Niet als je ze in een Lush bad laatquote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dát stinkt pas, scheten in de badkamer !
In de wei loopt een koe.quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef nieslief het volgende:
Boe
Uhm, maar ik neem aan dat je eerst met een hypotheekadviseur of zo gaat praten voor je überhaupt serieus huizen gaat kijken toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten eerst maar met de bank gaan praten.
Maar het was wel een mooi huis. Dus indien echt nodig willen ze wel iets helpenin de vorm van een lening. Maar dat wilde we ook absoluut geen schenking.
En we kunnen nog een jaar sparen voor de inboedel
Een motor ieder eentje die allebei trouwens al mooi weer in de ton liggen. Die goedkope schoencadeautjes zijn niet uitgevonden om lang mee te gaan. Een forse handvol pepernoten heb ik er vanmorgen voordat ze de kamer uit mochten nog ingemikt. Smullen dat ze deden.quote:Op zondag 15 november 2009 21:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de wei loopt een koe.
Hoi niesje.
Wat vonden je jongens vanmorgen in hun schoen?
KUTHOERRRRRRRRRquote:
Ik heb zelfs al een keer bij de buren pepernoten in de schoenen gedaan...... Was lachen toen de buurman z'n schoen aan wou trekken....quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh als mijn nichtje zaterdag komt logeren mag ze natuurlijk ook dr schoen zetten
Snapten ze het dit jaar al een beetje hoe en wat met de schoen en sinterklaas?quote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een motor ieder eentje die allebei trouwens al mooi weer in de ton liggen. Die goedkope schoencadeautjes zijn niet uitgevonden om lang mee te gaan. Een forse handvol pepernoten heb ik er vanmorgen voordat ze de kamer uit mochten nog ingemikt. Smullen dat ze deden.
ik heb vet veel gegetenquote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOERRRRRRRRR![]()
Ik niet, ik twijfel of ik nog meer chips ga pakken
Nee niet echt we moesten ze er vanmorgen echt aan herinneren dat zwarte piet langs geweest zou kunnen zijn. Vanavond hebben ze er ook niet naar gevraagd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Snapten ze het dit jaar al een beetje hoe en wat met de schoen en sinterklaas?
Leuke tijd is dat he, sinterklaastijd wanneer je kinderen van die leeftijd hebt.
Nou morgen niet drammen he............quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tof hoor dat jullie zo'n hechte familie zijn.![]()
Kan me voorstellen dat je dan ook veel steun aan elkaar kan hebben in mindere tijden.
Oeh lijkt me leuk....quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zeker.Natuurlijk niet met iedereen even hecht, maar zeker een paar hele leuke relaties
Daarom organiseren we het ook beter dit jaar; wij als alle kleinkinderen organiseren de activiteiten en mijn oom doet het financiele geregel enzoWe vonden dat er te weinig cohesie was, iedereen ging zijn eigen gang op het weekend en dat vonden we zonde, aangezien je genoeg voor jezelf kan doen en juist dat weekend met elkaar dingen 'moet' doen
Dus ben benieuwd, dit is voor het eerst dat we het zo regelen...
Kinderen bepalen wat de ouders gaan doen
Wattan???????quote:
Welke?quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef nieslief het volgende:
Harlequin dinges intiem besteld......
Tel.nr. 00-00000000 ingevuld die gaat ze echt niets aan
Q is actief en goed bezig geweest dit weekend, die mag veel eten!quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou morgen niet drammen he............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |