van haar kat. Ze verdiende het, zelfs nadat ik d'r subtiel op hintte die ene keer door te vragen of ze nog wel kattenvoer in huis had. Ik bedoel als je dat niet eens begrijpt en er geen eens moeite in gaat steken dan verdien je het ook. Iets socialer mag wel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga nooit jouw buurvrouw willen zijn![]()
Dat Sowieso!!!! ik Hinder geen enkel buur hier....Andersom daarintegenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit dat jij wat socialer vaardig bent dan die doos van een ex-buurvrouw van me (RIP)
- 10 cm naar linksquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanuit een positie op de bank![]()
Das niet perse een plusquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Mijn naam is Engelbert en ik spaar kroonkurken!
Jij bent wel een plus! Jij mag ook wel in de collectie!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent wel een plus! Jij mag ook wel in de collectie!
* De_Kardinaal stopt Laysa in de collectie!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal stopt Laysa in de collectie!
Een heule speciale!quote:
Slaapze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LR is gewoon online maar hier posen ho maar!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij heb ik ze vorig jaar nog ergens gekocht, Frankrijk dacht ik..
Ik bewaar het Nijmegentopic in m'n MyAT altijd voor het laatst D_Kquote:Op woensdag 18 november 2009 02:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
LR is gewoon online maar hier posen ho maar!
Ik had je gewoon betrapt!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik bewaar het Nijmegentopic in m'n MyAT altijd voor het laatst D_K
Zie Hivs!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:52 schreef LastRequest het volgende:
Oké sorry![]()
Kom net van Samson, best gezellig! How you doin'?
Nope! Wil morgen nog enigszins nuttig aan de slag voor de studie.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie Hivs!![]()
Ben je glaasje-toeter dronken nu?
Ik ben na het kopieren van één tekst al uitermate tevreden met mezelf qua tijd in studie steken! Je moet gewoon de lat voor jezelf laag leggen dan stap je er zo overheen!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nope! Wil morgen nog enigszins nuttig aan de slag voor de studie.
En je hyvesverhaal zal ik even gaan lezen..
Morgen piep je als eenquote:Op woensdag 18 november 2009 03:07 schreef LastRequest het volgende:
Je m'excuse maar hyves opent niet.. hij deed een poging de beginpagina te openen maar daar loopt ie vast. Ik lees het morgen wel even want ik ben wel benieuwd!
Ik moet echt gaan slapen zo maar ik ben niet moe (morgen piep ik wel anders)
Echt hoe kom je eropquote:Op woensdag 18 november 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of als een IB die tegen Yashi probeert in te gaan!
Hoe ik erop kom? Kwestie van net op het juiste moment knijpen, mikken en dan loslaten!quote:Op woensdag 18 november 2009 03:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt hoe kom je erop
Nu ga ik dus een poging tot slapen doen, slaap lekker als je ooit weer eens gaat slapen!
Ik denk hetquote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef royjn het volgende:
Is er een winter depressie aan de gang dat er tegenwoordig zo weinig gepost meer wordt?
Zelfs niet om te fokken?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:20 schreef Dj_unkie het volgende:
Bah dit wordt echt zo'n lamme dag.....totaal geen motivatie om iets te doen
mwah een beetje...al moet de grens niet te hoog gaan liggenquote:
Hoe was Deep Purple?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Dupje het volgende:
Meeeeen ik word alleen maar zieker (niet zo gek, ben gister nog naar Deep Purple geweest).
Wel vet! Ik was alleen al vet moe en beetje bluh, dus ben eerder weg gegaan, waardoor ik oa Hush en Smoke on the Water heb gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |