en ondertussen sterkte!quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Het duurt nog maar even. Jahoor dat hoor ik al 15min. eigenlijk wil ik gewoon dat ze naar huis gaan. Ik heb genoeg te doen. Maar ja dat kan ik niet zeggen he.
Jouw schoonmoeder bepaalt in jouw huis waar ze naar kijkt op tv?quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Het duurt nog maar even. Jahoor dat hoor ik al 15min. eigenlijk wil ik gewoon dat ze naar huis gaan. Ik heb genoeg te doen. Maar ja dat kan ik niet zeggen he.
dat dacht ik ook, tis toch jouw tvquote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw schoonmoeder bepaalt in jouw huis waar ze kijkt op tv?
Of begrijp ik nu iets verkeerd? En jij gaat ondertussen zitten FOK!-en?
echt bizar wat voor lucht er afentoe uit die beesten kan komen !quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:Billy wordt nu heel geïrriteerd wakker van al die stank en gaat ergens anders liggen
Dit familieweekend doen we al tijden, sinds dat mijn jongste neefje (die 4 jaar jonger is dan ik), net geboren was. Dus al zo'n 20 jaarquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!
Heb je een grote familie?
Haha echt?quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Familie-weetjes! Daar zou ik dus echt enorm mee door de mand vallen
Ik weet verdomd weinig van mijn familieWel van mijn ouders en zus, maar daar houdt het dan ook wel op.
Leuk als je zo'n uitgebreide familie hebt waar je dat soort dingen mee doet!
quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben laatst een neef van me tegengekomen en die herkende mij niet eens!![]()
en ik was zo van slag (heb hem al heel lang niet gezien en hij was ergens waar ik hem niet verwachtte) dat ik hem niet eens heb durven aanspreken...![]()
Maar er ligt een familie-reunie in de planning!we hebben elkaar al heel lang niet gezien sinds mn opa en oma zijn overleden...
Ja!quote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt bizar wat voor lucht er afentoe uit die beesten kan komen !
ik heb hier al otters zat, want de katten kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Wil jij dr nog een hondje bij?
Ziet dr heel leuk uit, is ook best leuk, alleen die putlucht![]()
Serieuswaar, hij werd net wakker, snufte, ging weg van de bank en plofte in de mand neer, en ging me vandaaruit heel verwijtend aankijken, zo van "jezus het stinkt daar op die bank van jou!".
En nu ligt ie alweer aan de andere kant naast me![]()
Ik ga maar ff de laatste ronde lopen, meneer heeft ook nog niet gescheten vandaag, ik denk dat het voor ons allemaal een grote opluchting is als ie dalijk es flink wat download....
Ja zo keek ie idd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb hier al otters zat, want de katten kunnen er ook wat van![]()
en dan idd heel geirriteerd naar jou kijken als ze opeens in hun eigen stank liggen "vind je dat normaal ofzo ? zou je niet eens wat aan die lucht doen ?!"
Tof hoor dat jullie zo'n hechte familie zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dit familieweekend doen we al tijden, sinds dat mijn jongste neefje (die 4 jaar jonger is dan ik), net geboren was. Dus al zo'n 20 jaarHet is de familie van mijn oma (en opa, die alweer 5 jaar geleden overleden is), en hun 6 kinderen. Dat is de familie van mijn moeder. Totaal (nu inmiddels met wat meer aanhang van kleinkinderen), zijn we met z'n 24en volgensmij
6 kinderen van mijn oma iig en 10 kleinkinderen. De samenstelling wisselde de laatste tijd, ook door broers en zussen van mn moeder die gescheiden zijn enzo
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze vroeg mag ik dat dan kijken? Mijn ouders waren er toen ook nog maar gingen eigenlijk bijna naar huis. Dus tja echt nee zeg ik dan ook niet. En ik moest mijn planning voor volgende week aanpassen op de computer daarom was in online. En nu zijn ze idd weg.
Owja ik ben heel gastvrij
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo keek ie idd.
En A ik laat geen scheten en B die ruiken naar Lush.
Dusch
Mijn kat net ook, die zat aan de andere kant van de kamer en wij hadden al bijna het idee dat we een gasmasker op moesten zettenquote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Bink laat wel eens een poepje en die schrikt er dan zelf van, da's helemaal een idioot gezicht
Maar echt, die lúcht die er uit kan komen. Boor kan er ook wat van
Ja, laat die jacuzzi maar gewoon uit hoor, I will make some buuuuuubblesquote:
dát stinkt pas, scheten in de badkamer !quote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, laat die jacuzzi maar gewoon uit hoor, I will make some buuuuuubbles![]()
Nah, boeren, dát kan ik pas goed ,nu, met al die cola light
Niet als je ze in een Lush bad laatquote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dát stinkt pas, scheten in de badkamer !
In de wei loopt een koe.quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef nieslief het volgende:
Boe
Uhm, maar ik neem aan dat je eerst met een hypotheekadviseur of zo gaat praten voor je überhaupt serieus huizen gaat kijken toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten eerst maar met de bank gaan praten.
Maar het was wel een mooi huis. Dus indien echt nodig willen ze wel iets helpenin de vorm van een lening. Maar dat wilde we ook absoluut geen schenking.
En we kunnen nog een jaar sparen voor de inboedel
Een motor ieder eentje die allebei trouwens al mooi weer in de ton liggen. Die goedkope schoencadeautjes zijn niet uitgevonden om lang mee te gaan. Een forse handvol pepernoten heb ik er vanmorgen voordat ze de kamer uit mochten nog ingemikt. Smullen dat ze deden.quote:Op zondag 15 november 2009 21:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de wei loopt een koe.
Hoi niesje.
Wat vonden je jongens vanmorgen in hun schoen?
KUTHOERRRRRRRRRquote:
Ik heb zelfs al een keer bij de buren pepernoten in de schoenen gedaan...... Was lachen toen de buurman z'n schoen aan wou trekken....quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh als mijn nichtje zaterdag komt logeren mag ze natuurlijk ook dr schoen zetten
Snapten ze het dit jaar al een beetje hoe en wat met de schoen en sinterklaas?quote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een motor ieder eentje die allebei trouwens al mooi weer in de ton liggen. Die goedkope schoencadeautjes zijn niet uitgevonden om lang mee te gaan. Een forse handvol pepernoten heb ik er vanmorgen voordat ze de kamer uit mochten nog ingemikt. Smullen dat ze deden.
ik heb vet veel gegetenquote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOERRRRRRRRR![]()
Ik niet, ik twijfel of ik nog meer chips ga pakken
Nee niet echt we moesten ze er vanmorgen echt aan herinneren dat zwarte piet langs geweest zou kunnen zijn. Vanavond hebben ze er ook niet naar gevraagd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Snapten ze het dit jaar al een beetje hoe en wat met de schoen en sinterklaas?
Leuke tijd is dat he, sinterklaastijd wanneer je kinderen van die leeftijd hebt.
Nou morgen niet drammen he............quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tof hoor dat jullie zo'n hechte familie zijn.![]()
Kan me voorstellen dat je dan ook veel steun aan elkaar kan hebben in mindere tijden.
Oeh lijkt me leuk....quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zeker.Natuurlijk niet met iedereen even hecht, maar zeker een paar hele leuke relaties
Daarom organiseren we het ook beter dit jaar; wij als alle kleinkinderen organiseren de activiteiten en mijn oom doet het financiele geregel enzoWe vonden dat er te weinig cohesie was, iedereen ging zijn eigen gang op het weekend en dat vonden we zonde, aangezien je genoeg voor jezelf kan doen en juist dat weekend met elkaar dingen 'moet' doen
Dus ben benieuwd, dit is voor het eerst dat we het zo regelen...
Kinderen bepalen wat de ouders gaan doen
Wattan???????quote:
Welke?quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef nieslief het volgende:
Harlequin dinges intiem besteld......
Tel.nr. 00-00000000 ingevuld die gaat ze echt niets aan
Q is actief en goed bezig geweest dit weekend, die mag veel eten!quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou morgen niet drammen he............
quote:
Dat met die familie-quiz vind ik in elk geval een heel leuk idee.quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zeker.Natuurlijk niet met iedereen even hecht, maar zeker een paar hele leuke relaties
Daarom organiseren we het ook beter dit jaar; wij als alle kleinkinderen organiseren de activiteiten en mijn oom doet het financiele geregel enzoWe vonden dat er te weinig cohesie was, iedereen ging zijn eigen gang op het weekend en dat vonden we zonde, aangezien je genoeg voor jezelf kan doen en juist dat weekend met elkaar dingen 'moet' doen
Dus ben benieuwd, dit is voor het eerst dat we het zo regelen...
Kinderen bepalen wat de ouders gaan doen
quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik heb nog een onaangebroken zak truffelpepernoten.
Zal ik....
idem... sneu zijn wij he?quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef nieslief het volgende:
Blijkbaar ben ik een makkelijk lootje ik heb nog steeds geen geheime vraag![]()
Welterusten niesje en ook beterschap dan maar.quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en duik dan m'n nest in. Eens kijken of m'n oor morgen wel normaal kan doen.
Zou je dat nou wel doen na die oliebol(len)?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Zal ik....
Oh, die zijn lekkerrrrrrr!quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Zal ik....
Haha ja mij ook.. Ben echt heel benieuwd. Mijn familie is nogal eigenwijs (gen van mn opa),quote:
Preciesquote:Op zondag 15 november 2009 21:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat met die familie-quiz vind ik in elk geval een heel leuk idee.![]()
En beter, dat de kinderen eens een keer de activiteiten bepalen en vooral verzinnen.
greys had met haar gesmsd geloof ikquote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of er al een update is van Ingetje?misschien is het al langsgekomen, maar ik lees niet meer alles terug dus mogelijk heb ik het gemist...
Dat zal lekker ruiken dan.quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:
vannacht enorm geschrokken van een heel harde knal
wat blijkt, kast op t balkon van huisgenoot is omgekeild. allemaal bierflesjes kapot
wat zonde van al dat bierquote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:
vannacht enorm geschrokken van een heel harde knal
wat blijkt, kast op t balkon van huisgenoot is omgekeild. allemaal bierflesjes kapot
Thanksquote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt goed Enfermerazou ook wel willen
gaat een zak sensation voor me pakken
dat was ook mijn eerste reactiequote:
Hehe, daar dacht ik nou totaal niet aan.quote:
Mijn avondeten: toastjes (4 in totaal, toen had ik geen trek meer), 1 oliebol en een hand chips.quote:Op zondag 15 november 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt al chips, toastjes, oliebollen en ik weet niet wat je nog verzwegen hebt op vandaag
![]()
Dus gewoon doen, het maakt nu echt geen reet meer uit![]()
je hoeft bier niet lekker te vindenquote:Op zondag 15 november 2009 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hehe, daar dacht ik nou totaal niet aan.
Maar dat zal wel zijn omdat ik geen bierliefhebber ben.
Gister sms gehad (had haar een kaartje gestuurd om sterkte te wensen, dat was aangekomen) dat het gister niet zo goed ging met Baloe en dat ze morgen weer naar de DA gaan om te kijken of de antibiotica aanslaat.quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of er al een update is van Ingetje?misschien is het al langsgekomen, maar ik lees niet meer alles terug dus mogelijk heb ik het gemist...
Oh da's kutquote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister sms gehad (had haar een kaartje gestuurd om sterkte te wensen, dat was aangekomen) dat het gister niet zo goed ging met Baloe en dat ze morgen weer naar de DA gaan om te kijken of de antibiotica aanslaat.
Duimen!
Greyske, je moet ook wel wat eten naast het snoepen en snacken hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn avondeten: toastjes (4 in totaal, toen had ik geen trek meer), 1 oliebol en een hand chips.
Heb ik niet genoeg aan hoor, heb verder niet gewoon gegeten![]()
Eerder vanmiddag al een appelbol op ja, dat welMaar na zoet heb ik trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer.... *truffelpepernoten pakt*
Appelbol?quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn avondeten: toastjes (4 in totaal, toen had ik geen trek meer), 1 oliebol en een hand chips.
Eerder vanmiddag al een appelbol op ja, dat welMaar na zoet heb ik trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer.... *truffelpepernoten pakt*
LOL!quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenaidsquote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
waar heeft baloe eigenlijk last van? geloof niet dat ik dat meegekregen had
quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff snel de honden uitlaten voor Californikeeeeeeesjun begint![]()
Dat zeggen ze ja, maar alleen de geur doet me al besluiten om dat nooit uit te proberen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft bier niet lekker te vindenkunt er ook je haar mee wassen. is heel goed voor je haar
Dat doe ik de rest van de week keurig, op zondag mag het eten rampzalig zijn, zo vind ik zelfquote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Greyske, je moet ook wel wat eten naast het snoepen en snacken hoor.
Bier is smerigquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, maar alleen de geur doet me al besluiten om dat nooit uit te proberen.
*duimt*quote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister sms gehad (had haar een kaartje gestuurd om sterkte te wensen, dat was aangekomen) dat het gister niet zo goed ging met Baloe en dat ze morgen weer naar de DA gaan om te kijken of de antibiotica aanslaat.
Duimen!
quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenaids![]()
En daar kan je tijden niets van merken, tot het dier een kwaaltje krijgt (zoals nu met de tand) en dat het dan ineens niet geneest. Ik hoop zó dat ie nog heel lang bij Ing mag blijven...
Ik heb dat van zondag t/m zaterdagquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de week keurig, op zondag mag het eten rampzalig zijn, zo vind ik zelf
Nietus, want ik zie jou best vaak posten wat je gaat koken en eten en dat klinkt altijd prima.quote:Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb dat van zondag t/m zaterdag
(edit: nou ja, misschien tikje overdrevenkook ook best graag
)
Je quote ook gewoon mijn reeds bewerkte tekstquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus, want ik zie jou best vaak posten wat je gaat koken en eten en dat klinkt altijd prima.
Oh, nu heb je het geëdit
Ohwja dat is een goeie.quote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de week keurig, op zondag mag het eten rampzalig zijn, zo vind ik zelf
Precies toen ik het had gequote zag ik idd je toevoeging!quote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je quote ook gewoon mijn reeds bewerkte tekst
Die moet ik nooit kopen, anders gaat ie in 2 dagen opquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb heel raar gegeten vandaag. Trouwens, die chocoladetaart van de AH is echt een aanrader, hmmm
Nou, ik had bezoek, dus die hele taart is al opquote:Op zondag 15 november 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die moet ik nooit kopen, anders gaat ie in 2 dagen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |