Heb je bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hey Greys!
(deze is nog voor de hoi van afgelopen woensdag, sorry... loop ook achter)
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de Intratuinquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
hai![]()
Alles goed?
Ik was heul het weekend weg. Naar thialf en gisteren skiën. En nu moet ik heel hard werken omdat we a.s. weekend een lang weekend weg zijn ook.
ja, dat dacht ik ook net; van die kleintjes en dan al zo mutserig doen!quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt dan faal je, als je niet eens een handjevol pokkepestchiwallies uit kan laten
Dat snappen wijquote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik ga hier echt geen foto van mezelf plaatsen hoor...![]()
Straks herkent iemand me!
KERSTBOOM OPTUIGEN?!?!?! SINTERKLAAS IS NOG NIET EENS GEWEESTquote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten vanmorgen?
Of waren het irritantjes met melk?
[..]
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de IntratuinVanavond kerstboompie optuigen! Zal hij weer net zo monsterlijk worden als vorig jaar?
Nee in de Uithof, Den Haag. Was way cheaper voor twee uurtjes.quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Skiën in Zoetermeer? Ik reed er nog langs gister, ik ging daarnaast naar de IntratuinVanavond kerstboompie optuigen! Zal hij weer net zo monsterlijk worden als vorig jaar?
quote:
Bijdehandjes!quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Stap 1 is gezetquote:
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef P.F het volgende:
Nou ja het is een goed idee dus dan hoor ik hem liever twee keer!
Wat is een ubuntu?
Ik heb toen ik 6 was van sinterklaas een pak bijdehandjes gekregen, omdat ik al zo goed hielp met het verzorgen van mn baby-zusje... was op zich een leuk grapje (denk ik nu) maar ik moest heel hard huilen omdat ik niet doorhad dat het een grapje was, en dacht dat ik dus geen "leuke kado's zou krijgen..."quote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijdehandjes!ze waren heeeerlijk. Ik heb wel een heeeeel pak op
Goeie vraagquote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je ook huisdieren (of heb ik dat gemist in het SC-geweld?)
Kun je daar skieen? Cool. Kerstboom gaat er bij mij ook pas in na 5 december!quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee in de Uithof, Den Haag. Was way cheaper voor twee uurtjes.
Nu al een kerstboom?
Dan zeg je: Kona! Kunjani?quote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de watte?
edit: oh wacht ff gheheheprima
Ik ga er over nadenken... vanavond misschien (nu "aan t werk" he)quote:
offe, planten?quote:
Even de kern van je post eruit lichtenquote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
fuck me
Maar dat laatste was al bekend toch nou inmiddels?quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
ooh fuck me, ik moet op mn handen zitten hoor. Wat een debiel
Skiën en snowboarden en schaatsen en klimmen en en en, veel in ieder geval en niet duurquote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je daar skieen? Cool. Kerstboom gaat er bij mij ook pas in na 5 december!
quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys nee, zeg me dat je een grapje maakt met je kerstboom![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |