1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nee nog niet. Wij zijn nog heftig aan het discussieren hierover. Ik zal het vanavond doen en haar vertellen van onze bedenkingen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes, heb jij dat vrouwtje nu al teruggemaild?
Libelle komt binnenkort bij mij op bezoek, hij woont nu bij hun
Tis zoooooo jammer dat je zo ver weg woont, anders moest je gewoon ff komen kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wij zijn nog heftig aan het discussieren hierover. Ik zal het vanavond doen en haar vertellen van onze bedenkingen.
sorryquote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?![]()
Dat kan heul niet binnen dit kliekje jah
Nee dat vind ik echt zielig! Stel dat ik er wel de hele tijd ben, dan wordt ie ziek en dan kan ik het niet betalenquote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, das niet heel eerlijk idd... en helemaal als ie nu gewend is dat jij er niet bent... maar een nieuwe uit het asiel dan? Ga ik wel doen als mn logeetjes weg zijn (over 5 maanden pas...)
en kerstboom... vorig jaar zat ik middenin een verhuizing, dus toen heb ik op 20 december een gratis boompje bij de praxis meegekregen toen ik kwasten ging halen, en dat was het hele kerstgebeuren...![]()
Dit jaar maar eens echt versieren
ik vind je echt een ontzettende mierenneuker, sorry hoorquote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendin
ja triest he...quote:
och meid tochquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik pm voortaan wel als ik dingen wil weten want anders krijg ik alleen als antwoord dat het allemaal al verteld is.
20 topics in een weekend bij lezen is me gewoon echt te veel.
Als ik iets weet wil ik het heus wel vertellen hoor... maar ik weet niet zoveel (ik volg het ook niet helemaal eigenlijk, ivm de snelheid...)quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik pm voortaan wel als ik dingen wil weten want anders krijg ik alleen als antwoord dat het allemaal al verteld is.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenBaloe heeft nu een matras, en ik zweer... er gaat geen boom passen zonder dat ik er echt iets uit moet flikkeren
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind je echt een ontzettende mierenneuker, sorry hoor![]()
Godsamme zeg. Ze heeft een punt! En wie geeft er een neuk om dat ze blauw is.
Oh fuck, alsof die dingen op de vloer niet al lelijk genoeg zijnquote:
Gewoon een paar daagjes er uit.quote:Op maandag 16 november 2009 11:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Schotland? Doe maar tof!
Vertel eens wat meer....
Naar Sam? Nee die zit daar nog niet eens dan, of wel?quote:
Doe dat dan fijn in de F&F FBquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...
Das alles wat ik probeer te zeggen, ik vind 't geen slimme opmerking... iig niet op die manier...
Je vroeg het toch niet?quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Why? Hara is hier geen modje, en het is in weze niet policy-overschrijdend ofzo. Dus denk niet dat de F&F mods blij worden als ik in hún FB met Qwea ga bekvechten over of het wel of niet handig is dat Hara (of elke andere blauwe, tis niet persoonlijk tegen hara ofzo) zulke dingen postenquote:
In een topic over een hoestende hond is het wél handig wou je zeggen om te gaan lopen slaaibekken met elkaar wat Hara wel of niet zou moeten posten?quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Hara is hier geen modje, en het is in weze niet policy-overschrijdend ofzo. Dus denk niet dat de F&F mods blij worden als ik in hún FB met Qwea ga bekvechten over of het wel of niet handig is dat Hara (of elke andere blauwe, tis niet persoonlijk tegen hara ofzo) zulke dingen posten
Ah, ik kreeg dus een onjuist antwoord. Anyhow, pm doet wonderen om info los te krijgenquote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
DML, Subtle had het helemaal nog niet gezegd want hij weet het zelf nog niet eens.
[..]
Gewoon een paar daagjes er uit.
Vond dat ik dat wel verdiend had na dit- jaar. Dus ik ga vanavond eens kijken hoe en wat.
In Schotland heb je een heel schattig durp, dat heet Strathpeffer, het is het meest truttige durp dat ik ooit gezien heb. Met een spa![]()
[..]
Naar Sam? Nee die zit daar nog niet eens dan, of wel?
Maar nee, dat heeft er niets mee te maken
PMen met Qweaquote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In een topic over een hoestende hond is het wél handig wou je zeggen om te gaan lopen slaaibekken met elkaar wat Hara wel of niet zou moeten posten?
En hier is het ook niet echt gezellig. PM er lekker over dan
True, maar dat is mierenneuken op het woordquote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je vroeg het toch niet?
Je zei dat ie het niet wilde delen met de kliek![]()
Dat weet je toch niet, of ie t wel of niet gedeeld heeft als je niet bijgelezen was
Je zal het vast gezegd hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Morrieeeeee!
Hoestie daar?
![]()
Voor nieuws en samenvattingen moet je niet bij mij zijn, ik slaap niet dus ik onthou niks
Ja, dat vroeg ik me ook af?quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zal het vast gezegd hebbenmaar waarom slaap je niet?
quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af?
Komt dat van het stoppen?
Duckie is ongesteld, nok haar UI is helemaal weg, zal wel met het geklooit van iteejer te maken hebben *NOFI*quote:
Nu hopen dat je snel weer slaapt dan. Goed dat je nog steeds volhoudtquote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook last van, nu is het goddank het enige waar ik last van heb, ik blijf er dit keer vrolijk bij dus ach...
Oi, hou je dat wel vol dan? En enig idee hoe lang het gaat duren?quote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook last van, nu is het goddank het enige waar ik last van heb, ik blijf er dit keer vrolijk bij dus ach...
Ik weet niet meer hoe lang het vorige keer duurde, ik heb er tot nu toe geen last van, van t weekend lag ik heel laat in bed en heb ik wel beide nachten van 6 tot 11 geslapen, donderdag heb ik ook niks geslapen, maar ik heb ook maar heel weinig slaap nodigquote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi, hou je dat wel vol dan? En enig idee hoe lang het gaat duren?
Oh, hier is het ok heur, gisteren een heerlijk rustige zondag zonder pc gehad..![]()
Greys, ik zie je kuiken ook niet!!
Ik ga even kijken!quote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Greys: P.Fje heeft een huis!
Mijn topic!!
Wij verschillen duidelijk van meningquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...
Das alles wat ik probeer te zeggen, ik vind 't geen slimme opmerking... iig niet op die manier...
Dat was al duidelijk tochquote:Op maandag 16 november 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening
Dan laat je dat boekkie lekker zitten als het regent.quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Lekkere natte kuthoerrrrrr van me
![]()
Ik hoop echt dat t zo niet regent, want ik moet Greys dr boekkie gaan kopen, t zou wel sneu voor de honden zijn als de daar nat voor moeten worden
Neeeeeheeeeeeee, dat ga ik echt wel halen, al verzuipen de honden dr voorquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je dat boekkie lekker zitten als het regent.
Dat overleef ik wel!
Het komt hier met bakken uit de luchtquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:Lekkere natte kuthoerrrrrr van me
![]()
Ik hoop echt dat t zo niet regent, want ik moet Greys dr boekkie gaan kopen, t zou wel sneu voor de honden zijn als de daar nat voor moeten worden
Nee hier is het nog wel droog, het waait wel als een wilde geloof ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken uit de lucht
Terug waaien!quote:Op maandag 16 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hier is het nog wel droog, het waait wel als een wilde geloof ik
Dat zal ik godverdomme zo es doen ja!quote:
Da's lief van je, maar dat vind ik zielig als die honden daarna een stel natte kledders zijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeee, dat ga ik echt wel halen, al verzuipen de honden dr voor
Dat overleven ze wel, ze moeten iets voor tante Greys over hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief van je, maar dat vind ik zielig als die honden daarna een stel natte kledders zijn
Dat zat ik me ook af te vragen jaquote:
Ik heb best ruime keuzequote:
Ik ga mn tosti ijzer denk ik op kantoor zetten , help me vanavond ff dr aan denken dat ik m inpak!!!quote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb best ruime keuze
Tosti, broodje kaas, broodje smeerkaas, broodje pindakaas, broodje ei, gekookt eitje, fruitsalade, nasi.
ik zal je stalken op msnquote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga mn tosti ijzer denk ik op kantoor zetten , help me vanavond ff dr aan denken dat ik m inpak!!!
Je hebt me nog nie geaccepteerdquote:
Ja ik wist niet zeker of je terug zou lezenquote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even kijken!![]()
(Zag dat je het eerder ook al gepost had net, maar ik zit op het werk).
Een paar gekneusde kardamom vruchten erbij is ook erg lekker.quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Ik heb nog een restje rode wijn, een stel flinke stoofperen, wat suiker en kaneel.... Volgens mij ga ik zo maar schillen. Kan ik ieg bij blijven zitten ik voel me zo duizelig als een dronken maagd die gemuurduwd wordt.
Greys wat moest er ook al weer nog meer bij?
En waar ga ik dat vandaan toveren???quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een paar gekneusde kardamom vruchten erbij is ook erg lekker.
Een paar laurierblaadjes en wat kruidnageltjes, voor meer smaak!quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Ik heb nog een restje rode wijn, een stel flinke stoofperen, wat suiker en kaneel.... Volgens mij ga ik zo maar schillen. Kan ik ieg bij blijven zitten ik voel me zo duizelig als een dronken maagd die gemuurduwd wordt.
Greys wat moest er ook al weer nog meer bij?
Laurieblaadjes check heb ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar laurierblaadjes en wat kruidnageltjes, voor meer smaak!
AH bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
En waar ga ik dat vandaan toveren???
kut, net te laatquote:
Ze is duizelig en wilde graag blijven zitten.quote:
Ermaquote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
KUTSCHOUDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer bij de fysio geweest. Oefeningen gedaan. Nu doet het nog meer pijn. Oefeningen zijn al lichter gemaakt. Pfffff. Kutzooi. Ga zo mn werk bellen.
Whehehehehehequote:
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Erma![]()
![]()
Maar als je rust moet houden zijn die 'zware' oefeningen toch ook niet goed? of wel?
En massage dan doet de fysio dat ook? Heb ik toen gehad met een overbelaste schouder.quote:Op maandag 16 november 2009 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.Voel me ook echt heel zielig, terwijl ik normaal echt niet zo ben. Aanpakken
is meestal wat ik doe. Maar nu dus niet.
Jawel, want die oefeningen zijn goed voor de spieren eromheen, om die te versterken zodat die meer op kunnen vangen en zodat die andere spier dus niet meer zo overbelast raakt. Maarja, als dat al ongelofelijk veel pijn doet en uitstraalt naar mn elleboog... Ik ga ook echt heeel, heeeeel rustig aan doen met die oefeningen, en gaat het niet, dan stop ik gewoon. Donderdag weer afspraak bij de fysio.
Dat klinkt goed kut... hoop dat het snel beter wordt...!quote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
KUTSCHOUDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer bij de fysio geweest. Oefeningen gedaan. Nu doet het nog meer pijn. Oefeningen zijn al lichter gemaakt. Pfffff. Kutzooi. Ga zo mn werk bellen.
Ja, elke keer. Vandaag zat het goed vast, ook omdat ik gister en vannacht zo'n pijn had. Ook mn spieren bij mn rug en wervels zaten vast.quote:Op maandag 16 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
En massage dan doet de fysio dat ook? Heb ik toen gehad met een overbelaste schouder.
He gatver! Dat klinkt ook niet fijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat klinkt goed kut... hoop dat het snel beter wordt...!
ik heb sinds m'n 16e een instabiel schouderkapsel en ben sindsdien al bezig met fysio en fitness etc om de boel er omheen sterker te krijgen. Nu is het inmiddels zo dat ik bij normaal gebruik geen pijn meer heb, maar als ik 1x een verkeerde beweging maak heb ik weer 3 maanden pijn en kan ik nog deur openduwen met links
Vooral rustig zijn met de oefeningen en niet te hard willen gaan, het heeft gewoon tijd nodig! Train de spieren om je schouder zodat ze versterken, maar reken erop dat zoiets wel veel tijd kost natuurlijk.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is duizelig en wilde graag blijven zitten.
Stuur jij haar even naar de Appie voor een paar gekke vruchten
Zou gaan zwemmen helpen? Of diclofenac?quote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
KUTSCHOUDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en eenvoor enfermera... kutzooi...
![]()
Is het niet raar dat je een test die de dokter afneemt om te kijken of je mexicaanse griep hebt zelf moet posten? Lijkt mij dat je dan meer kans hebt dat de postbode ook mexicaanse griep krijgt...![]()
Ik heb borstplaat gekocht!iemand een stukje?
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb gister ook zo lekker gegeten. Couscous met abrikoos, kip in een marinade van tomatentroep en een of andere saus, en de kip daarvoor gekruid. Was erg goed te doen, en nog eens simpel ook, met een soort maaltijdpakje van Al'Fez
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.quote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef Pagan het volgende:
Zou gaan zwemmen helpen? Of diclofenac?
quote:
Dat eet ik vanavond alleen dan zonder abrikoos en met kipkebab (nog makkelijker).quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb gister ook zo lekker gegeten. Couscous met abrikoos, kip in een marinade van tomatentroep en een of andere saus, en de kip daarvoor gekruid. Was erg goed te doen, en nog eens simpel ook, met een soort maaltijdpakje van Al'Fez
mijn mams moest als ze weer problemen met de schouder had in t zwembad gaan staan en dan bewegingen doen misschien dat je dat ook helptquote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.
Paracetamol heb ik 3 dagen gebruikt icm naproxen, allebei maximale dosis, en daar kwam de pijn dwars doorheen.En daarbij denk ik toch dat het handiger is om niks te gebruiken aangezien ik dan voel wat ik wel en niet kan... Al komt mijn humeur dat niet ten goede.
![]()
Het is fijn dat ons lichaam ons laat merken dat er iets kapot is, maar je zou eigenlijk een soort leesbevestiging moeten kunnen geven, zo van, ja joh, ik weet het, hou nou maar op met die pijn.quote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.
Paracetamol heb ik 3 dagen gebruikt icm naproxen, allebei maximale dosis, en daar kwam de pijn dwars doorheen.En daarbij denk ik toch dat het handiger is om niks te gebruiken aangezien ik dan voel wat ik wel en niet kan... Al komt mijn humeur dat niet ten goede.
![]()
Maar wat voor problemen had ze?quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
mi
[..]
mijn mams moest als ze weer problemen met de schouder had in t zwembad gaan staan en dan bewegingen doen misschien dat je dat ook helpt
I vote for that!quote:Op maandag 16 november 2009 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is fijn dat ons lichaam ons laat merken dat er iets kapot is, maar je zou eigenlijk een soort leesbevestiging moeten kunnen geven, zo van, ja joh, ik weet het, hou nou maar op met die pijn.
Nou, nietquote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijgt hij die uit de koelkast dan
quote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niethet vrouwtje eet ze
En die kan die smerige schooibak zo moeilijk wat weigeren
Hoezo not againquote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not again...
En volgende week weer hotspots?
Iets met allergiequote:
Ja? En? Misschien moeten jullie allemaal eens gaan lezen voordat jullie blaten.quote:
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarigquote:
Ik heb een hond gehad die zelfs de was uit de wasmachine haaldequote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijgt hij die uit de koelkast dan
Dat was brood toch? Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarig![]()
Maar kan me van vorige acties dat hij wat kreeg / jatte herrineren dat het dan paar dagen later weer raak was met hotspots e.d.
Nou, dat was je zeker. Ik ga mn hond toch niet moedwillig dingen geven waar die niet tegen kanquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarig![]()
op zich is het wel goed afgesloten, maar je moet het wel zelf meenemen en in de brievenbus doen... dus als je erop ademt/hoestquote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
HAHAHAHANou, waarschijnlijk zit dat wel goed afgesloten of niet? xD Die reclames van 'grip op griep' slaan ook nergens op, alle bacillen zitten al aan het zeeppompje
Borstplaat?![]()
Jij let opquote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was brood toch? Ik weet het ook niet meer
Ah okay, ik wist alleen dat hij allergisch wasquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij let op
Brood. En dus ook aardappels, en omhulsel van bami hapjes. En crackers enzo. Er zit dus iets in die dingen (meel?) waar die niet tegen kan.
Ik moet het zelf hier doenquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hond gehad die zelfs de was uit de wasmachine haalde
quote:
Niet?quote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er geen brood in mandarijntjes![]()
Het virus kan zich ook door de lucht verspreiden, dus ja, daar zitten vast wel risico's aan. Maar dat is hetzelfde dat je naar de dokter gaat, wellicht lopen ze daar van jou allemaal de Mexicaanse griep op nuquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich is het wel goed afgesloten, maar je moet het wel zelf meenemen en in de brievenbus doen... dus als je erop ademt/hoest/met je handen aan zit waar bacillen op zitten dan zit het aan de envelop... die door de postbode eruit wordt gehaald, gesorteerd wordt en bezorgd wordt... Ik heb neens ontdekt hoe de verspreiding van het virus gaat!
![]()
Ik snap niet dat de dokter niet aan het eind van de dag alles in een keer verstuurd...
Iets minder bijten mag ook hé.quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En? Misschien moeten jullie allemaal eens gaan lezen voordat jullie blaten.
Elco kan geen trappenlopen dus mijn was is veiligquote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet het zelf hier doen
Die lul gaat op mn schone was liggen, of er op kosten.
Maar dan wel vervolgens mij even op het matje roepen, terwijl je idd GEEN flauw idee hebt.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets minder bijten mag ook hé.
Heb geen flauw idee waar hij allergisch voor is maar aangezien hij van bamihapjes hotspots kreeg..
De was lag in de wasmand hequote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco kan geen trappenlopen dus mijn was is veilig
haha, ik heb niks. Maar mn oppastweeling is koortsig en hoest lichtjes. En de dokter denkt niet dat het MG is, maar wil het zeker weten (als ze het wel hebben hoeven ze niet ingeent volgende week nl...)quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het virus kan zich ook door de lucht verspreiden, dus ja, daar zitten vast wel risico's aan. Maar dat is hetzelfde dat je naar de dokter gaat, wellicht lopen ze daar van jou allemaal de Mexicaanse griep op nuNee geintje.
Tja..
Ik riep je niet op het matje, Ll zei iets over niet weer en ik dacht het te verduidelijken.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan wel vervolgens mij even op het matje roepen, terwijl je idd GEEN flauw idee hebt.
Nee, dat is snugger
nieuw borrelhapje; mandarijntjes gevuld met brood...quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij je het er zelf instopt.
Maar dat zou een beetje raar zijn
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
De was lag in de wasmand he. Meneer dacht dat het nodig was om eens te kijken of hij ook in die mand zou passen.
gevolg ; smerige was met modderpoten en de wasmand stuk
Tis herfst héquote:
Okee.....quote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb niks. Maar mn oppastweeling is koortsig en hoest lichtjes. En de dokter denkt niet dat het MG is, maar wil het zeker weten (als ze het wel hebben hoeven ze niet ingeent volgende week nl...)
Als ze het wel hebben is het te laat; tamiflu wordt alleen de eerste twee dagen gegeven namelijk...
Vorige week constateerde een vriendin dat al, iets met kort voor de kar en herfst.quote:
't Is nieuwe maan, staat garant voor rottigheid en een slecht humeur. Alcohol en nieuwe maan zijn ook geen goede combi. Hier stormt het al overigens.quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vorige week constateerde een vriendin dat al, iets met kort voor de kar en herfst.
Dus zat wel even te lachen hier.
Woon jij ook in Noord-Holland? Cool!quote:
word 1997?quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe wijzig je dat word ipv 2 enters (als je 1x op je enter knop drukt) gewoon normaal 1 doet?
Dat kan ik niet terugvinden (is overigens een collega die zit te prutsen ik begin daar niet aan).quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
word 1997?
misschien tekst selecteren en dan in het tabblad van START de tweede "letter manier" aanklikken (linker is 'standaard', die ernaast, 'geen afstand' moet je dan hebben)
werkt dat?
harde enters uitzettenquote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe wijzig je dat word ipv 2 enters (als je 1x op je enter knop drukt) gewoon normaal 1 doet?
Steek maar over en kom dat maar voordoen dan.quote:
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Steek maar over en kom dat maar voordoen dan.
Uhu. Den Helder it isquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Woon jij ook in Noord-Holland? Cool!![]()
En ik zou ook niet blij zijn met een hond in de schone was, maar wel als het bij iemand anders is...
quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden![]()
Probeer anders es shift + enter
Wat heb je in je giechel gepropt tussen de middag?quote:
* JJH zet een bakje tegen het kwijlen voor de laptop.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een bord met chocoladechippoffertjes in de SC
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2009 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon vind dat kopje met hete thee net iets te interessant![]()
*mept weg
*en weer
*en weer
*en weer
Lekkerrrrquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een bord met chocoladechippoffertjes in de SC
Hahahahaha xD Onze kat, Puk, wordt helemaal gek als mn man salami uit de verpakking haalt xD Idd ook bij ons komen zitten, ruiken, erbij proberen te komenquote:Op maandag 16 november 2009 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon vind dat kopje met hete thee net iets te interessant![]()
*mept weg
*en weer
*en weer
*en weer
Een stokbrood gezond.quote:Op maandag 16 november 2009 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je in je giechel gepropt tussen de middag?
xDquote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkerrrr![]()
* Enfermera Pakt wat poffertjes
![]()
[..]
Hahahahaha xD Onze kat, Puk, wordt helemaal gek als mn man salami uit de verpakking haalt xD Idd ook bij ons komen zitten, ruiken, erbij proberen te komen
Arm mens...quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een stokbrood gezond.
Waarom ben je offline met je msn????
![]()
Oh ik moest net keihard lachen om iemand e mail adres![]()
achternaam = n o l l e n
voornaam = s y l v i a
mailadres is s n o l l e n @ gemeentehuppeldepup.nl
Die ouders hebben ook echt niet nagedacht hequote:
Dat is er trouwens eentje voor de schaamnamen die Koen en Sander een poosje gleden hadden.quote:Op maandag 16 november 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ouders hebben ook echt niet nagedacht he![]()
En als ze getrouwd is dan is ze echt mega dom geweest om dr mans naam aan te nemen![]()
Omdat ik op Mikey zn mac zit. En die heeft adium, en adium is kut.quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een stokbrood gezond.
Waarom ben je offline met je msn????
![]()
Oh ik moest net keihard lachen om iemands e mail adres![]()
achternaam = n o l l e n
voornaam = s y l v i a
Ja, is echt mooi.quote:
Ga es met je zuignap van die Mac af joh, baaaaahquote:Op maandag 16 november 2009 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik op Mikey zn mac zit. En die heeft adium, en adium is kut.
snollen
Ik snap zulke ouders nietquote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moest net keihard lachen om iemands e mail adres![]()
achternaam = n o l l e n
voornaam = s y l v i a
macs zijn mooiquote:Op maandag 16 november 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es met je zuignap van die Mac af joh, baaaaah
Tja, schijnbaar niet dus.quote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap zulke ouders nietdaar denk je toch even over na als je een kindje krijgt?
Ja? Heftige keuze. Ik ging van pil naar de Mirena spiraal, zo'n 8 maanden later had ik een cyste in mn eierstok van 7x9x6 cm.quote:Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik neme of implanon of een spiraal heb ik net besloten
Jup. Ik kan enkel kiezen uit die 2. En ik denk persoonlijk dat ik dan nog voor de implanon ga. De rest is me teveel rompslomp en de pil is niet meer betrouwbaarquote:Op maandag 16 november 2009 14:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Heftige keuze. Ik ging van pil naar de Mirena spiraal, zo'n 8 maanden later had ik een cyste in mn eierstok van 7x9x6 cm.![]()
Dus dat nooit meer voor mij. En natuurlijk, ik ben vast een van de weinigen, en het is vast veilig en werkt bij de meesten vrouwen goed, I know
Krijgen we dan ook foto's?quote:Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik neme of implanon of een spiraal heb ik net besloten
Ja? Nuvaring of de Evra pleister is ook geen optie voor je? Vervelend. Ja, dan moet je toch een keuze maken.. Implanon is wel veilig volgensmij nu, tijdje terug waren er toch ook vrouwen zwanger van geraakt als ik het me goed herinner?quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik kan enkel kiezen uit die 2. En ik denk persoonlijk dat ik dan nog voor de implanon ga. De rest is me teveel rompslomp en de pil is niet meer betrouwbaar
En jij hebt nog geen behoeft om in OUD rond te gaan hangen?quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik kan enkel kiezen uit die 2. En ik denk persoonlijk dat ik dan nog voor de implanon ga. De rest is me teveel rompslomp en de pil is niet meer betrouwbaar
oh oh, gedraag je!quote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook foto's?
Please??????
Why??????????quote:
Er zijn toch ook vrouwen die van de lucht of het zwembadwater zwanger wordenquote:Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:Ik denk niet dat ze zomaar van de implanon zwanger werden toch
Ik ben eens zwanger geworden van een vieze wc brilquote:Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook vrouwen die van de lucht of het zwembadwater zwanger worden![]()
ier klopt iets niet.quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben eens zwanger geworden van een vieze wc bril
Gaat zo'n implanon niet in je bovenarm? Of is dat wéér wat anders?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje om kutfoto's te gaan lopen bietsen.
En toen heb je Emmah gebaard?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben eens zwanger geworden van een vieze wc bril
Klopt, das Implanon.quote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat zo'n implanon niet in je bovenarm? Of is dat wéér wat anders?
Nu heb ik weer een uiquote:Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Duckie is ongesteld, nok haar UI is helemaal weg, zal wel met het geklooit van iteejer te maken hebben *NOFI*
quote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu heb ik weer een ui
[ afbeelding ]
Kut, dat spijbelen bij biologie breekt me weer op.quote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee homie, ik had 4 op een rij
En ben geen lady
lenteuitje volgens mijquote:Op maandag 16 november 2009 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul geen ui, maar een prei ofzo
blijf t knap vinden hoe die met dr pols draaitquote:
Maar dat is ook niet eeheecht!. 't is een tekenfilmpje.quote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijf t knap vinden hoe die met dr pols draait
dingdingdingdingquote:Op maandag 16 november 2009 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul geen ui, maar een prei ofzo
quote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Please??????
ben dan nu gewoon verstandig met zn allen en reageer nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god
Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2
Ow jij was dat ja..quote:Op maandag 16 november 2009 14:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Heftige keuze. Ik ging van pil naar de Mirena spiraal, zo'n 8 maanden later had ik een cyste in mn eierstok van 7x9x6 cm.![]()
Dus dat nooit meer voor mij. En natuurlijk, ik ben vast een van de weinigen, en het is vast veilig en werkt bij de meesten vrouwen goed, I know
Nou ja goed, hij legt heel veel uit in de OP.. En als het verder geen kloontje is (neem aan dat hij ooit wel door kloonscan is gehaald) dan wil ik 'm best 'helpen'. T blijft gewoon beetje lastig topic, hij wil volgens mij best het goede doen, maar word heel erg beperkt door zijn ouders en de financienquote:Op maandag 16 november 2009 15:10 schreef Ynske het volgende:
be
[..]
ben dan nu gewoon verstandig met zn allen en reageer niet
veel plezier, in blijdorp dan he, bloedprikken is wat minderquote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef nokwanda het volgende:
Vanavond topic #350?
Wij gaan de hort op. Bloed prikken (suiker, beide even checken) en lekker naar Blijdorp. Even kijken of we prairiehondjes kunnen vinden.
Draait met ogen en reageert nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god
Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2
ja ok, maar dat gehak heen en weer dat hoeft toch allemaal niet, dr kan ook op een normale toon iets gebracht worden, zonder meteen erop te duiken. En ik denk dan, als je ook maar enigzins t gevoel hebt erop te willen duiken, laat t topic dan lekker links liggenquote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, hij legt heel veel uit in de OP.. En als het verder geen kloontje is (neem aan dat hij ooit wel door kloonscan is gehaald) dan wil ik 'm best 'helpen'. T blijft gewoon beetje lastig topic, hij wil volgens mij best het goede doen, maar word heel erg beperkt door zijn ouders en de financien
Pleister is me teveel rompslomp. Nuvaring moet je ook weer maandelijks doen. Nuvaring staat er wel tussen trouwens hoor. Als "eventueel".quote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Nuvaring of de Evra pleister is ook geen optie voor je? Vervelend. Ja, dan moet je toch een keuze maken.. Implanon is wel veilig volgensmij nu, tijdje terug waren er toch ook vrouwen zwanger van geraakt als ik het me goed herinner?
keejquote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Please??????
Klopt.quote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat zo'n implanon niet in je bovenarm? Of is dat wéér wat anders?
Och. Prikkie in de vinger. Da's geen diepe ellende.quote:Op maandag 16 november 2009 15:14 schreef Ynske het volgende:
ve
[..]
veel plezier, in blijdorp dan he, bloedprikken is wat minder
Ik doe lief, die discussie met Qwea was juist omdat ik vond dat iemand wat riep wat niet echt slim wasquote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Ynske het volgende:
j
[..]
ja ok, maar dat gehak heen en weer dat hoeft toch allemaal niet, dr kan ook op een normale toon iets gebracht worden, zonder meteen erop te duiken. En ik denk dan, als je ook maar enigzins t gevoel hebt erop te willen duiken, laat t topic dan lekker links liggen
Ja dat was ik iddquote:Op maandag 16 november 2009 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow jij was dat ja..
Ik wist dat je in het mirena topic postte..
Maar dat was me ontschoten.
Ja oke. Maar ik vind de nuvaring toch wel erg prettig hoor, beter dan die Mirena iigquote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleister is me teveel rompslomp. Nuvaring moet je ook weer maandelijks doen. Nuvaring staat er wel tussen trouwens hoor. Als "eventueel".
En dat er vrouwen zwanger van raken, komt omdat de arts (HA meestal) hem niet goed zet. Ik wil iig dat de gyn hem zelf zet.
nuvaring is hier wel fijn, je krijgt een sms wanneer hij eruit moet, en ik ring steeds voor n half jaar door.quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleister is me teveel rompslomp. Nuvaring moet je ook weer maandelijks doen. Nuvaring staat er wel tussen trouwens hoor. Als "eventueel".
En dat er vrouwen zwanger van raken, komt omdat de arts (HA meestal) hem niet goed zet. Ik wil iig dat de gyn hem zelf zet.
omg, ik had het topic nog niet gezienquote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, hij legt heel veel uit in de OP.. En als het verder geen kloontje is (neem aan dat hij ooit wel door kloonscan is gehaald) dan wil ik 'm best 'helpen'. T blijft gewoon beetje lastig topic, hij wil volgens mij best het goede doen, maar word heel erg beperkt door zijn ouders en de financien
Maar je moet hem zelf inbrengen toch? is dat niet vet kut?quote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nuvaring is hier wel fijn, je krijgt een sms wanneer hij eruit moet, en ik ring steeds voor n half jaar door.
Dat eerste had dus een collega van mijn zusquote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja dat was ik iddNouja, bij mij viel het nog mee, bij iemand anders (ken jij ook vast wel) is de Mirena gewoon gaan zwemmen en kwam ie in dr buikholte terecht
![]()
[..]
Ja oke. Maar ik vind de nuvaring toch wel erg prettig hoor, beter dan die Mirena iig![]()
Precies.. dat is zoSucces met je keuze iig
k bedoelde t niet om met de vinger naar jou te wijzen. t zou fijn zijn als er gewoon even nagedacht word. maar goed, dat is waarschijnlijk een hopeloze zaakquote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe lief, die discussie met Qwea was juist omdat ik vond dat iemand wat riep wat niet echt slim was![]()
En tis gewoon beetje lastig figuur, en hij lijkt me erg dom (in de zin van; gewoon echt heel laag IQ), en dan kan er wel 299x geroepen worden dat hij verkeerd bezig is enzo, maarja ik probeer dan toch nog maar iets zinnigs te roepen (imho dat hij dus echt ff met dierenarts moet overleggen en z'n budget moet vertellen aan de DA, en dan kan die beslissen of wat er te doen is (medicatie voortzetten, herplaatsen, inslapen, oid).
Vind het jammer dat hij alleen maar aan zichzelf lijkt te denken
ja zelf doen, nee is niet vet kut, tis als een tampon inbrengen, en daarna voel je m niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je moet hem zelf inbrengen toch? is dat niet vet kut?
Ja gelukkig kwamen die horrorverhalen (niet dat ze niet waar zijn hoor maar ik was nooit gegaan als ik dat eerder had gelezen) pas nadat ik hem al had.quote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja dat was ik iddNouja, bij mij viel het nog mee, bij iemand anders (ken jij ook vast wel) is de Mirena gewoon gaan zwemmen en kwam ie in dr buikholte terecht
![]()
[..]
Ja oke. Maar ik vind de nuvaring toch wel erg prettig hoor, beter dan die Mirena iig![]()
Precies.. dat is zoSucces met je keuze iig
Ja, klopt. Neuhoor. Tis idd kutquote:Op maandag 16 november 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je moet hem zelf inbrengen toch? is dat niet vet kut?
Ik ben ook al eens voor een echo geweest omdat ik dacht hem kwijt te zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat eerste had dus een collega van mijn zusdie was hem "kwijt" en die zat idd in dr buik
Ja inderdaad...quote:Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja gelukkig kwamen die horrorverhalen (niet dat ze niet waar zijn hoor maar ik was nooit gegaan als ik dat eerder had gelezen) pas nadat ik hem al had.
Hmm nou ja je bent gewoon eerlijk toch?quote:Op maandag 16 november 2009 15:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja inderdaad...Erg he. Ik vond het ook niet leuk om te vertellen, wel leuk dat ik mn ei ff kwijt kon, maar niet voor de mensen die er idd wel plezier van hebben en waarbij het wel goed gaat. Mja, ben daar ook weer overheen
Heb er alleen 3 littekens aan overgehouden, maar als dat alles is....
Ja precies. Dat soort dingen moeten ook verteld worden.quote:Op maandag 16 november 2009 15:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm nou ja je bent gewoon eerlijk toch?
Die drie littekens is gewoonweg te gek hoor.
als hij niet goed zit, en je voelt m, haal je m eruit en propt m er weer inquote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
godver, nou weet ik het nog niet
Ik ben altijd zo "bang" dat zo'n ring er niet meer uit wil, of niet goed zit, of whatever
nou, dan moet ik nu kiezen uit 3 dingen dusquote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als hij niet goed zit, en je voelt m, haal je m eruit en propt m er weer in
en er niet uitwillen, ff je spieren aanspannen en je kunt je vinger erachter haken en eruitvissen
ow en ik weet, t klinkt ranzigmaar ik ben er super blij mee dat ze dit uitgevonden hebben. geen last meer van humeurschommelingen, geen denken meer aan, want krijg sms als hij verwijderd moet worden.
Idd jaquote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Mén wel echt debiel dat zoiets kan van anti-conceptie
Wat hebben wij mannen het soms toch simpel dan
ja, als je niet wil dat er iemand zwanger word, dan neem je een condoom, simpelquote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, idd. En er wordt over dat soort dingen nooit iets verteld. Granted, het komt (zo'n cyste) bij 5% van de vrouwen voor ofzo, maar toch handig om de bijwerkingen globaal te vertellen lijkt me? Daar moet je dan achteraf op internet achter komen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Heb ik nog nooit gehad.. Vind het makkelijker om eruit te halen dan 'n tampon.. En zolang je 'm niet voelt, zit ie goedquote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ben altijd zo "bang" dat zo'n ring er niet meer uit wil, of niet goed zit, of whatever
True, maar er zijn ook gewoon genoeg vrouwen die het condoom niet fijn vinden. Niet omhoog van krijgen gaat wat ver, maar als je langdurige, serieuze, relatie hebt dan is het toch wel bummer om nog iedere keer die dingen te moeten gebruiken. En feit is dat je dan al snel bij vrouwen-AC terecht komt. Daar is gewoon het meeste voor en het meest veilige imho.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, als je niet wil dat er iemand zwanger word, dan neem je een condoom, simpel
en dan krijg je de situatie die ik gister hoorde. hij krijg t m niet omhoog met condoom, en vind dan maar heel simpel dat zij maar voor de ac moet zorgen. lekker makkelijk. terwijl heel veel vrouwen behoorlijk reageren op de ac die hormonaal zijn.
gelukkig is de nuvaring met minder hormonen maar doordat ze via de vaginawand opgenomen worden ipv het darmkanaal, is t net zo effectief
Ik slik microgynon, en ik heb van de hormonen nooit last gehadquote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, als je niet wil dat er iemand zwanger word, dan neem je een condoom, simpel
en dan krijg je de situatie die ik gister hoorde. hij krijg t m niet omhoog met condoom, en vind dan maar heel simpel dat zij maar voor de ac moet zorgen. lekker makkelijk. terwijl heel veel vrouwen behoorlijk reageren op de ac die hormonaal zijn.
gelukkig is de nuvaring met minder hormonen maar doordat ze via de vaginawand opgenomen worden ipv het darmkanaal, is t net zo effectief
Echt he!quote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als hij niet goed zit, en je voelt m, haal je m eruit en propt m er weer in
en er niet uitwillen, ff je spieren aanspannen en je kunt je vinger erachter haken en eruitvissen
ow en ik weet, t klinkt ranzigmaar ik ben er super blij mee dat ze dit uitgevonden hebben. geen last meer van humeurschommelingen, geen denken meer aan, want krijg sms als hij verwijderd moet worden.
ik zou zelf zo'n implantaat enger vinden dan zo'n ring denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
ooh I second that. Nog nooit met condoom gedaan, tot de laatste 2 weken. Wat een kut iets is dat zeg, een condoomquote:Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar er zijn ook gewoon genoeg vrouwen die het condoom niet fijn vinden. Niet omhoog van krijgen gaat wat ver, maar als je langdurige, serieuze, relatie hebt dan is het toch wel bummer om nog iedere keer die dingen te moeten gebruiken. En feit is dat je dan al snel bij vrouwen-AC terecht komt. Daar is gewoon het meeste voor en het meest veilige imho.
Er is toch ook wel een mannenpil, maar dat is toch nooit echt van de grond gekomen?
tuurlijk, ik snap je ook welquote:Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar er zijn ook gewoon genoeg vrouwen die het condoom niet fijn vinden. Niet omhoog van krijgen gaat wat ver, maar als je langdurige, serieuze, relatie hebt dan is het toch wel bummer om nog iedere keer die dingen te moeten gebruiken. En feit is dat je dan al snel bij vrouwen-AC terecht komt. Daar is gewoon het meeste voor en het meest veilige imho.
Er is toch ook wel een mannenpil, maar dat is toch nooit echt van de grond gekomen?
En die ring heeft dan wel weer het voordeel dat je in je "ringvrijedagen" ongesteld bent. En dat vind ik altijd wel "fijn" want dan weet je iig dat er niks loos isquote:Op maandag 16 november 2009 15:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zou zelf zo'n implantaat enger vinden dan zo'n ring denk ik
Inderdaad, bij vrouwen is het gewoon makkelijker te regelen.. 1 eisprong per maand. Bij mannen een triljoen zaadcellen per zaadlozingquote:Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
yep. en houd ook in gedachten dat er vrouwen zijn met mirena. maar ook een paar met implanon die wel nog onttrekkingsbloedingen hadden. dus t is niet zo dat je dan gewoon niet meer ongesteld bentquote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ring heeft dan wel weer het voordeel dat je in je "ringvrijedagen" ongesteld bent. En dat vind ik altijd wel "fijn" want dan weet je iig dat er niks loos is
Ja? Hoeft niet per se hoor, tis niet een echte ongesteldheid natuurlijk. Ik voel me 10x kutter (quote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ring heeft dan wel weer het voordeel dat je in je "ringvrijedagen" ongesteld bent. En dat vind ik altijd wel "fijn" want dan weet je iig dat er niks loos is
oohquote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Hoeft niet per se hoor, tis niet een echte ongesteldheid natuurlijk. Ik voel me 10x kutter () in die ringvrije week, dus daar doe ik niet aan. Ik laat 'm gewoon 4 weken zitten en doe dan gelijk weer een nieuwe in.
nouja ik zou als ik in jouw schoenen stond, nu gewoon starten met de nuvaring en dat een paar maanden uitproberen. bevalt ie. dan blijft ie, bevalt ie niet, dan kun je toch nog altijd naar een oplossing als mirena/implanon gaan kijken?quote:Op maandag 16 november 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh![]()
jullie helpen me niet bij mn keuze zo, jongens
Hahaquote:Op maandag 16 november 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh![]()
jullie helpen me niet bij mn keuze zo, jongens
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Bevalt die ring niet, dan kan ik alsnog implanon nemenquote:Op maandag 16 november 2009 15:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaSorry!
Nouja, dat is ook het lastige, voor iedereen is het anders. Elk hormoon is anders en reageert weer anders op ieder persoon, dat zie je in veel fora die gaan over hormonale anticonceptie bij vrouwen. Dus daar kan ik je niet bij helpen. Kan alleen zeggen wat er bij mij gebeurd en hoe het invloed heeft op mij.. Denk alleen dat het slimmer is om eerst de nuvaring te proberen en als dat niet werkt een wat 'rigoreuzere' maatregel te nemen zoals implanon. Ik heb het zelf andersom gedaan en heb daar achteraf wel spijt van, stel dat ik het andersom had gedaan, had ik misschien heel dat gezeik van die cyste niet gehad.Dat is mijn advies, verder moet je het zelf bepalen....
Precies!quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Bevalt die ring niet, dan kan ik alsnog implanon nemen
Stel nou he, dat ik de 23ste zeg van "JAAA RING" wat dan? Naar apotheker, indoen, en gelijk veilig?
Awwwwquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
Wehehee. Ik lig op de bank met een dekentje en een kruik. En die dikzak ligt in MM zn stoel naast me
Ziet er vet schattig uit. En de hele tijd kreunen dattie geaaid wil worden
ik gebruik nu microgynon. Maar door de crohn is dat dus niet meer veiligquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies!![]()
Wat voor iets gebruik je nu? Ik kon na mn Mirena gelijk beginnen met de nuvaring, volgensmij is ie dan idd gewoon veilig.. Even vragen aan apotheker/huisarts
je gebruikt nu niets he?quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Bevalt die ring niet, dan kan ik alsnog implanon nemen
Stel nou he, dat ik de 23ste zeg van "JAAA RING" wat dan? Naar apotheker, indoen, en gelijk veilig?
Okequote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je gebruikt nu niets he?
dan is t geloof ik net als bij de pil de eerste 7 dagen nog condoom gebruiken
als je overstapt vanaf de pil
Op de dag waarop je normaal met een nieuwe strip zou starten breng je NuvaRing in. Eerder starten tijdens de stopweek mag ook. Je bent meteen beschermd tegen zwangerschap.
Je huisarts kan je een recept uitschrijven voor een verpakking met daarin 3 ringen.
Je moet er altijd rekening mee houden dat je lichaam tijd nodig heeft om aan je nieuwe anticonceptiemethode te wennen. De ervaring leert namelijk dat je lichaam minimaal 3 maanden nodig heeft om zich op de anticonceptie in te stellen, om optimaal van de voordelen te kunnen genieten. Als je na 3 maanden, tevreden bent over NuvaRing en er mee door wilt blijven gaan dan kun je de apotheek een nieuwe verpakking. Eén keer per jaar heb je een nieuw recept van je arts nodig.
www.nuvaring.nl
He gatverquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
Yes! Thank you!
Verdomme ik moet nog afwassen![]()
ik haats afwassenquote:
Afwassenquote:
Oeh goed dat jij ff post hier.quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd voor weer wat mannenpraat hier
quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Afwassenda's echt iets voor vrouwen
Ik heb het maar heel licht. nu ik mn bril af heb gezet is het wat beterquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:had eerder de daglichtlamp aan moeten zetten, mn koppijn begint eindelijk weg te trekken
en nee zelf een rondje buiten lopen hielp niet vandaag
Precies mijn gedachten toen ik zei:quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd voor weer wat mannenpraat hier
quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Afwassenda's echt iets voor vrouwen
Als mijn schouder het deed had ik het graag gedaan, zelfs dat kan ik niet.. Koken, afwassen stofzuigen, strijken, allemaal no-go for mequote:
Ohjee!quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Ben ik weer kaakholteontsteking kan weer mooi een weekje antibiotica slikken![]()
Oh en Qwea zelfs als de gyn een implanon inbrengt betekend dat nog niet dat ' ie betrouwbaar is. Mijn vriendin is zwanger geworden met een implanon in en die heeft hem toch echt door een gyn in laten brengen.
Nuvaring lijkt mij ook wel wat maar voorlopig ben ik nog dik tevreden met de Mirena.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als mijn schouder het deed had ik het graag gedaan, zelfs dat kan ik niet.. Koken, afwassen stofzuigen, strijken, allemaal no-go for meIk ben al blij dat ik mezelf kan aankleden en mn eigen reet kan afvegen
![]()
![]()
Maar als mn schouder over is kom ik je wel helpen oke?![]()
Ik word een beetje bang van Qwea en oh-oh de laatste tijdquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
Aah, kijk, dat laatste is zulks een goed idee van mijn lieverd.
Ik heb een hele, hele, HELE lieve vent die dat allemaal doet momenteel, en me ook echt naar de bank dirigeert als ik 'm probeer te helpenquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat eet je dan?
Nu heb je we een excuus om geen fuck te doen
I second that!quote:
Voor netzelfde geld spelen ze alleeen maar dat ze elkaar lief vinden, en escaleert het binnenkort gigantisch. Al die opgekropte gevoelens moeten er een keertje uit.quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van Qwea en oh-oh de laatste tijd
Gelukkig heb je ons gevonden en kun je er nu lekker over razen en scheldenquote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een hele, hele, HELE lieve vent die dat allemaal doet momenteel, en me ook echt naar de bank dirigeert als ik 'm probeer te helpen![]()
![]()
![]()
Nja, dat geen fuck doen begint me nu wel de keel uit te hangen moet ik zeggen.
Zullen we sex smsen als we niet kunnen slapen?quote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that!
Ik wou eigenlijk ff naar de da vanavond ( fat bitch en skinny dog wegen alleen maar hoor ) maar dat ga ik echt nooit redden.
Ik moet dat boekje doen en ik hoop zoooooo dat ik slaap vanavond
Zalm.quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb voor ruim 2 mensen zalm thuis liggen... had ik gekocht voor pap en mij maar we besloten laatste moment toch voor spareribs te gaan... vanavond dus zalm eten tot ik er misselijk van ben![]()
Tussen mijn stinksnolletje en mij gaat het niet barstenquote:Op maandag 16 november 2009 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor netzelfde geld spelen ze alleeen maar dat ze elkaar lief vinden, en escaleert het binnenkort gigantisch. Al die opgekropte gevoelens moeten er een keertje uit.
Daar wil ik dan wel bijzijn.
Oh ja, nu wil ik niet eens meer slapen, dat helpt Qweaquote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we sex smsen als we niet kunnen slapen?
Daarommmmquote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons gevonden en kun je er nu lekker over razen en schelden\
Psies, ik heb de liefste kuthoerrr van de wereld, van al die haters trekken wij ons niks aan he Qutje?quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn stinksnolletje en mij gaat het niet barsten
Daar is ze veelste poepig voor
en twee mannelijke porties of itquote:
Wij niet hoor, poepjedoepjequote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik heb de liefste kuthoerrr van de wereld, van al die haters trekken wij ons niks aan he Qutje?
*pruilt*quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, nu wil ik niet eens meer slapen, dat helpt Qwea
quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn stinksnolletje en mij gaat het niet barsten
Daar is ze veelste poepig voor
quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, nu wil ik niet eens meer slapen, dat helpt Qwea
quote:
Get a room!quote: