quote:Op maandag 16 november 2009 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Spoiler!
(Wij hebben braaf op tv gekeken en weten dus nog niet dat het zijn scharreltje is/wordt. Nou ja, dat konden we ook wel op ons klompen aanvoelen ook. Never mind)
Leuk feestje geweest?
Ml-etje komt je ellebogen even checken straks
quote:Op maandag 16 november 2009 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dat lag er inderdaad niet dik bovenop dat hij er uuuhh uiteindelijk dik bovenop ligt?
En laat maar komen hoor, mijn elleboogjes zijn niet geschaafd![]()
Ow ja moet zo eff oversteken.quote:Op maandag 16 november 2009 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dat lag er inderdaad niet dik bovenop dat hij er uuuhh uiteindelijk dik bovenop ligt?
En laat maar komen hoor, mijn elleboogjes zijn niet geschaafd![]()
Feestje was leuk! Laat thuis, gister brak enzo... Maar het was het waard. Vrijdag weer een feestje en zaterdag naar Oranje, dus wéér druk weekend
Хорошо спите?quote:
quote:
Ben ik blij dat ik het beschaafd hieldquote:
Почему вы действительно говорить русский?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
nee, google
heb het wel altijd willen leren
ja hehe, als het niet beschaafd was had ik het niet gebruikt!quote:Op maandag 16 november 2009 09:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik het beschaafd hield
quote:Op maandag 16 november 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... Beetje met Facebook zitten stoeien, maar es afscheid nemen van Hyves denk ik. Word anders wel een beetje zo'n social networking ho als ik LinkedIn, Facebook én Hyves heb en halve dagen op fok zit...:')
die was zoooo makkelijk...quote:
Oh Greys er was/is een actie bij de harlequin website waar je je op kunt geven voor een abbo op vunzige boekjes. Je krijgt dan een proefverpakking toegestuurd. Als het je niet bevalt kun je gelijk weer opzeggen maar dan heb je al twee boekjes in huis en een verassing. Ik en Tombolofan hebben ons hiervoor op gegeven ieder voor een ander. Tombolofan voor de gewone harlequin en ik voor de intiem. Deze gaan dan als het goed is ook de leesclub in.quote:
Meisje danquote:Op maandag 16 november 2009 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die was zoooo makkelijk...
sorry!
dametje...![]()
als ze vunzig genoeg zijn dan he... maar gratis boekjes zijn sowieso nooit weg natuurlijk...quote:Op maandag 16 november 2009 09:44 schreef nieslief het volgende:
Oh Greys er was/is een actie bij de harlequin website waar je je op kunt geven voor een abbo op vunzige boekjes. Je krijgt dan een proefverpakking toegestuurd. Als het je niet bevalt kun je gelijk weer opzeggen maar dan heb je al twee boekjes in huis en een verassing. Ik en Tombolofan hebben ons hiervoor op gegeven ieder voor een ander. Tombolofan voor de gewone harlequin en ik voor de intiem. Deze gaan dan als het goed is ook de leesclub in.
wat dacht je van Mevrouw?quote:
Mevrouwtje is pas echt kleinerendquote:
Oh... jammerquote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hehe, als het niet beschaafd was had ik het niet gebruikt!![]()
Ik ben namelijk een heel keurig meisje vrouw
Russisch?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mr, ik ga vanavond je boekje bekriebelen en dan gaat ie morgen op de post, moet naar postkantoor op Vrijthof voor postzegels, dat ding in Wyck is dichten ik moet voor Greys vandaag nog wat kopen dat dan ook morgen op de post gaat, anders blijf ik naar t postkantoor lopen
![]()
Ik zit te denken, zal ik alle cd's van Kings of Leon kopen?
quote:
Gratis = gratis dus hebbuhquote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ze vunzig genoeg zijn dan he... maar gratis boekjes zijn sowieso nooit weg natuurlijk...![]()
En ik vraag me wel een beetje af wat die verrassing zal zijn...
ja, of gewoon "vrouwtje"...quote:Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mevrouwtje is pas echt kleinerend
hahaha, als het een te intieme verrassing is, durf je het dan wel te posten?quote:Op maandag 16 november 2009 09:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gratis = gratis dus hebbuh![]()
Die verassing ja ik vraag me af of we dezelfde verassing krijgen.....
quote:
Ja hoor doe ik wel jij dan??quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, als het een te intieme verrassing is, durf je het dan wel te posten?![]()
ik blij dat ik de "bouquet" heb...
eerst kijken wanneer we ze krijgen, en of het niet stiekem dezelfde zijn (van elk een, zal je net zien...)quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef nieslief het volgende:
Moeten we denk ik wel een nieuwe lijst maken voor Tombolofan in de wiki ndlc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |