quote:
minstens ja...quote:
Dat wou ik net aan jou vragen.....quote:Op maandag 16 november 2009 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst kijken wanneer we ze krijgen, en of het niet stiekem dezelfde zijn (van elk een, zal je net zien...)
en help me alsjeblieft herinneren dat abonnement stop te zetten...
quote:Op maandag 16 november 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen.....
Oei niet leuk.quote:Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
mogguh![]()
*auw* *spierpijn* Hard gevallen op de piste gisteren in de sneeuwhal
Weet je wel dat we er dan 4 of 8 per maand krijgen.....?quote:Op maandag 16 november 2009 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wordt wat... wij worden dus de leverancier van alle toekomstige boekjes, omdat we elke maand denken; ah nee, kut, weer vergeten op te zeggen...
Ik heb altijd respect voor mensen die een sneeuwhal/piste alleen al durven te betreden...quote:Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
mogguh![]()
*auw* *spierpijn* Hard gevallen op de piste gisteren in de sneeuwhal
hahahaha, ik kan gelukkig heeeeeeel snel lezen!quote:Op maandag 16 november 2009 09:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wel dat we er dan 4 of 8 per maand krijgen.....?
als je een jaartje lid bent kan je er je hele huis mee isolerenquote:Op maandag 16 november 2009 09:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wel dat we er dan 4 of 8 per maand krijgen.....?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je een jaartje lid bent kan je er je hele huis mee isoleren
Je bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken héquote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of de openhaard ermee stoken...
quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken hé![]()
Openhaard opstoken met literatuur, MrS en ik mij onder de plak proberen te krijgen, dates regelen mat MrS
Als een vrouw me dan toch warm moet houden doe ik dat het liefste op andere manieren dan een openhaard opstoken of verwarming aanzettenquote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die boekjes zijn toch bedoeld om je warm te houden?
Als het heel koud is is een verwarming aanzetten dan wel prettig hoor..........quote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als een vrouw me dan toch warm moet houden doe ik dat het liefste op andere manieren dan een openhaard opstoken of verwarming aanzetten
ik had m alweer ge-edit...quote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als een vrouw me dan toch warm moet houden doe ik dat het liefste op andere manieren dan een openhaard opstoken of verwarming aanzetten
quote:Op maandag 16 november 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als het heel koud is is een verwarming aanzetten dan wel prettig hoor..........![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, je snapt je taken als vrouw goed.
Mooi, foto's per PM gaarne![]()
\quote:
Oooh krijgen we foto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |