yep. en houd ook in gedachten dat er vrouwen zijn met mirena. maar ook een paar met implanon die wel nog onttrekkingsbloedingen hadden. dus t is niet zo dat je dan gewoon niet meer ongesteld bentquote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ring heeft dan wel weer het voordeel dat je in je "ringvrijedagen" ongesteld bent. En dat vind ik altijd wel "fijn" want dan weet je iig dat er niks loos is
Ja? Hoeft niet per se hoor, tis niet een echte ongesteldheid natuurlijk. Ik voel me 10x kutter (quote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ring heeft dan wel weer het voordeel dat je in je "ringvrijedagen" ongesteld bent. En dat vind ik altijd wel "fijn" want dan weet je iig dat er niks loos is
oohquote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Hoeft niet per se hoor, tis niet een echte ongesteldheid natuurlijk. Ik voel me 10x kutter () in die ringvrije week, dus daar doe ik niet aan. Ik laat 'm gewoon 4 weken zitten en doe dan gelijk weer een nieuwe in.
nouja ik zou als ik in jouw schoenen stond, nu gewoon starten met de nuvaring en dat een paar maanden uitproberen. bevalt ie. dan blijft ie, bevalt ie niet, dan kun je toch nog altijd naar een oplossing als mirena/implanon gaan kijken?quote:Op maandag 16 november 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh![]()
jullie helpen me niet bij mn keuze zo, jongens
Hahaquote:Op maandag 16 november 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh![]()
jullie helpen me niet bij mn keuze zo, jongens
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Bevalt die ring niet, dan kan ik alsnog implanon nemenquote:Op maandag 16 november 2009 15:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaSorry!
Nouja, dat is ook het lastige, voor iedereen is het anders. Elk hormoon is anders en reageert weer anders op ieder persoon, dat zie je in veel fora die gaan over hormonale anticonceptie bij vrouwen. Dus daar kan ik je niet bij helpen. Kan alleen zeggen wat er bij mij gebeurd en hoe het invloed heeft op mij.. Denk alleen dat het slimmer is om eerst de nuvaring te proberen en als dat niet werkt een wat 'rigoreuzere' maatregel te nemen zoals implanon. Ik heb het zelf andersom gedaan en heb daar achteraf wel spijt van, stel dat ik het andersom had gedaan, had ik misschien heel dat gezeik van die cyste niet gehad.Dat is mijn advies, verder moet je het zelf bepalen....
Precies!quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Bevalt die ring niet, dan kan ik alsnog implanon nemen
Stel nou he, dat ik de 23ste zeg van "JAAA RING" wat dan? Naar apotheker, indoen, en gelijk veilig?
Awwwwquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
Wehehee. Ik lig op de bank met een dekentje en een kruik. En die dikzak ligt in MM zn stoel naast me
Ziet er vet schattig uit. En de hele tijd kreunen dattie geaaid wil worden
ik gebruik nu microgynon. Maar door de crohn is dat dus niet meer veiligquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies!![]()
Wat voor iets gebruik je nu? Ik kon na mn Mirena gelijk beginnen met de nuvaring, volgensmij is ie dan idd gewoon veilig.. Even vragen aan apotheker/huisarts
je gebruikt nu niets he?quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Bevalt die ring niet, dan kan ik alsnog implanon nemen
Stel nou he, dat ik de 23ste zeg van "JAAA RING" wat dan? Naar apotheker, indoen, en gelijk veilig?
Okequote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je gebruikt nu niets he?
dan is t geloof ik net als bij de pil de eerste 7 dagen nog condoom gebruiken
als je overstapt vanaf de pil
Op de dag waarop je normaal met een nieuwe strip zou starten breng je NuvaRing in. Eerder starten tijdens de stopweek mag ook. Je bent meteen beschermd tegen zwangerschap.
Je huisarts kan je een recept uitschrijven voor een verpakking met daarin 3 ringen.
Je moet er altijd rekening mee houden dat je lichaam tijd nodig heeft om aan je nieuwe anticonceptiemethode te wennen. De ervaring leert namelijk dat je lichaam minimaal 3 maanden nodig heeft om zich op de anticonceptie in te stellen, om optimaal van de voordelen te kunnen genieten. Als je na 3 maanden, tevreden bent over NuvaRing en er mee door wilt blijven gaan dan kun je de apotheek een nieuwe verpakking. Eén keer per jaar heb je een nieuw recept van je arts nodig.
www.nuvaring.nl
He gatverquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
Yes! Thank you!
Verdomme ik moet nog afwassen![]()
ik haats afwassenquote:
Afwassenquote:
Oeh goed dat jij ff post hier.quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd voor weer wat mannenpraat hier
quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Afwassenda's echt iets voor vrouwen
Ik heb het maar heel licht. nu ik mn bril af heb gezet is het wat beterquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:had eerder de daglichtlamp aan moeten zetten, mn koppijn begint eindelijk weg te trekken
en nee zelf een rondje buiten lopen hielp niet vandaag
Precies mijn gedachten toen ik zei:quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd voor weer wat mannenpraat hier
quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Afwassenda's echt iets voor vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |