De was lag in de wasmand hequote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco kan geen trappenlopen dus mijn was is veilig
haha, ik heb niks. Maar mn oppastweeling is koortsig en hoest lichtjes. En de dokter denkt niet dat het MG is, maar wil het zeker weten (als ze het wel hebben hoeven ze niet ingeent volgende week nl...)quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het virus kan zich ook door de lucht verspreiden, dus ja, daar zitten vast wel risico's aan. Maar dat is hetzelfde dat je naar de dokter gaat, wellicht lopen ze daar van jou allemaal de Mexicaanse griep op nuNee geintje.
Tja..
Ik riep je niet op het matje, Ll zei iets over niet weer en ik dacht het te verduidelijken.quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan wel vervolgens mij even op het matje roepen, terwijl je idd GEEN flauw idee hebt.
Nee, dat is snugger
nieuw borrelhapje; mandarijntjes gevuld met brood...quote:Op maandag 16 november 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij je het er zelf instopt.
Maar dat zou een beetje raar zijn
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
De was lag in de wasmand he. Meneer dacht dat het nodig was om eens te kijken of hij ook in die mand zou passen.
gevolg ; smerige was met modderpoten en de wasmand stuk
Tis herfst héquote:
Okee.....quote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb niks. Maar mn oppastweeling is koortsig en hoest lichtjes. En de dokter denkt niet dat het MG is, maar wil het zeker weten (als ze het wel hebben hoeven ze niet ingeent volgende week nl...)
Als ze het wel hebben is het te laat; tamiflu wordt alleen de eerste twee dagen gegeven namelijk...
Vorige week constateerde een vriendin dat al, iets met kort voor de kar en herfst.quote:
't Is nieuwe maan, staat garant voor rottigheid en een slecht humeur. Alcohol en nieuwe maan zijn ook geen goede combi. Hier stormt het al overigens.quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vorige week constateerde een vriendin dat al, iets met kort voor de kar en herfst.
Dus zat wel even te lachen hier.
Woon jij ook in Noord-Holland? Cool!quote:
word 1997?quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe wijzig je dat word ipv 2 enters (als je 1x op je enter knop drukt) gewoon normaal 1 doet?
Dat kan ik niet terugvinden (is overigens een collega die zit te prutsen ik begin daar niet aan).quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
word 1997?
misschien tekst selecteren en dan in het tabblad van START de tweede "letter manier" aanklikken (linker is 'standaard', die ernaast, 'geen afstand' moet je dan hebben)
werkt dat?
harde enters uitzettenquote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe wijzig je dat word ipv 2 enters (als je 1x op je enter knop drukt) gewoon normaal 1 doet?
Steek maar over en kom dat maar voordoen dan.quote:
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Steek maar over en kom dat maar voordoen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |