We hebben geduldquote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
helaas... ik had nog een foto van mn decollete maar die staat op mn andere computer...
hahaha, dat wordt op zijn vroegst morgenochtend... enne, natuurlijk alleen als jullie lief tegen me zijn hequote:
Oh dan doe maar gewoon een foto van je gezichtquote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
helaas... ik had nog een foto van mn decollete maar die staat op mn andere computer...
Kuthoerrrrrrrrquote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Men, ik ben echt doodmoe, maar ik kan niet slapen
Maar mn ontbijt was wel lekker
het ging er toch om dat ik moest bewijzen dat ik een vrouw was...quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dan doe maar gewoon een foto van je gezicht
Goedemorgen! Thee?quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Men, ik ben echt doodmoe, maar ik kan niet slapen
Maar mn ontbijt was wel lekker
Ik ook weinigquote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrr![]()
Join de moe club.
Ik zit maar zo hard mogelijk te werken anders val ik in slaap, ik zweer dat ik geen een minuut geslapen heb vannacht
Oeh, daar weet ik wel iemand voorquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Beterschap maar! (Wil je een tramadol van me)?
Oh, ik moet ook overstappen ja... Zit nu nog bij mn ouders in maar das niet echt handig (helemaal niet als je moeder dan een keer of 100 een aanmaning krijgt om te betalen voor het "spiraaltje dat uw dochter heeft laten plaatsen..." en ik wist van niks!quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook weinig
Dat zuigt echt
Trouwens, wie gaan dr hier overstappen naar een andere zorgverzekeraar? Is er nog een hendigsjieke site om paketten/verzekeraars en premies met elkaar te vergelijken?
Ooh, en ik loop ws achter, maar ik kwam er gisteren dus pas achter dat we ipv 155, 165 euro eigen risico moeten dokken![]()
Sterkte! Ik heb nog best lang geslapen, maar toch moe...quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrr![]()
Join de moe club.
Ik zit maar zo hard mogelijk te werken anders val ik in slaap, ik zweer dat ik geen een minuut geslapen heb vannacht
Ik ken unive alleen als zorgverzekering.. mn vriend heeft alles bij unive.. maar de zorgverzekering is IMHO 3dubbelkutquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Ik moet geloof ik nog wel een brand/inboedel verzekering..
Reisverzekering is via de ING, denk dat ik de rest ook maar daar neem? Of Univé?
Ik was gewoon blij toen de wekker ging, dat ik op mocht staanquote:Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterkte! Ik heb nog best lang geslapen, maar toch moe...
hier is het nog droog (oh nee, het is toch hondeweer want er loopt een vrouw met 5 chihuahuas langs...quote:
als je studeert heb je vaak voordelige verzekeringen via de bank... ik wel iig, via abnamroquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Reisverzekering is via de ING, denk dat ik de rest ook maar daar neem? Of Univé?
Het regent hier, en het is algeheel guur kutweerquote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier is het nog droog (oh nee, het is toch hondeweer want er loopt een vrouw met 5 chihuahuas langs...)
5 chihuahua's?quote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier is het nog droog (oh nee, het is toch hondeweer want er loopt een vrouw met 5 chihuahuas langs...)
het is hier wel koud en guur (sinterklaasweer...quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het regent hier, en het is algeheel guur kutweer
En ik kan ook niks leuks voor op mn fucking lootje bedenken
Je had toch een prima lijst voor hier, wat zit je nu weer te zeuren??????quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het regent hier, en het is algeheel guur kutweer
En ik kan ook niks leuks voor op mn fucking lootje bedenken
Ik heb FBTO, bevalt goed, en kost me nog geen 12 euro per maand. Inboedel tot paar ton en aansprakelijkheid tot paar miljoenquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
Ja, voor hier ja.quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch een prima lijst voor hier, wat zit je nu weer te zeuren??????
Ik zit nu in Amsterdam (jordaan)quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 chihuahua's?
The horror![]()
Waar woon je?
Ik heb mezelfquote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is hier wel koud en guur (sinterklaasweer...)
zeg maar wie je hebt, kan ik helpen...
Ubuntu is een besturingssysteem voor je computer.quote:
quote:
hahaha... een lootje maken met zijn 2en... "wacht, opnieuw, ik heb mezelf!"quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mezelfik doe niet mee met SS, maar MM en ik doen een lootje maken.
Idd. Dat maakt de maandag nog eens extra kut.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd. Dat maakt de maandag nog eens extra kut.![]()
Oh vlechtende honden, zooooo irritant.quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu in Amsterdam (jordaan)
Volgens mij heeft ze ze niet echt onder controle; om de 10 cm moet ze de lijnen uit de knoop halen...![]()
(en er is hier weinig groen, dus waar ze nu heen loopt... hoewel er hier vaak zat poep op de stoep onder mijn schoen ligt...)
Zien we dat niet aan je gezicht dan?quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het ging er toch om dat ik moest bewijzen dat ik een vrouw was...
quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zien we dat niet aan je gezicht dan?
ja neeeheeeequote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha... een lootje maken met zijn 2en... "wacht, opnieuw, ik heb mezelf!"
quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze glazen....quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je echt niks weet, doe het dan gewoon nietquote:Op maandag 16 november 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja neeeheeee![]()
Normaal gesproken gaan we samen shoppen en zoeken we ons eigen cadeau uit. Das niet zo mooi
ach welneequote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
oh man ik moet echt op mn woorden passen hier...
Hey Greys!quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoi DML (3 blz's terug, maar ik loop achter)
quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoi DML (3 blz's terug, maar ik loop achter)
ai hef no advent dingquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je echt niks weet, doe het dan gewoon niet![]()
Heb je al een adventkalender??????
whaahaa, ze komt net langsgerend met 3 hondjes die los (als in; met wapperende lijn) aan het wegrennen zijn!quote:Op maandag 16 november 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh vlechtende honden, zooooo irritant.
Mijnes vlechten echt bijna nooit, gewoon een kwestie van goed drillen. Het enige waar ik op moet letten is dat ze elkaar niet vol over de kop zeiken
Oh echt dan faal je, als je niet eens een handjevol pokkepestchiwallies uit kan latenquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whaahaa, ze komt net langsgerend met 3 hondjes die los (als in; met wapperende lijn) aan het wegrennen zijn!die andere 2 had ze opgetild dacht ik in een flits te zien
Heb je bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hey Greys!
(deze is nog voor de hoi van afgelopen woensdag, sorry... loop ook achter)
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de Intratuinquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
hai![]()
Alles goed?
Ik was heul het weekend weg. Naar thialf en gisteren skiën. En nu moet ik heel hard werken omdat we a.s. weekend een lang weekend weg zijn ook.
ja, dat dacht ik ook net; van die kleintjes en dan al zo mutserig doen!quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt dan faal je, als je niet eens een handjevol pokkepestchiwallies uit kan laten
Dat snappen wijquote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik ga hier echt geen foto van mezelf plaatsen hoor...![]()
Straks herkent iemand me!
KERSTBOOM OPTUIGEN?!?!?! SINTERKLAAS IS NOG NIET EENS GEWEESTquote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten vanmorgen?
Of waren het irritantjes met melk?
[..]
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de IntratuinVanavond kerstboompie optuigen! Zal hij weer net zo monsterlijk worden als vorig jaar?
Nee in de Uithof, Den Haag. Was way cheaper voor twee uurtjes.quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de IntratuinVanavond kerstboompie optuigen! Zal hij weer net zo monsterlijk worden als vorig jaar?
quote:
Bijdehandjes!quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Stap 1 is gezetquote:
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef P.F het volgende:
Nou ja het is een goed idee dus dan hoor ik hem liever twee keer!
Wat is een ubuntu?
Ik heb toen ik 6 was van sinterklaas een pak bijdehandjes gekregen, omdat ik al zo goed hielp met het verzorgen van mn baby-zusje... was op zich een leuk grapje (denk ik nu) maar ik moest heel hard huilen omdat ik niet doorhad dat het een grapje was, en dacht dat ik dus geen "leuke kado's zou krijgen..."quote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijdehandjes!ze waren heeeerlijk. Ik heb wel een heeeeel pak op
Goeie vraagquote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)
Kun je daar skieen? Cool. Kerstboom gaat er bij mij ook pas in na 5 december!quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee in de Uithof, Den Haag. Was way cheaper voor twee uurtjes.
Nu al een kerstboom?
Dan zeg je: Kona! Kunjani?quote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de watte?
edit: oh wacht ff gheheheprima
Ik ga er over nadenken... vanavond misschien (nu "aan t werk" he)quote:
offe, planten?quote:
Even de kern van je post eruit lichtenquote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
fuck me
Maar dat laatste was al bekend toch nou inmiddels?quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
ooh fuck me, ik moet op mn handen zitten hoor. Wat een debiel
Skiën en snowboarden en schaatsen en klimmen en en en, veel in ieder geval en niet duurquote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je daar skieen? Cool. Kerstboom gaat er bij mij ook pas in na 5 december!
quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys nee, zeg me dat je een grapje maakt met je kerstboom![]()
![]()
Bij mijn ouders een kat, Mickyquote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendinquote:Op maandag 16 november 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat laatste was al bekend toch nou inmiddels?
En dan nog letterlijk ook. Dus het heeft geen zin om te gaan vloeken en tieren, daarmee voor je alleen maar het 'F&F fundi's zijn het!!!' clubje. Gewoon niet meer lezen daar dus
quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
KERSTBOOM OPTUIGEN?!?!?! SINTERKLAAS IS NOG NIET EENS GEWEEST
Ik ben er misschien niet met Kerst, dan ben ik wellicht Schotlandquote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nee, besteld, en er 3 verstuurd om ze te laten keuren, waarvan er dan weer 1 niet aangekomen isquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had jij niet al kerstkaarten verstuurd??
kon/kun je m niet meenemen?quote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij mijn ouders een kat, MickyEn Micky is tof want ik heb hem al 13 jaar
En twee jaar geleden hadden we een vriendje gehaald (ook een cyperse)
en dat was echt mijn BFF! Ging altijd op avontuur en kwam dan 's avonds in mijn bed liggen
En was wel een beetje insane, op een goede manier.. Dan viel/sprong? hij in de sloot en kwam hij opdrogen in mijn bed. En hij apporteerde ook stokken!
Altijd als ik 1-2-3 dagen uit logeren was was hij ook die tijd weg, todat ik terug kwam..
En toen ging ik uit huis en is hij 5 weken kwijt geweest totdat ze hem hebben gevonden
laat me raden... Qwea?quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, besteld, en er 3 verstuurd om ze te laten keuren, waarvan er dan weer 1 niet aangekomen is
Schotland? Doe maar tof!quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er misschien niet met Kerst, dan ben ik wellicht Schotland
En ik doe echt geen ene moer aan Sinterklaas, dus ik doe dat lekker nu al ja. Vorig jaar deed ik het veel te laat en toen heb ik er veel te kort lol van gehad.
Oh en wen er maar vast aan, want waarschijnlijk blijft ie ook nog heel januari staan. Gezellig
maar met de onderbouwing erbij snap ik het welquote:
Schotlandquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En ik doe echt geen ene moer aan Sinterklaas, dus ik doe dat lekker nu al ja. Vorig jaar deed ik het veel te laat en toen heb ik er veel te kort lol van gehad.
Oh en wen er maar vast aan, want waarschijnlijk blijft ie ook nog heel januari staan. Gezellig
Jij bent dr toch helemaal niet met de kerst en zo, zet je dr dan echt 1 op???quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
Nu al een kerstboom? Jeetje
edit: hoewel ik dit jaar ook vroeg ga zijn, vanaf 19 dec ben ik niet meer thuis.. hmm die greys is zo gek nog niet
omgquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is zielig! Van 500m2 + buiten naar 30m2 en niet buiten! En ik ben niet iedere avond thuis.. En die kat wil wel iedere avond 5 uur op schoot!quote:
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent dr toch helemaal niet met de kerst en zo, zet je dr dan echt 1 op???
Ik ga dit jaar echt geen boom opzetten, kerst valt deels in het weekend, dan merk ik t niet eens
Nee klopt, maar ik denk dat ik 'm dan misschien ook gewoon 1 dec al opzet en dan afbreek als ik terugkom tegen oud en nieuwquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent dr toch helemaal niet met de kerst en zo, zet je dr dan echt 1 op???
Ik ga dit jaar echt geen boom opzetten, kerst valt deels in het weekend, dan merk ik t niet eens
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat ik 'm dan misschien ook gewoon 1 dec al opzet en dan afbreek als ik terugkom tegen oud en nieuw
Nee, das niet heel eerlijk idd... en helemaal als ie nu gewend is dat jij er niet bent... maar een nieuwe uit het asiel dan? Ga ik wel doen als mn logeetjes weg zijn (over 5 maanden pas...quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat is zielig! Van 500m2 + buiten naar 30m2 en niet buiten! En ik ben niet iedere avond thuis.. En die kat wil wel iedere avond 5 uur op schoot!
Ik vond het allemaal wel meevallen en ik vind het goed dat Q op d'r handen gaat zitten, want het heeft bij hem ECHT geen zinquote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendin
Volgens mij heeft ie dat wel verteld hoorquote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?![]()
Dat kan heul niet binnen dit kliekje jah
Ik neem denk ik maar een klein boompje, op mn bureau ofzo...quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenBaloe heeft nu een matras, en ik zweer... er gaat geen boom passen zonder dat ik er echt iets uit moet flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |