abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 november 2009 @ 15:21:52 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74749332
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar je moet hem zelf inbrengen toch? is dat niet vet kut?
ja zelf doen, nee is niet vet kut, tis als een tampon inbrengen, en daarna voel je m niet meer
met sex heb ik er ook geen last van, en mocht de andere partij er last van hebben, kun je m voor 3 uur uit doen, maar nog nooit klachten over gehad.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74749359
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja dat was ik idd Nouja, bij mij viel het nog mee, bij iemand anders (ken jij ook vast wel) is de Mirena gewoon gaan zwemmen en kwam ie in dr buikholte terecht
[..]

Ja oke. Maar ik vind de nuvaring toch wel erg prettig hoor, beter dan die Mirena iig
Precies.. dat is zo Succes met je keuze iig
Ja gelukkig kwamen die horrorverhalen (niet dat ze niet waar zijn hoor maar ik was nooit gegaan als ik dat eerder had gelezen) pas nadat ik hem al had.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 16 november 2009 @ 15:23:04 #228
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74749360
quote:

[..]

Maar je moet hem zelf inbrengen toch? is dat niet vet kut?
Ja, klopt. Neuhoor. Tis idd kut Je brengt 'm gewoon net zo in als een tampon. Voelt er niks van als het goed is. En bij mij hebben de hormonen iig een positief effect, voel me een stuk beter dan bij zowel pil als mirena. Plus je hoeft er weer wat minder aan te denken. Idd wel om de 3/4 weken enzo, mja, dat vind ik nog wel te doen. Beter dan de pil.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74749386
quote:

[..]

Dat eerste had dus een collega van mijn zus die was hem "kwijt" en die zat idd in dr buik
Ik ben ook al eens voor een echo geweest omdat ik dacht hem kwijt te zijn.
  maandag 16 november 2009 @ 15:24:27 #230
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74749406
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja gelukkig kwamen die horrorverhalen (niet dat ze niet waar zijn hoor maar ik was nooit gegaan als ik dat eerder had gelezen) pas nadat ik hem al had.
Ja inderdaad... Erg he. Ik vond het ook niet leuk om te vertellen, wel leuk dat ik mn ei ff kwijt kon, maar niet voor de mensen die er idd wel plezier van hebben en waarbij het wel goed gaat. Mja, ben daar ook weer overheen Heb er alleen 3 littekens aan overgehouden, maar als dat alles is....
pi_74749479
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja inderdaad... Erg he. Ik vond het ook niet leuk om te vertellen, wel leuk dat ik mn ei ff kwijt kon, maar niet voor de mensen die er idd wel plezier van hebben en waarbij het wel goed gaat. Mja, ben daar ook weer overheen Heb er alleen 3 littekens aan overgehouden, maar als dat alles is....
Hmm nou ja je bent gewoon eerlijk toch?
Die drie littekens is gewoonweg te gek hoor. Dat had niet moeten kunnen.
  maandag 16 november 2009 @ 15:27:40 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74749504
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm nou ja je bent gewoon eerlijk toch?
Die drie littekens is gewoonweg te gek hoor.
Ja precies. Dat soort dingen moeten ook verteld worden.
Ach, gelukkig zijn het er maar 3 waarvan je er maar 1 echt heel duidelijk ziet.. En alles is gelukkig mooi genezen.
pi_74749533
Mén wel echt debiel dat zoiets kan van anti-conceptie

Wat hebben wij mannen het soms toch simpel dan
  maandag 16 november 2009 @ 15:28:40 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749554
godver, nou weet ik het nog niet

Ik ben altijd zo "bang" dat zo'n ring er niet meer uit wil, of niet goed zit, of whatever
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 16 november 2009 @ 15:29:47 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749587
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is inderdaad erg lastig...

wát een reactie jongens.

FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 november 2009 @ 15:30:18 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74749605
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:

Ik ben altijd zo "bang" dat zo'n ring er niet meer uit wil, of niet goed zit, of whatever
als hij niet goed zit, en je voelt m, haal je m eruit en propt m er weer in
en er niet uitwillen, ff je spieren aanspannen en je kunt je vinger erachter haken en eruitvissen

ow en ik weet, t klinkt ranzig maar ik ben er super blij mee dat ze dit uitgevonden hebben. geen last meer van humeurschommelingen, geen denken meer aan, want krijg sms als hij verwijderd moet worden.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 16 november 2009 @ 15:31:15 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749647
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

en er niet uitwillen, ff je spieren aanspannen en je kunt je vinger erachter haken en eruitvissen

ow en ik weet, t klinkt ranzig maar ik ben er super blij mee dat ze dit uitgevonden hebben. geen last meer van humeurschommelingen, geen denken meer aan, want krijg sms als hij verwijderd moet worden.
nou, dan moet ik nu kiezen uit 3 dingen dus

Ik ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft
pi_74749654
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:

Idd ja
pi_74749672
Nou ik ga crossen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 november 2009 @ 15:32:18 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74749692
quote:

ja, als je niet wil dat er iemand zwanger word, dan neem je een condoom, simpel
en dan krijg je de situatie die ik gister hoorde. hij krijg t m niet omhoog met condoom, en vind dan maar heel simpel dat zij maar voor de ac moet zorgen. lekker makkelijk. terwijl heel veel vrouwen behoorlijk reageren op de ac die hormonaal zijn.
gelukkig is de nuvaring met minder hormonen maar doordat ze via de vaginawand opgenomen worden ipv het darmkanaal, is t net zo effectief
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74749694
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

wát een reactie jongens.

Mijn idee was toch best aardig, beetje jammer dat hij dan alleen dat zegt...
  maandag 16 november 2009 @ 15:32:41 #242
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74749706
quote:

Ja, idd. En er wordt over dat soort dingen nooit iets verteld. Granted, het komt (zo'n cyste) bij 5% van de vrouwen voor ofzo, maar toch handig om de bijwerkingen globaal te vertellen lijkt me? Daar moet je dan achteraf op internet achter komen.
Haha, inderdaad... Wij moeten al die synthetische troep maar nemen als vrouwen
quote:

Heb ik nog nooit gehad.. Vind het makkelijker om eruit te halen dan 'n tampon.. En zolang je 'm niet voelt, zit ie goed Ik was eerst ook bang dat ie er snel uitflikkerde ofzo, of dat ik 'm voelde idd met de sex maar gelukkig was dat allemaal niet zo
En je kan het toch eerst ff proberen? Dit is makkelijker overstappen (van nuvaring naar implanon) dan andersom... Minder poeha
pi_74749743
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

en dan krijg je de situatie die ik gister hoorde. hij krijg t m niet omhoog met condoom, en vind dan maar heel simpel dat zij maar voor de ac moet zorgen. lekker makkelijk. terwijl heel veel vrouwen behoorlijk reageren op de ac die hormonaal zijn.
gelukkig is de nuvaring met minder hormonen maar doordat ze via de vaginawand opgenomen worden ipv het darmkanaal, is t net zo effectief
True, maar er zijn ook gewoon genoeg vrouwen die het condoom niet fijn vinden. Niet omhoog van krijgen gaat wat ver, maar als je langdurige, serieuze, relatie hebt dan is het toch wel bummer om nog iedere keer die dingen te moeten gebruiken. En feit is dat je dan al snel bij vrouwen-AC terecht komt. Daar is gewoon het meeste voor en het meest veilige imho.

Er is toch ook wel een mannenpil, maar dat is toch nooit echt van de grond gekomen?
  maandag 16 november 2009 @ 15:34:04 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749753
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik slik microgynon, en ik heb van de hormonen nooit last gehad
  maandag 16 november 2009 @ 15:34:11 #245
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74749759
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

Echt he! Idd
  maandag 16 november 2009 @ 15:34:27 #246
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74749767
quote:

ik zou zelf zo'n implantaat enger vinden dan zo'n ring denk ik
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 16 november 2009 @ 15:35:09 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749789
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

True, maar er zijn ook gewoon genoeg vrouwen die het condoom niet fijn vinden. Niet omhoog van krijgen gaat wat ver, maar als je langdurige, serieuze, relatie hebt dan is het toch wel bummer om nog iedere keer die dingen te moeten gebruiken. En feit is dat je dan al snel bij vrouwen-AC terecht komt. Daar is gewoon het meeste voor en het meest veilige imho.

Er is toch ook wel een mannenpil, maar dat is toch nooit echt van de grond gekomen?
ooh I second that. Nog nooit met condoom gedaan, tot de laatste 2 weken. Wat een kut iets is dat zeg, een condoom Ik zal serieus blij zijn als die troepdingen de vuilnisbak in kunnen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 november 2009 @ 15:35:37 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74749797
quote:

[..]

tuurlijk, ik snap je ook wel
alleen ik vind t zelf altijd stom dat er veel mannen (lees niet iedereen, geen aanval) er altijd maar van uit gaan dat de dame in kwestie voor de ac zorgt.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 16 november 2009 @ 15:35:54 #249
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749806
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:34 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ik zou zelf zo'n implantaat enger vinden dan zo'n ring denk ik
En die ring heeft dan wel weer het voordeel dat je in je "ringvrijedagen" ongesteld bent. En dat vind ik altijd wel "fijn" want dan weet je iig dat er niks loos is
  maandag 16 november 2009 @ 15:36:52 #250
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74749836
quote:

[..]

Inderdaad, bij vrouwen is het gewoon makkelijker te regelen.. 1 eisprong per maand. Bij mannen een triljoen zaadcellen per zaadlozing
En idd, dat werkte niet omdat het heel lastig werd omdat als je dan eindelijk geen zaadcellen meer bij de zaadlozing had, ook het testosteronniveau daalde en je daardoor een halve vrouw werd Om het maar even simpel te zeggen.. en dan zou je weer extra testosteron tot je moeten nemen om borstvorming en dat soort dingen tegen te gaan Nouja, als mijn vent dat moet doormaken dan neem ik de anticonceptie wel op zich... Als hij over een aantal jaar, als we eenmaal kinderen hebben, hij het wellicht wil doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')