1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nee nog niet. Wij zijn nog heftig aan het discussieren hierover. Ik zal het vanavond doen en haar vertellen van onze bedenkingen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes, heb jij dat vrouwtje nu al teruggemaild?
Libelle komt binnenkort bij mij op bezoek, hij woont nu bij hun
Tis zoooooo jammer dat je zo ver weg woont, anders moest je gewoon ff komen kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wij zijn nog heftig aan het discussieren hierover. Ik zal het vanavond doen en haar vertellen van onze bedenkingen.
sorryquote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?![]()
Dat kan heul niet binnen dit kliekje jah
Nee dat vind ik echt zielig! Stel dat ik er wel de hele tijd ben, dan wordt ie ziek en dan kan ik het niet betalenquote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, das niet heel eerlijk idd... en helemaal als ie nu gewend is dat jij er niet bent... maar een nieuwe uit het asiel dan? Ga ik wel doen als mn logeetjes weg zijn (over 5 maanden pas...)
en kerstboom... vorig jaar zat ik middenin een verhuizing, dus toen heb ik op 20 december een gratis boompje bij de praxis meegekregen toen ik kwasten ging halen, en dat was het hele kerstgebeuren...![]()
Dit jaar maar eens echt versieren
ik vind je echt een ontzettende mierenneuker, sorry hoorquote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendin
ja triest he...quote:
och meid tochquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik pm voortaan wel als ik dingen wil weten want anders krijg ik alleen als antwoord dat het allemaal al verteld is.
20 topics in een weekend bij lezen is me gewoon echt te veel.
Als ik iets weet wil ik het heus wel vertellen hoor... maar ik weet niet zoveel (ik volg het ook niet helemaal eigenlijk, ivm de snelheid...)quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik pm voortaan wel als ik dingen wil weten want anders krijg ik alleen als antwoord dat het allemaal al verteld is.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenBaloe heeft nu een matras, en ik zweer... er gaat geen boom passen zonder dat ik er echt iets uit moet flikkeren
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind je echt een ontzettende mierenneuker, sorry hoor![]()
Godsamme zeg. Ze heeft een punt! En wie geeft er een neuk om dat ze blauw is.
Oh fuck, alsof die dingen op de vloer niet al lelijk genoeg zijnquote:
Gewoon een paar daagjes er uit.quote:Op maandag 16 november 2009 11:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Schotland? Doe maar tof!
Vertel eens wat meer....
Naar Sam? Nee die zit daar nog niet eens dan, of wel?quote:
Doe dat dan fijn in de F&F FBquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...
Das alles wat ik probeer te zeggen, ik vind 't geen slimme opmerking... iig niet op die manier...
Je vroeg het toch niet?quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Why? Hara is hier geen modje, en het is in weze niet policy-overschrijdend ofzo. Dus denk niet dat de F&F mods blij worden als ik in hún FB met Qwea ga bekvechten over of het wel of niet handig is dat Hara (of elke andere blauwe, tis niet persoonlijk tegen hara ofzo) zulke dingen postenquote:
In een topic over een hoestende hond is het wél handig wou je zeggen om te gaan lopen slaaibekken met elkaar wat Hara wel of niet zou moeten posten?quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Hara is hier geen modje, en het is in weze niet policy-overschrijdend ofzo. Dus denk niet dat de F&F mods blij worden als ik in hún FB met Qwea ga bekvechten over of het wel of niet handig is dat Hara (of elke andere blauwe, tis niet persoonlijk tegen hara ofzo) zulke dingen posten
Ah, ik kreeg dus een onjuist antwoord. Anyhow, pm doet wonderen om info los te krijgenquote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
DML, Subtle had het helemaal nog niet gezegd want hij weet het zelf nog niet eens.
[..]
Gewoon een paar daagjes er uit.
Vond dat ik dat wel verdiend had na dit- jaar. Dus ik ga vanavond eens kijken hoe en wat.
In Schotland heb je een heel schattig durp, dat heet Strathpeffer, het is het meest truttige durp dat ik ooit gezien heb. Met een spa![]()
[..]
Naar Sam? Nee die zit daar nog niet eens dan, of wel?
Maar nee, dat heeft er niets mee te maken
PMen met Qweaquote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In een topic over een hoestende hond is het wél handig wou je zeggen om te gaan lopen slaaibekken met elkaar wat Hara wel of niet zou moeten posten?
En hier is het ook niet echt gezellig. PM er lekker over dan
True, maar dat is mierenneuken op het woordquote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je vroeg het toch niet?
Je zei dat ie het niet wilde delen met de kliek![]()
Dat weet je toch niet, of ie t wel of niet gedeeld heeft als je niet bijgelezen was
Je zal het vast gezegd hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Morrieeeeee!
Hoestie daar?
![]()
Voor nieuws en samenvattingen moet je niet bij mij zijn, ik slaap niet dus ik onthou niks
Ja, dat vroeg ik me ook af?quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zal het vast gezegd hebbenmaar waarom slaap je niet?
quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af?
Komt dat van het stoppen?
Duckie is ongesteld, nok haar UI is helemaal weg, zal wel met het geklooit van iteejer te maken hebben *NOFI*quote:
Nu hopen dat je snel weer slaapt dan. Goed dat je nog steeds volhoudtquote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook last van, nu is het goddank het enige waar ik last van heb, ik blijf er dit keer vrolijk bij dus ach...
Oi, hou je dat wel vol dan? En enig idee hoe lang het gaat duren?quote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook last van, nu is het goddank het enige waar ik last van heb, ik blijf er dit keer vrolijk bij dus ach...
Ik weet niet meer hoe lang het vorige keer duurde, ik heb er tot nu toe geen last van, van t weekend lag ik heel laat in bed en heb ik wel beide nachten van 6 tot 11 geslapen, donderdag heb ik ook niks geslapen, maar ik heb ook maar heel weinig slaap nodigquote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi, hou je dat wel vol dan? En enig idee hoe lang het gaat duren?
Oh, hier is het ok heur, gisteren een heerlijk rustige zondag zonder pc gehad..![]()
Greys, ik zie je kuiken ook niet!!
Ik ga even kijken!quote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Greys: P.Fje heeft een huis!
Mijn topic!!
Wij verschillen duidelijk van meningquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...
Das alles wat ik probeer te zeggen, ik vind 't geen slimme opmerking... iig niet op die manier...
Dat was al duidelijk tochquote:Op maandag 16 november 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening
Dan laat je dat boekkie lekker zitten als het regent.quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Lekkere natte kuthoerrrrrr van me
![]()
Ik hoop echt dat t zo niet regent, want ik moet Greys dr boekkie gaan kopen, t zou wel sneu voor de honden zijn als de daar nat voor moeten worden
Neeeeeheeeeeeee, dat ga ik echt wel halen, al verzuipen de honden dr voorquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je dat boekkie lekker zitten als het regent.
Dat overleef ik wel!
Het komt hier met bakken uit de luchtquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:Lekkere natte kuthoerrrrrr van me
![]()
Ik hoop echt dat t zo niet regent, want ik moet Greys dr boekkie gaan kopen, t zou wel sneu voor de honden zijn als de daar nat voor moeten worden
Nee hier is het nog wel droog, het waait wel als een wilde geloof ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken uit de lucht
Terug waaien!quote:Op maandag 16 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hier is het nog wel droog, het waait wel als een wilde geloof ik
Dat zal ik godverdomme zo es doen ja!quote:
Da's lief van je, maar dat vind ik zielig als die honden daarna een stel natte kledders zijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeee, dat ga ik echt wel halen, al verzuipen de honden dr voor
Dat overleven ze wel, ze moeten iets voor tante Greys over hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief van je, maar dat vind ik zielig als die honden daarna een stel natte kledders zijn
Dat zat ik me ook af te vragen jaquote:
Ik heb best ruime keuzequote:
Ik ga mn tosti ijzer denk ik op kantoor zetten , help me vanavond ff dr aan denken dat ik m inpak!!!quote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb best ruime keuze
Tosti, broodje kaas, broodje smeerkaas, broodje pindakaas, broodje ei, gekookt eitje, fruitsalade, nasi.
ik zal je stalken op msnquote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga mn tosti ijzer denk ik op kantoor zetten , help me vanavond ff dr aan denken dat ik m inpak!!!
Je hebt me nog nie geaccepteerdquote:
Ja ik wist niet zeker of je terug zou lezenquote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even kijken!![]()
(Zag dat je het eerder ook al gepost had net, maar ik zit op het werk).
Een paar gekneusde kardamom vruchten erbij is ook erg lekker.quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Ik heb nog een restje rode wijn, een stel flinke stoofperen, wat suiker en kaneel.... Volgens mij ga ik zo maar schillen. Kan ik ieg bij blijven zitten ik voel me zo duizelig als een dronken maagd die gemuurduwd wordt.
Greys wat moest er ook al weer nog meer bij?
En waar ga ik dat vandaan toveren???quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een paar gekneusde kardamom vruchten erbij is ook erg lekker.
Een paar laurierblaadjes en wat kruidnageltjes, voor meer smaak!quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Ik heb nog een restje rode wijn, een stel flinke stoofperen, wat suiker en kaneel.... Volgens mij ga ik zo maar schillen. Kan ik ieg bij blijven zitten ik voel me zo duizelig als een dronken maagd die gemuurduwd wordt.
Greys wat moest er ook al weer nog meer bij?
Laurieblaadjes check heb ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar laurierblaadjes en wat kruidnageltjes, voor meer smaak!
AH bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
En waar ga ik dat vandaan toveren???
kut, net te laatquote:
Ze is duizelig en wilde graag blijven zitten.quote:
Ermaquote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
KUTSCHOUDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer bij de fysio geweest. Oefeningen gedaan. Nu doet het nog meer pijn. Oefeningen zijn al lichter gemaakt. Pfffff. Kutzooi. Ga zo mn werk bellen.
Whehehehehehequote:
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Erma![]()
![]()
Maar als je rust moet houden zijn die 'zware' oefeningen toch ook niet goed? of wel?
En massage dan doet de fysio dat ook? Heb ik toen gehad met een overbelaste schouder.quote:Op maandag 16 november 2009 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.Voel me ook echt heel zielig, terwijl ik normaal echt niet zo ben. Aanpakken
is meestal wat ik doe. Maar nu dus niet.
Jawel, want die oefeningen zijn goed voor de spieren eromheen, om die te versterken zodat die meer op kunnen vangen en zodat die andere spier dus niet meer zo overbelast raakt. Maarja, als dat al ongelofelijk veel pijn doet en uitstraalt naar mn elleboog... Ik ga ook echt heeel, heeeeel rustig aan doen met die oefeningen, en gaat het niet, dan stop ik gewoon. Donderdag weer afspraak bij de fysio.
Dat klinkt goed kut... hoop dat het snel beter wordt...!quote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
KUTSCHOUDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer bij de fysio geweest. Oefeningen gedaan. Nu doet het nog meer pijn. Oefeningen zijn al lichter gemaakt. Pfffff. Kutzooi. Ga zo mn werk bellen.
Ja, elke keer. Vandaag zat het goed vast, ook omdat ik gister en vannacht zo'n pijn had. Ook mn spieren bij mn rug en wervels zaten vast.quote:Op maandag 16 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
En massage dan doet de fysio dat ook? Heb ik toen gehad met een overbelaste schouder.
He gatver! Dat klinkt ook niet fijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat klinkt goed kut... hoop dat het snel beter wordt...!
ik heb sinds m'n 16e een instabiel schouderkapsel en ben sindsdien al bezig met fysio en fitness etc om de boel er omheen sterker te krijgen. Nu is het inmiddels zo dat ik bij normaal gebruik geen pijn meer heb, maar als ik 1x een verkeerde beweging maak heb ik weer 3 maanden pijn en kan ik nog deur openduwen met links
Vooral rustig zijn met de oefeningen en niet te hard willen gaan, het heeft gewoon tijd nodig! Train de spieren om je schouder zodat ze versterken, maar reken erop dat zoiets wel veel tijd kost natuurlijk.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is duizelig en wilde graag blijven zitten.
Stuur jij haar even naar de Appie voor een paar gekke vruchten
Zou gaan zwemmen helpen? Of diclofenac?quote:Op maandag 16 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
KUTSCHOUDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en eenvoor enfermera... kutzooi...
![]()
Is het niet raar dat je een test die de dokter afneemt om te kijken of je mexicaanse griep hebt zelf moet posten? Lijkt mij dat je dan meer kans hebt dat de postbode ook mexicaanse griep krijgt...![]()
Ik heb borstplaat gekocht!iemand een stukje?
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb gister ook zo lekker gegeten. Couscous met abrikoos, kip in een marinade van tomatentroep en een of andere saus, en de kip daarvoor gekruid. Was erg goed te doen, en nog eens simpel ook, met een soort maaltijdpakje van Al'Fez
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.quote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef Pagan het volgende:
Zou gaan zwemmen helpen? Of diclofenac?
quote:
Dat eet ik vanavond alleen dan zonder abrikoos en met kipkebab (nog makkelijker).quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb gister ook zo lekker gegeten. Couscous met abrikoos, kip in een marinade van tomatentroep en een of andere saus, en de kip daarvoor gekruid. Was erg goed te doen, en nog eens simpel ook, met een soort maaltijdpakje van Al'Fez
mijn mams moest als ze weer problemen met de schouder had in t zwembad gaan staan en dan bewegingen doen misschien dat je dat ook helptquote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat zwemmen niet fijn is aangezien ik mn arm niet boven mn hoofd mag doen, dat is juist waarbij de pees klem komt te zitten.
Paracetamol heb ik 3 dagen gebruikt icm naproxen, allebei maximale dosis, en daar kwam de pijn dwars doorheen.En daarbij denk ik toch dat het handiger is om niks te gebruiken aangezien ik dan voel wat ik wel en niet kan... Al komt mijn humeur dat niet ten goede.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |