quote:Op woensdag 18 november 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, fucking geile shit hiero zeg
* De_Kardinaal schept nog een keer opquote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
*proest......dan moet je maar niet zo gulzig zijn
Strikvraag dusquote:Op woensdag 18 november 2009 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer, kom je ook ff kijken?
Straks niet gaan piepen dat ik je niet gewaarschuwd heb hé!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal schept nog een keer op
*piep*quote:Op woensdag 18 november 2009 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Straks niet gaan piepen dat ik je niet gewaarschuwd heb hé!!!!
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het al: niet veel gemist vanavond
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het al: niet veel gemist vanavond
Jullie zijn de laatste tijd zo close en komen jullie toevallig ook net na elkaar binnen! Vertel eens hoe dat nou zit!quote:
Dat wordt binnenkort een dubbeldate denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de laatste tijd zo close en komen jullie toevallig ook net na elkaar binnen! Vertel eens hoe dat nou zit!
De heren delen nog steeds een kast!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort een dubbeldate denk ik
Wel een ruime kast, hoop ik danquote:Op donderdag 19 november 2009 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De heren delen nog steeds een kast!
heel simpel, al die kansloze toespelingsposts tussen jou en de dames had ik geen behoefte op te reagerenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de laatste tijd zo close en komen jullie toevallig ook net na elkaar binnen! Vertel eens hoe dat nou zit!
Toespelingposts?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heel simpel, al die kansloze toespelingsposts tussen jou en de dames had ik geen behoefte op te reagereneindelijk n normale post waar ik het mee eens was
Mikkie & Swarmi sitting in a tree:quote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heel simpel, al die kansloze toespelingsposts tussen jou en de dames had ik geen behoefte op te reagereneindelijk n normale post waar ik het mee eens was
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toespelingposts?
Ben je nou zo verrekte autistisch dat voor jou de's en de
's van mij naar D_K alleen maar "toespelingen" zijn?
Geadopteerd zeker? Zo'n lief schattig negerkindje. Of zo'n lief schattig Chinees meisje met van die Hello Kitty strikjes!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie & Swarmi sitting in a tree:
K-I-S-S-I-N-G
First comes love,
then comes marriage,
then comes the baby in the golden carriage
Mikkie is een meisje!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geadopteerd zeker? Zo'n lief schattig negerkindje. Of zo'n lief schattig Chinees meisje met van die Hello Kitty strikjes!
Mikkie DENKT dat-ie een meisje is!quote:
Nee, hoe DOET alsof ie een jongetje is!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mikkie DENKT dat-ie een meisje is!
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ff een koffie reclame tussendoor:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |