Als mijn schouder het deed had ik het graag gedaan, zelfs dat kan ik niet.. Koken, afwassen stofzuigen, strijken, allemaal no-go for mequote:
Ohjee!quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Ben ik weer kaakholteontsteking kan weer mooi een weekje antibiotica slikken![]()
Oh en Qwea zelfs als de gyn een implanon inbrengt betekend dat nog niet dat ' ie betrouwbaar is. Mijn vriendin is zwanger geworden met een implanon in en die heeft hem toch echt door een gyn in laten brengen.
Nuvaring lijkt mij ook wel wat maar voorlopig ben ik nog dik tevreden met de Mirena.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als mijn schouder het deed had ik het graag gedaan, zelfs dat kan ik niet.. Koken, afwassen stofzuigen, strijken, allemaal no-go for meIk ben al blij dat ik mezelf kan aankleden en mn eigen reet kan afvegen
![]()
![]()
Maar als mn schouder over is kom ik je wel helpen oke?![]()
Ik word een beetje bang van Qwea en oh-oh de laatste tijdquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
Aah, kijk, dat laatste is zulks een goed idee van mijn lieverd.
Ik heb een hele, hele, HELE lieve vent die dat allemaal doet momenteel, en me ook echt naar de bank dirigeert als ik 'm probeer te helpenquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat eet je dan?
Nu heb je we een excuus om geen fuck te doen
I second that!quote:
Voor netzelfde geld spelen ze alleeen maar dat ze elkaar lief vinden, en escaleert het binnenkort gigantisch. Al die opgekropte gevoelens moeten er een keertje uit.quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van Qwea en oh-oh de laatste tijd
Gelukkig heb je ons gevonden en kun je er nu lekker over razen en scheldenquote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een hele, hele, HELE lieve vent die dat allemaal doet momenteel, en me ook echt naar de bank dirigeert als ik 'm probeer te helpen![]()
![]()
![]()
Nja, dat geen fuck doen begint me nu wel de keel uit te hangen moet ik zeggen.
Zullen we sex smsen als we niet kunnen slapen?quote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that!
Ik wou eigenlijk ff naar de da vanavond ( fat bitch en skinny dog wegen alleen maar hoor ) maar dat ga ik echt nooit redden.
Ik moet dat boekje doen en ik hoop zoooooo dat ik slaap vanavond
Zalm.quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb voor ruim 2 mensen zalm thuis liggen... had ik gekocht voor pap en mij maar we besloten laatste moment toch voor spareribs te gaan... vanavond dus zalm eten tot ik er misselijk van ben![]()
Tussen mijn stinksnolletje en mij gaat het niet barstenquote:Op maandag 16 november 2009 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor netzelfde geld spelen ze alleeen maar dat ze elkaar lief vinden, en escaleert het binnenkort gigantisch. Al die opgekropte gevoelens moeten er een keertje uit.
Daar wil ik dan wel bijzijn.
Oh ja, nu wil ik niet eens meer slapen, dat helpt Qweaquote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we sex smsen als we niet kunnen slapen?
Daarommmmquote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons gevonden en kun je er nu lekker over razen en schelden\
Psies, ik heb de liefste kuthoerrr van de wereld, van al die haters trekken wij ons niks aan he Qutje?quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn stinksnolletje en mij gaat het niet barsten
Daar is ze veelste poepig voor
en twee mannelijke porties of itquote:
Wij niet hoor, poepjedoepjequote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik heb de liefste kuthoerrr van de wereld, van al die haters trekken wij ons niks aan he Qutje?
*pruilt*quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, nu wil ik niet eens meer slapen, dat helpt Qwea
quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn stinksnolletje en mij gaat het niet barsten
Daar is ze veelste poepig voor
quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, nu wil ik niet eens meer slapen, dat helpt Qwea
quote:
Get a room!quote: