Dan laat je dat boekkie lekker zitten als het regent.quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Lekkere natte kuthoerrrrrr van me
![]()
Ik hoop echt dat t zo niet regent, want ik moet Greys dr boekkie gaan kopen, t zou wel sneu voor de honden zijn als de daar nat voor moeten worden
Neeeeeheeeeeeee, dat ga ik echt wel halen, al verzuipen de honden dr voorquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je dat boekkie lekker zitten als het regent.
Dat overleef ik wel!
Het komt hier met bakken uit de luchtquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:Lekkere natte kuthoerrrrrr van me
![]()
Ik hoop echt dat t zo niet regent, want ik moet Greys dr boekkie gaan kopen, t zou wel sneu voor de honden zijn als de daar nat voor moeten worden
Nee hier is het nog wel droog, het waait wel als een wilde geloof ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken uit de lucht
Terug waaien!quote:Op maandag 16 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hier is het nog wel droog, het waait wel als een wilde geloof ik
Dat zal ik godverdomme zo es doen ja!quote:
Da's lief van je, maar dat vind ik zielig als die honden daarna een stel natte kledders zijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeee, dat ga ik echt wel halen, al verzuipen de honden dr voor
Dat overleven ze wel, ze moeten iets voor tante Greys over hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief van je, maar dat vind ik zielig als die honden daarna een stel natte kledders zijn
Dat zat ik me ook af te vragen jaquote:
Ik heb best ruime keuzequote:
Ik ga mn tosti ijzer denk ik op kantoor zetten , help me vanavond ff dr aan denken dat ik m inpak!!!quote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb best ruime keuze
Tosti, broodje kaas, broodje smeerkaas, broodje pindakaas, broodje ei, gekookt eitje, fruitsalade, nasi.
ik zal je stalken op msnquote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga mn tosti ijzer denk ik op kantoor zetten , help me vanavond ff dr aan denken dat ik m inpak!!!
Je hebt me nog nie geaccepteerdquote:
Ja ik wist niet zeker of je terug zou lezenquote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even kijken!![]()
(Zag dat je het eerder ook al gepost had net, maar ik zit op het werk).
Een paar gekneusde kardamom vruchten erbij is ook erg lekker.quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Ik heb nog een restje rode wijn, een stel flinke stoofperen, wat suiker en kaneel.... Volgens mij ga ik zo maar schillen. Kan ik ieg bij blijven zitten ik voel me zo duizelig als een dronken maagd die gemuurduwd wordt.
Greys wat moest er ook al weer nog meer bij?
En waar ga ik dat vandaan toveren???quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een paar gekneusde kardamom vruchten erbij is ook erg lekker.
Een paar laurierblaadjes en wat kruidnageltjes, voor meer smaak!quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Ik heb nog een restje rode wijn, een stel flinke stoofperen, wat suiker en kaneel.... Volgens mij ga ik zo maar schillen. Kan ik ieg bij blijven zitten ik voel me zo duizelig als een dronken maagd die gemuurduwd wordt.
Greys wat moest er ook al weer nog meer bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |