Het is fijn dat ons lichaam ons laat merken dat er iets kapot is, maar je zou eigenlijk een soort leesbevestiging moeten kunnen geven, zo van, ja joh, ik weet het, hou nou maar op met die pijn.quote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.
Paracetamol heb ik 3 dagen gebruikt icm naproxen, allebei maximale dosis, en daar kwam de pijn dwars doorheen.En daarbij denk ik toch dat het handiger is om niks te gebruiken aangezien ik dan voel wat ik wel en niet kan... Al komt mijn humeur dat niet ten goede.
![]()
Maar wat voor problemen had ze?quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
mi
[..]
mijn mams moest als ze weer problemen met de schouder had in t zwembad gaan staan en dan bewegingen doen misschien dat je dat ook helpt
I vote for that!quote:Op maandag 16 november 2009 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is fijn dat ons lichaam ons laat merken dat er iets kapot is, maar je zou eigenlijk een soort leesbevestiging moeten kunnen geven, zo van, ja joh, ik weet het, hou nou maar op met die pijn.
Nou, nietquote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijgt hij die uit de koelkast dan
quote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niethet vrouwtje eet ze
En die kan die smerige schooibak zo moeilijk wat weigeren
Hoezo not againquote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not again...
En volgende week weer hotspots?
Iets met allergiequote:
Ja? En? Misschien moeten jullie allemaal eens gaan lezen voordat jullie blaten.quote:
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarigquote:
Ik heb een hond gehad die zelfs de was uit de wasmachine haaldequote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijgt hij die uit de koelkast dan
Dat was brood toch? Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarig![]()
Maar kan me van vorige acties dat hij wat kreeg / jatte herrineren dat het dan paar dagen later weer raak was met hotspots e.d.
Nou, dat was je zeker. Ik ga mn hond toch niet moedwillig dingen geven waar die niet tegen kanquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarig![]()
op zich is het wel goed afgesloten, maar je moet het wel zelf meenemen en in de brievenbus doen... dus als je erop ademt/hoestquote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
HAHAHAHANou, waarschijnlijk zit dat wel goed afgesloten of niet? xD Die reclames van 'grip op griep' slaan ook nergens op, alle bacillen zitten al aan het zeeppompje
Borstplaat?![]()
Jij let opquote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was brood toch? Ik weet het ook niet meer
Ah okay, ik wist alleen dat hij allergisch wasquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij let op
Brood. En dus ook aardappels, en omhulsel van bami hapjes. En crackers enzo. Er zit dus iets in die dingen (meel?) waar die niet tegen kan.
Ik moet het zelf hier doenquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hond gehad die zelfs de was uit de wasmachine haalde
quote:
Niet?quote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er geen brood in mandarijntjes![]()
Het virus kan zich ook door de lucht verspreiden, dus ja, daar zitten vast wel risico's aan. Maar dat is hetzelfde dat je naar de dokter gaat, wellicht lopen ze daar van jou allemaal de Mexicaanse griep op nuquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich is het wel goed afgesloten, maar je moet het wel zelf meenemen en in de brievenbus doen... dus als je erop ademt/hoest/met je handen aan zit waar bacillen op zitten dan zit het aan de envelop... die door de postbode eruit wordt gehaald, gesorteerd wordt en bezorgd wordt... Ik heb neens ontdekt hoe de verspreiding van het virus gaat!
![]()
Ik snap niet dat de dokter niet aan het eind van de dag alles in een keer verstuurd...
Iets minder bijten mag ook hé.quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En? Misschien moeten jullie allemaal eens gaan lezen voordat jullie blaten.
Elco kan geen trappenlopen dus mijn was is veiligquote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet het zelf hier doen
Die lul gaat op mn schone was liggen, of er op kosten.
Maar dan wel vervolgens mij even op het matje roepen, terwijl je idd GEEN flauw idee hebt.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets minder bijten mag ook hé.
Heb geen flauw idee waar hij allergisch voor is maar aangezien hij van bamihapjes hotspots kreeg..
De was lag in de wasmand hequote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco kan geen trappenlopen dus mijn was is veilig
haha, ik heb niks. Maar mn oppastweeling is koortsig en hoest lichtjes. En de dokter denkt niet dat het MG is, maar wil het zeker weten (als ze het wel hebben hoeven ze niet ingeent volgende week nl...)quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het virus kan zich ook door de lucht verspreiden, dus ja, daar zitten vast wel risico's aan. Maar dat is hetzelfde dat je naar de dokter gaat, wellicht lopen ze daar van jou allemaal de Mexicaanse griep op nuNee geintje.
Tja..
Ik riep je niet op het matje, Ll zei iets over niet weer en ik dacht het te verduidelijken.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan wel vervolgens mij even op het matje roepen, terwijl je idd GEEN flauw idee hebt.
Nee, dat is snugger
nieuw borrelhapje; mandarijntjes gevuld met brood...quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij je het er zelf instopt.
Maar dat zou een beetje raar zijn
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
De was lag in de wasmand he. Meneer dacht dat het nodig was om eens te kijken of hij ook in die mand zou passen.
gevolg ; smerige was met modderpoten en de wasmand stuk
Tis herfst héquote:
Okee.....quote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb niks. Maar mn oppastweeling is koortsig en hoest lichtjes. En de dokter denkt niet dat het MG is, maar wil het zeker weten (als ze het wel hebben hoeven ze niet ingeent volgende week nl...)
Als ze het wel hebben is het te laat; tamiflu wordt alleen de eerste twee dagen gegeven namelijk...
Vorige week constateerde een vriendin dat al, iets met kort voor de kar en herfst.quote:
't Is nieuwe maan, staat garant voor rottigheid en een slecht humeur. Alcohol en nieuwe maan zijn ook geen goede combi. Hier stormt het al overigens.quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vorige week constateerde een vriendin dat al, iets met kort voor de kar en herfst.
Dus zat wel even te lachen hier.
Woon jij ook in Noord-Holland? Cool!quote:
word 1997?quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe wijzig je dat word ipv 2 enters (als je 1x op je enter knop drukt) gewoon normaal 1 doet?
Dat kan ik niet terugvinden (is overigens een collega die zit te prutsen ik begin daar niet aan).quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
word 1997?
misschien tekst selecteren en dan in het tabblad van START de tweede "letter manier" aanklikken (linker is 'standaard', die ernaast, 'geen afstand' moet je dan hebben)
werkt dat?
harde enters uitzettenquote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe wijzig je dat word ipv 2 enters (als je 1x op je enter knop drukt) gewoon normaal 1 doet?
Steek maar over en kom dat maar voordoen dan.quote:
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Steek maar over en kom dat maar voordoen dan.
Uhu. Den Helder it isquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Woon jij ook in Noord-Holland? Cool!![]()
En ik zou ook niet blij zijn met een hond in de schone was, maar wel als het bij iemand anders is...
quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden![]()
Probeer anders es shift + enter
Wat heb je in je giechel gepropt tussen de middag?quote:
* JJH zet een bakje tegen het kwijlen voor de laptop.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een bord met chocoladechippoffertjes in de SC
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2009 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon vind dat kopje met hete thee net iets te interessant![]()
*mept weg
*en weer
*en weer
*en weer
Lekkerrrrquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een bord met chocoladechippoffertjes in de SC
Hahahahaha xD Onze kat, Puk, wordt helemaal gek als mn man salami uit de verpakking haalt xD Idd ook bij ons komen zitten, ruiken, erbij proberen te komenquote:Op maandag 16 november 2009 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon vind dat kopje met hete thee net iets te interessant![]()
*mept weg
*en weer
*en weer
*en weer
Een stokbrood gezond.quote:Op maandag 16 november 2009 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je in je giechel gepropt tussen de middag?
xDquote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkerrrr![]()
* Enfermera Pakt wat poffertjes
![]()
[..]
Hahahahaha xD Onze kat, Puk, wordt helemaal gek als mn man salami uit de verpakking haalt xD Idd ook bij ons komen zitten, ruiken, erbij proberen te komen
Arm mens...quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een stokbrood gezond.
Waarom ben je offline met je msn????
![]()
Oh ik moest net keihard lachen om iemand e mail adres![]()
achternaam = n o l l e n
voornaam = s y l v i a
mailadres is s n o l l e n @ gemeentehuppeldepup.nl
Die ouders hebben ook echt niet nagedacht hequote:
Dat is er trouwens eentje voor de schaamnamen die Koen en Sander een poosje gleden hadden.quote:Op maandag 16 november 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ouders hebben ook echt niet nagedacht he![]()
En als ze getrouwd is dan is ze echt mega dom geweest om dr mans naam aan te nemen![]()
Omdat ik op Mikey zn mac zit. En die heeft adium, en adium is kut.quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een stokbrood gezond.
Waarom ben je offline met je msn????
![]()
Oh ik moest net keihard lachen om iemands e mail adres![]()
achternaam = n o l l e n
voornaam = s y l v i a
Ja, is echt mooi.quote:
Ga es met je zuignap van die Mac af joh, baaaaahquote:Op maandag 16 november 2009 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik op Mikey zn mac zit. En die heeft adium, en adium is kut.
snollen
Ik snap zulke ouders nietquote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moest net keihard lachen om iemands e mail adres![]()
achternaam = n o l l e n
voornaam = s y l v i a
macs zijn mooiquote:Op maandag 16 november 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es met je zuignap van die Mac af joh, baaaaah
Tja, schijnbaar niet dus.quote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap zulke ouders nietdaar denk je toch even over na als je een kindje krijgt?
Ja? Heftige keuze. Ik ging van pil naar de Mirena spiraal, zo'n 8 maanden later had ik een cyste in mn eierstok van 7x9x6 cm.quote:Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik neme of implanon of een spiraal heb ik net besloten
Jup. Ik kan enkel kiezen uit die 2. En ik denk persoonlijk dat ik dan nog voor de implanon ga. De rest is me teveel rompslomp en de pil is niet meer betrouwbaarquote:Op maandag 16 november 2009 14:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Heftige keuze. Ik ging van pil naar de Mirena spiraal, zo'n 8 maanden later had ik een cyste in mn eierstok van 7x9x6 cm.![]()
Dus dat nooit meer voor mij. En natuurlijk, ik ben vast een van de weinigen, en het is vast veilig en werkt bij de meesten vrouwen goed, I know
Krijgen we dan ook foto's?quote:Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik neme of implanon of een spiraal heb ik net besloten
Ja? Nuvaring of de Evra pleister is ook geen optie voor je? Vervelend. Ja, dan moet je toch een keuze maken.. Implanon is wel veilig volgensmij nu, tijdje terug waren er toch ook vrouwen zwanger van geraakt als ik het me goed herinner?quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik kan enkel kiezen uit die 2. En ik denk persoonlijk dat ik dan nog voor de implanon ga. De rest is me teveel rompslomp en de pil is niet meer betrouwbaar
En jij hebt nog geen behoeft om in OUD rond te gaan hangen?quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik kan enkel kiezen uit die 2. En ik denk persoonlijk dat ik dan nog voor de implanon ga. De rest is me teveel rompslomp en de pil is niet meer betrouwbaar
oh oh, gedraag je!quote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook foto's?
Please??????
Why??????????quote:
Er zijn toch ook vrouwen die van de lucht of het zwembadwater zwanger wordenquote:Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:Ik denk niet dat ze zomaar van de implanon zwanger werden toch
Ik ben eens zwanger geworden van een vieze wc brilquote:Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook vrouwen die van de lucht of het zwembadwater zwanger worden![]()
ier klopt iets niet.quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben eens zwanger geworden van een vieze wc bril
Gaat zo'n implanon niet in je bovenarm? Of is dat wéér wat anders?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje om kutfoto's te gaan lopen bietsen.
En toen heb je Emmah gebaard?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben eens zwanger geworden van een vieze wc bril
Klopt, das Implanon.quote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat zo'n implanon niet in je bovenarm? Of is dat wéér wat anders?
Nu heb ik weer een uiquote:Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Duckie is ongesteld, nok haar UI is helemaal weg, zal wel met het geklooit van iteejer te maken hebben *NOFI*
quote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu heb ik weer een ui
[ afbeelding ]
Kut, dat spijbelen bij biologie breekt me weer op.quote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee homie, ik had 4 op een rij
En ben geen lady
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |