Oh yeahquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
In rooie wijn stoven, met een kaneel stokje. Suiker naar smaak
Een half uur?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Oh yeah![]()
Schil de peertjes, snij ze in 4 stukken (klokhuis er uit halen natuurlijk). Dan moet je ze langzaam gaar koken in een pannetje met water, een half uur geloof ik.
Voeg wijn, suiker, en kaneel naar smaak toe voordat je begint te koken.
Idd, of als je ze echt heel lang hebt laten stoven kunje ze bijna gewoon van het steeltje afzuigen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik schil ze, maar laat ze heel met stelen er aan.
Dan kan je ze zo lekker als een haring happen.
Ja het is al een jaar geleden dat ik het gedaan heb. Peren moeten trouwens ook heel blijven, is het niet?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:40 schreef Angeles het volgende:
[..]
Een half uur?
Ik zet ze altijd 2,5 uur op, minstens.
volgens mijn oma niet hoor!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja het is al een jaar geleden dat ik het gedaan heb. Peren moeten trouwens ook heel blijven, is het niet?
Ik snijd ze ook altijd in 4 partjes, het is maar wat je zelf fijner vindt eten. Ik vind het gesneden makkelijker.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja het is al een jaar geleden dat ik het gedaan heb. Peren moeten trouwens ook heel blijven, is het niet?
Ja minimaal moet goed zacht en rood gestooft zijn. Liever te lang stoven dan te kort.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:40 schreef Angeles het volgende:
[..]
Een half uur?
Ik zet ze altijd 2,5 uur op, minstens.
tsja, meestal als bijgerecht. Heb ze eignelijk nog nooit gehad als toetje. Vind ze lekker met spruitjes en aardappelen.quote:Op maandag 15 november 2004 15:23 schreef uhqmby het volgende:
En ook een vervolgvraag: hoe eet je stoofpeertjes?
Als bijgerecht of als nagerecht? In welke combinaties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |