Het is fijn dat ons lichaam ons laat merken dat er iets kapot is, maar je zou eigenlijk een soort leesbevestiging moeten kunnen geven, zo van, ja joh, ik weet het, hou nou maar op met die pijn.quote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.
Paracetamol heb ik 3 dagen gebruikt icm naproxen, allebei maximale dosis, en daar kwam de pijn dwars doorheen.En daarbij denk ik toch dat het handiger is om niks te gebruiken aangezien ik dan voel wat ik wel en niet kan... Al komt mijn humeur dat niet ten goede.
![]()
Maar wat voor problemen had ze?quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
mi
[..]
mijn mams moest als ze weer problemen met de schouder had in t zwembad gaan staan en dan bewegingen doen misschien dat je dat ook helpt
I vote for that!quote:Op maandag 16 november 2009 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is fijn dat ons lichaam ons laat merken dat er iets kapot is, maar je zou eigenlijk een soort leesbevestiging moeten kunnen geven, zo van, ja joh, ik weet het, hou nou maar op met die pijn.
Nou, nietquote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijgt hij die uit de koelkast dan
quote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niethet vrouwtje eet ze
En die kan die smerige schooibak zo moeilijk wat weigeren
Hoezo not againquote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not again...
En volgende week weer hotspots?
Iets met allergiequote:
Ja? En? Misschien moeten jullie allemaal eens gaan lezen voordat jullie blaten.quote:
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarigquote:
Ik heb een hond gehad die zelfs de was uit de wasmachine haaldequote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoe krijgt hij die uit de koelkast dan
Dat was brood toch? Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarig![]()
Maar kan me van vorige acties dat hij wat kreeg / jatte herrineren dat het dan paar dagen later weer raak was met hotspots e.d.
Nou, dat was je zeker. Ik ga mn hond toch niet moedwillig dingen geven waar die niet tegen kanquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet waar je beest wel en niet tegen kan natuurlijk, dus wellicht wat voorbarig![]()
op zich is het wel goed afgesloten, maar je moet het wel zelf meenemen en in de brievenbus doen... dus als je erop ademt/hoestquote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
HAHAHAHANou, waarschijnlijk zit dat wel goed afgesloten of niet? xD Die reclames van 'grip op griep' slaan ook nergens op, alle bacillen zitten al aan het zeeppompje
Borstplaat?![]()
Jij let opquote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was brood toch? Ik weet het ook niet meer
Ah okay, ik wist alleen dat hij allergisch wasquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij let op
Brood. En dus ook aardappels, en omhulsel van bami hapjes. En crackers enzo. Er zit dus iets in die dingen (meel?) waar die niet tegen kan.
Ik moet het zelf hier doenquote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hond gehad die zelfs de was uit de wasmachine haalde
quote:
Niet?quote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er geen brood in mandarijntjes![]()
Het virus kan zich ook door de lucht verspreiden, dus ja, daar zitten vast wel risico's aan. Maar dat is hetzelfde dat je naar de dokter gaat, wellicht lopen ze daar van jou allemaal de Mexicaanse griep op nuquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich is het wel goed afgesloten, maar je moet het wel zelf meenemen en in de brievenbus doen... dus als je erop ademt/hoest/met je handen aan zit waar bacillen op zitten dan zit het aan de envelop... die door de postbode eruit wordt gehaald, gesorteerd wordt en bezorgd wordt... Ik heb neens ontdekt hoe de verspreiding van het virus gaat!
![]()
Ik snap niet dat de dokter niet aan het eind van de dag alles in een keer verstuurd...
Iets minder bijten mag ook hé.quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En? Misschien moeten jullie allemaal eens gaan lezen voordat jullie blaten.
Elco kan geen trappenlopen dus mijn was is veiligquote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet het zelf hier doen
Die lul gaat op mn schone was liggen, of er op kosten.
Maar dan wel vervolgens mij even op het matje roepen, terwijl je idd GEEN flauw idee hebt.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets minder bijten mag ook hé.
Heb geen flauw idee waar hij allergisch voor is maar aangezien hij van bamihapjes hotspots kreeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |