PMen met Qweaquote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In een topic over een hoestende hond is het wél handig wou je zeggen om te gaan lopen slaaibekken met elkaar wat Hara wel of niet zou moeten posten?
En hier is het ook niet echt gezellig. PM er lekker over dan
True, maar dat is mierenneuken op het woordquote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je vroeg het toch niet?
Je zei dat ie het niet wilde delen met de kliek![]()
Dat weet je toch niet, of ie t wel of niet gedeeld heeft als je niet bijgelezen was
Je zal het vast gezegd hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Morrieeeeee!
Hoestie daar?
![]()
Voor nieuws en samenvattingen moet je niet bij mij zijn, ik slaap niet dus ik onthou niks
Ja, dat vroeg ik me ook af?quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zal het vast gezegd hebbenmaar waarom slaap je niet?
quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af?
Komt dat van het stoppen?
Duckie is ongesteld, nok haar UI is helemaal weg, zal wel met het geklooit van iteejer te maken hebben *NOFI*quote:
Nu hopen dat je snel weer slaapt dan. Goed dat je nog steeds volhoudtquote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook last van, nu is het goddank het enige waar ik last van heb, ik blijf er dit keer vrolijk bij dus ach...
Oi, hou je dat wel vol dan? En enig idee hoe lang het gaat duren?quote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook last van, nu is het goddank het enige waar ik last van heb, ik blijf er dit keer vrolijk bij dus ach...
Ik weet niet meer hoe lang het vorige keer duurde, ik heb er tot nu toe geen last van, van t weekend lag ik heel laat in bed en heb ik wel beide nachten van 6 tot 11 geslapen, donderdag heb ik ook niks geslapen, maar ik heb ook maar heel weinig slaap nodigquote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi, hou je dat wel vol dan? En enig idee hoe lang het gaat duren?
Oh, hier is het ok heur, gisteren een heerlijk rustige zondag zonder pc gehad..![]()
Greys, ik zie je kuiken ook niet!!
Ik ga even kijken!quote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Greys: P.Fje heeft een huis!
Mijn topic!!
Wij verschillen duidelijk van meningquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...
Das alles wat ik probeer te zeggen, ik vind 't geen slimme opmerking... iig niet op die manier...
Dat was al duidelijk tochquote:Op maandag 16 november 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |