*Yay*quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Zo ik post hier ook even voor de gein. Singles invasie compleet!
Awwwwwwquote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey maar jij bent dan ook geen stalkster! Althans je bent het wel maar niet ongewenst dan he!
heuj.. zeg dr eens wat van? hij loopt echte nmgn-aren te werenquote:
Laten we dat houden zoquote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr zitten er daar nog een paar die hier niet gepst hebben
Je mag dan wel mijn zusje zijn, maar D_K is mijn vriendje!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heuj.. zeg dr eens wat van? hij loopt echte nmgn-aren te weren
daarom moet je hem opvoedenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag dan wel mijn zusje zijn, maar D_K is mijn vriendje!
En D_K is![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En D_K is![]()
![]()
Jij hebt zijn littekens nog niet gezien zekerquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom moet je hem opvoeden
Tuurlijk ben ik dat! Maar dat weet GvE niet! De rest heeft me al wel gezien hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En D_K is![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
Moeten wij nu ook daar gaan posten...volgens mij heb ik daar ooit weleens gepost
en dan ben ik in de cam.. en dan ben jij er niet.. wou mn zwager ook een keer ontmoetenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat! Maar dat weet GvE niet! De rest heeft me al wel gezien hoor!
Zijn jullie echt zusjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En D_K is![]()
![]()
En die dag dat ik in de Cam was, was je ook niet welkom!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ben ik in de cam.. en dan ben jij er niet.. wou mn zwager ook een keer ontmoeten
quote:
* De_Kardinaal neemt een glaasje water!quote:
*proest......dan moet je maar niet zo gulzig zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal neemt een glaasje water!
Van peper krijg je dorst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |