quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
tja daar zijn ze atheist/pantheist voor, mensen die geloven in god zijn als kindertjes die geloven in sinterklaasquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Da.Rock het volgende:
Maar duidelijk is wel dat je neerkijkt op mensen die wel in die boeken geloven ook al heb jij een verklaring die net zo plausibel is.
Neuh, eerder aan je eigenwijsheidquote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wijt het maar aan mijn jeugdigheid.
Hmm, oke. Jouw mening.quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Past niet in ons geloof, bedoel je dat niet? Ik ken namelijk wel Turkse meisjes met een vriendje, ook gelovige, omdat de liefde het verbod heeft overwonnen ofzo. Je kan verloven en snel daarna trouwen. Je kan leren van elkaar te houden, ik geloof er juist in dat het huwelijk niet geslaagd zal zijn als je daarvoor al een relatie had.
omg, we hebben geen "ruzie" gemaaktquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja sidha, wat ben jij voor Adanali, je zou verwachten dat een Adanali heel enthousiast reageert op een mede Adanali.![]()
[..]
Hmm, oke. Jouw mening.
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
ik vind het kleinerend doen over gelovigen trouwens vergelijkbaar met atheïsten uitsluiten.
Hahahaha.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg, we hebben geen "ruzie" gemaakt
Ik ben een hele enthousiaste Adanali, maar die topic was op slotquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja sidha, wat ben jij voor Adanali, je zou verwachten dat een Adanali heel enthousiast reageert op een mede Adanali.![]()
[..]
Hmm, oke. Jouw mening.
laten we het over haargroei hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
Gaan we verder met deze discussie of gaan we het over eten hebben![]()
wat we trouwens de laatste tijd niet zo vaak hebben gedaan
Ik waag te betwijfelen dat dat ook daadwerkelijk zo is maar de Koran is natuurlijk niet hetzelfde als de moslim als persoon.quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.
He gatverquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laten we het over haargroei hebben
Jeeeeeej.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een hele enthousiaste Adanali, maar die topic was op slotwaarom eigenlijk en oh ja
Adana is the best![]()
![]()
achja hoe het wendt of keert, ik eindig die discussies altijd met, wie het laatst lacht, lacht bestquote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
ik vind het kleinerend doen over gelovigen trouwens vergelijkbaar met atheïsten uitsluiten.
Ik ook overigens maar mijn kennis over de Koran is te beperkt.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen dat dat ook daadwerkelijk zo is maar de Koran is natuurlijk niet hetzelfde als de moslim als persoon.
Je hebt toch wel gediscussieerd met een non moslimquote:Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja daar zijn ze atheist/pantheist voor, mensen die geloven in god zijn als kindertjes die geloven in sinterklaas![]()
daarover discussieren heeft ook geen zin, daarom discussieer ik nooit met non moslims over mijn religie
je gaat toch niet op de wilders tour?quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet zo bedoeldik had het over hoofdhaar
Is er ook niet. Maar het is meer hoe de Koran spreekt over atheïsten, dat kun je echt niet vredelievend noemen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook overigens maar mijn kennis over de Koran is te beperkt.
Er is geen dwang in godsdienst staat mij wel bij.
Volgens dr. Öz en een topic ergens op dit forum moet je stoppen met het gebruik van shampoo en overgaan op enkel en alleen eau.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te worden
mijn haar ookquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te worden
Daar hebben we al een topic mee volgeluldquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
laten we het over haargroei hebben
Nee, absoluut niet. Dat was niet mijn intentie, sorry.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
je gaat toch niet op de wilders tour?
waar?quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hebben we al een topic mee volgeluld
En als je wilt uitleggen dat ze het kofte of zo iets moeten noemen ben je arrogante adanaliquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jeeeeeej.![]()
Ik heb net Adana kebab gegeten, echt een belediging voor ons Adanalilar wat ze hier onder de naam Adana kabab verkopen.
Wie is Wilders?quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Slayage het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef siddha het volgende:
[..]
En als je wilt uitleggen dat ze het kofte of zo iets moeten noemen ben je arrogante adanali
laatst was er een multculti evenement en daar was een kraampje met Armeniërs![]()
die Adana kebab verkochten onder de naam Armeense kebab
Je had het erover dat lang haar haram is, en de rest weet je welquote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
waar?
Alleen waterquote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Volgens dr. Öz en een topic ergens op dit forum moet je stoppen met het gebruik van shampoo en overgaan op enkel en alleen eau.
Ik heb de koran gelezen en ja op de eerste bladzijde begint al door te beweren dat ongelovgen allemaal naar de hel gaanquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik discussier niet inhoudelijk over mijn religie, dat heb ik bij deze ook niet gedaan, daarnaast niet denigrerend? weet jij wel wat je allemaal tikt hier???quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gediscussieerd met een non moslimen ik doe nooit denigrerend over gelovigen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
Hier mijn mening gepost op FP
Ik weet dat Atheisten meer nagedacht hebben over god en religie dan de religieuzen maar religieuzen weten het zeker, een eerlijke atheist zou zeggen ik weet het het niet maar er zijn wel vele punten waar ik allergische reacties krijg van die religies
1 moraal\ethiek is gekaapt door alle religies
2 als je de god van Abraham bestudeert komt hij als een psychopaat over
3 religie van abraham is door mannen voor mannen geschreven
4 elke religie denkt datze de hemel bezit
4 extreem gewelddadig als ze op tegenstand komen
5 ze kijken allemaal naar de verleden omdat de einde der tijden toch na is
6 ze denken altijd dat wetenscha ondergeschikt is aan de religieuze boeken
7 flirten met goedheid\ barmhartigheid en als je de geschiedenis boeken bij pakt weet je dat het anders s
enz.........
ik ben heel gelovig maar wel in punten waar de wetenschap nog in kinderschoenen staat, weet je bijvoorbeeld hoe wonderbaarlijk Natuur\werkelijkheid is?
of hoe groot ons universum wel niet is? Of hoe klein wij mensen zijn als je het vergelijkt hoe oneindig groot de rest is
Dus mijn geloof is gebaseerd op Quantum mechanica, Relativiteits theorie, Veld theorie etc. en niet op paar sprookjes boeken waar vele leugens in staan waar blijkbaar mensen bestaan die het genoeg vinden
nee, ik zei dat ik dacht dat ergens gelezen te hebben, jaaquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je had het erover dat lang haar haram is, en de rest weet je wel
ik heb het niet tegen jouquote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb de koran gelezen en ja op de eerste bladzijde begint al door te beweren dat ongelovgen allemaal naar de hel gaan
Nooit meer je haren wassen #2 Hier verderquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Alleen waterdat lijkt mij niet zo fris, dan maar wat dunner haar.
shampoo zonder sulfaten is fris en helptquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Alleen waterdat lijkt mij niet zo fris, dan maar wat dunner haar.
Ik had de neiging wel maar naast mij was de wethouder dus......quote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe durven ze! Je hebt het kraampje wel vernield hoop ik?
Oh, ja begrijpelijk! Volgende keer wel doen hoor, dat zal ze leren!quote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik had de neiging wel maar naast mij was de wethouder dus......
Waarom heb je daar problemen mee als je toch niet gelooft in datzelfde boek?quote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb de koran gelezen en ja op de eerste bladzijde begint al door te beweren dat ongelovgen allemaal naar de hel gaan
Ik dacht dat Almelose wethouders juist de aangewezen personen waren om een horecagelegenheid om zeep te helpen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef siddha het volgende:
Ik had de neiging wel maar naast mij was de wethouder dus......
1 het gaat over de religies in het algemeen en ik heb geen gelovige hiermee uitgescholdenquote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik discussier niet inhoudelijk over mijn religie, dat heb ik bij deze ook niet gedaan, daarnaast niet denigrerend? weet jij wel wat je allemaal tikt hier???
[..]
imansiza bosuna dil yormaquote:Op maandag 16 november 2009 00:26 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Waarom heb je daar problemen mee als je toch niet gelooft in datzelfde boek?
kom jij uit Almelo?quote:Op maandag 16 november 2009 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht dat Almelose wethouders juist de aangewezen personen waren om een horecagelegenheid om zeep te helpen?
wilders had het niet beter kunnen verwoorden, echt triest wat jij hier nu roeptquote:Op maandag 16 november 2009 00:26 schreef siddha het volgende:
[..]
1 het gaat over de religies in het algemeen en ik heb geen gelovige hiermee uitgescholden
Als ik morgen klaar ben met mijn werk dan kom ik uit Almelo (om vervolgens in Goor te arriveren).quote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef siddha het volgende:
kom jij uit Almelo?
quote:
Wie is Wilders?quote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef Slayage het volgende:
wilders had het niet beter kunnen verwoorden, echt triest wat jij hier nu roept
dat ben je toch, dacht dat we daarover eens warenquote:
Het probleem is meer dat moslims (en Christenen en Joden) atheïsten als slechte personen zien, waarom zou God ze anders naar de hel sturen, toch?quote:Op maandag 16 november 2009 00:26 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Waarom heb je daar problemen mee als je toch niet gelooft in datzelfde boek?
Volgende keer niet vragen stellen om uit te lokken als je toch te dom bent om te kunnen discussierenquote:Op maandag 16 november 2009 00:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat ben je toch, dacht dat we daarover eens waren![]()
dinsinz, imansiz, kafir
maar het is maar een sprookje zoals meneer hierboven zegt, waarom zou je je druk maken om een sprookje, doe ze dan meteen af als geestesziekquote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat moslims (en Christenen en Joden) atheïsten als slechte personen zien, waarom zou God ze anders naar de hel sturen, toch?
het ging hem er volgens mij meer om dat moslims zo denken over atheisten en dat dat niet "lief" is, het doet er verder niet toe of het wel of niet kloptquote:Op maandag 16 november 2009 00:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar het is maar een sprookje zoals meneer hierboven zegt, waarom zou je je druk maken om een sprookje, doe ze dan meteen af als geestesziek
Volgens de Koran gaan alle mensen, op de profeten na, eerst naar de hel dus zo heel bijzonder is het nou ook weer niet. Dat een atheist alleen dat ziet is stiekem ook een beetje egoisme niet..quote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat moslims (en Christenen en Joden) atheïsten als slechte personen zien, waarom zou God ze anders naar de hel sturen, toch?
Maar daar ging het helemaal niet om. Het was meer een reactie op IHVK zijn reactie die zei dat moslims atheïsten niet zo moeten buitensluiten. Maar gezien het feit dat de Koran nou niet bepaald vredelievend is jegens atheïsten, kun je het moslims niet kwalijk nemen dat zij zo neerkijken op atheïsten. Niet waar?quote:Op maandag 16 november 2009 00:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar het is maar een sprookje zoals meneer hierboven zegt, waarom zou je je druk maken om een sprookje, doe ze dan meteen af als geestesziek
ik heb vragen gesteld om te weten wie ik tegenover me heb en niet om iets uit te lokken, je bent wie je bent, daar heb ik vrede mee, maar je moet niet schijnheilig gaan lopen doen dat je niet neerbuigend doet naar gelovigen en op de wilders tour gaan met: "ik heb geen problemen met moslims, ik heb problemen met de islam" flikker toch op man, hoe serieus kan ik je dan nog nemen als je dat soort onzin uitkraamtquote:Op maandag 16 november 2009 00:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Volgende keer niet vragen stellen om uit te lokken als je toch te dom bent om te kunnen discussieren
Ehm, waar staat dat?quote:Op maandag 16 november 2009 00:35 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Volgens de Koran gaan alle mensen, op de profeten na, eerst naar de hel dus zo heel bijzonder is het nou ook weer niet. Dat een atheist alleen dat ziet is stiekem ook een beetje egoisme niet..
een forensquote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik morgen klaar ben met mijn werk dan kom ik uit Almelo (om vervolgens in Goor te arriveren).
even voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef siddha het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit is wel mening
Ik weet dat Atheisten meer nagedacht hebben over god en religie dan de religieuzen maar religieuzen weten het zeker, een eerlijke atheist zou zeggen ik weet het het niet maar er zijn wel vele punten waar ik allergische reacties krijg van die religies
1 moraal\ethiek is gekaapt door alle religies
2 als je de god van Abraham bestudeert komt hij als een psychopaat over
3 religie van abraham is door mannen voor mannen geschreven
4 elke religie denkt datze de hemel bezit
4 extreem gewelddadig als ze op tegenstand komen
5 ze kijken allemaal naar de verleden omdat de einde der tijden toch na is
6 ze denken altijd dat wetenschap ondergeschikt is aan de religieuze boeken
7 flirten met goedheid\ barmhartigheid en als je de geschiedenis boeken bij pakt weet je dat het anders s
enz.........
ik ben heel gelovig maar wel in punten waar de wetenschap nog in kinderschoenen staat, weet je bijvoorbeeld hoe wonderbaarlijk Natuur\werkelijkheid is?
of hoe groot ons universum wel niet is? Of hoe klein wij mensen zijn als je het vergelijkt hoe oneindig groot de rest is
Dus mijn geloof is gebaseerd op Quantum mechanica, Relativiteits theorie, Veld theorie etc. en niet op paar sprookjes boeken waar vele leugens in staan waar blijkbaar mensen bestaan die het genoeg vinden
Welterusten.quote:Op maandag 16 november 2009 00:37 schreef ACT-F het volgende:
Lieve ketters, gelovigen en ander gespuis![]()
Ik ga slapen![]()
Sure.quote:Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Op dezelfde pagina als waarop staat dat atheisten naar de hel gaan..
"icinizde cehennemi tadmayacak yok" is een koran citaat maar ik weet effe niet welkequote:
Dat kan net zo goed slaan op het leven op de wereld. Zoiets als een moeilijke tijd, of de angst voor de hel op de dag des oordeels. Het lijkt me sterk dat iedereen werkelijk eerst de hel in wordt gegooid.quote:Op maandag 16 november 2009 00:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
"icinizde cehennemi tadmayacak yok" is een koran citaat maar ik weet effe niet welke
Trusten.quote:Op maandag 16 november 2009 00:42 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer vroeg op![]()
als we het over onglovige mekkanen hebben die de profeet in die tijd probeerde te doden en er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat hij moest vlucht voor zijn leven, ja klopt daar is de koran niet vredelievend over en terecht, en over mens als meneer de atheist hier tja, hij is verantwoordelijk voor zijn eigen ziel, allah nodigt hem uit, het is aan hem om gehoor te geven of niet, de keus is aan hemquote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar daar ging het helemaal niet om. Het was meer een reactie op IHVK zijn reactie die zei dat moslims atheïsten niet zo moeten buitensluiten. Maar gezien het feit dat de Koran nou niet bepaald vredelievend is jegens atheïsten, kun je het moslims niet kwalijk nemen dat zij zo neerkijken op atheïsten. Niet waar?
komt goed insallah meidquote:Op maandag 16 november 2009 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed slaan op het leven op de wereld. Zoiets als een moeilijke tijd, of de angst voor de hel op de dag des oordeels. Het lijkt me sterk dat iedereen werkelijk eerst de hel in wordt gegooid.
Nee, we hebben het niet over de ongelovigen die de moslims destijds aanvielen. Maar meer over het feit dat de Koran openlijk beschrijft hoe ongelovigen de hel zullen betreden, goed of slecht. Hoe wil je van een moslim verwachten dat ze niet neerkijken op atheïsten als de Koran dat wel doet?quote:Op maandag 16 november 2009 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
als we het over onglovige mekkanen hebben die de profeet in die tijd probeerde te doden en er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat hij moest vlucht voor zijn leven, ja klopt daar is de koran niet vredelievend over en terecht, en over mens als meneer de atheist hier tja, hij is verantwoordelijk voor zijn eigen ziel, allah nodigt hem uit, het is aan hem om gehoor te geven of niet, de keus is aan hem
Haha, ik heb het een soort van opgegeven. Mijn iman zal nooit versterken en mijn geloof in de Islam zal niet meer toenemen. Ik heb mij erbij neergelegd.quote:Op maandag 16 november 2009 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
komt goed insallah meidmet dit soort onderwerpen slapen is idd niet echt lekker, heb zelf ook aardig wat ervaring wat dat betreft
hoop dat dit niet waar is (niet verkeerd bedoeld, voor we weer "ruzie" krijgen)quote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, ik heb het een soort van opgegeven. Mijn iman zal nooit versterken en mijn geloof in de Islam zal niet meer toenemen. Ik heb mij erbij neergelegd.
Jammer genoeg wel.quote:Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoop dat dit niet waar is (niet verkeerd bedoeld, voor we weer "ruzie" krijgen)
dus je vindt het zelf wel jammerquote:
Iets wat je kwijt hebt geraakt kun je altijd weer terug vinden of iets beters vindenquote:
iets beters als in een sterkere iman of atheist worden.............quote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Iets wat je kwijt hebt geraakt kun je altijd weer terug vinden of iets beters vinden
Waarheidquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iets beters als in een sterkere iman of atheist worden.............
iyi gecelerquote:
Eerst wel, nu niet. Nu voel ik me verlicht.quote:Op maandag 16 november 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dus je vindt het zelf wel jammerkan dus nog een reden zijn waardoor je wel gaat geloven
Klopt. Maar geloven neemt toch wel een stukje zorgen van je af. In slechte tijden heb je altijd je geloof als houvast, wanneer je dit gewend bent valt het vies tegen als je erachter komt dat dat waar je altijd zo in hebt gelooft niet klopt of niet waar is. Snap je?quote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Iets wat je kwijt hebt geraakt kun je altijd weer terug vinden of iets beters vinden
sure meryemquote:Op maandag 16 november 2009 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed slaan op het leven op de wereld. Zoiets als een moeilijke tijd, of de angst voor de hel op de dag des oordeels. Het lijkt me sterk dat iedereen werkelijk eerst de hel in wordt gegooid.
later gast!quote:Op maandag 16 november 2009 00:47 schreef Da.Rock het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig![]()
Tot over een paar maanden dan maar weer![]()
KIB!
lolquote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
sure meryem
71. (Ey insanlar!) Sizden cehenneme varmayacak hiç kimse yoktur. Rabbin için bu, kesin olarak hükme bağlanmış bir iştir.
72. Sonra Allah'a karşı gelmekten sakınanları kurtarırız da zalimleri orada diz üstü çökmüş halde bırakırız.
als wij tot het goddelijke willen komen, wat dus ons doel is als mens zijnde, immers allahtan geldik allah donecegiz, moeten wij eerst gereinigd worden van onze zondes, om schoon en puur bij allah te komen
toen ik dit voor het eerst las dacht ik ook van:maar ik snap het nu wel, imam ghazali, verwoord het als, ustumuzdeki paslari temizlemek icin cehenneme girecegiz, om tot ons uiteindelijjke doel te komen
dat was ook mijn eerste reactiequote:Op maandag 16 november 2009 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol
Doe je zo je best op deze wereld ga je alsnog branden.
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 16 november 2009 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste reactiemaar dat branden wordt ook beschreven als een speldeprik voor sommigen, dus dat valt ook wel mee toch
God kijkt op hen neer, dat is zo, omdat deze mensen zijn schepping niet erkennen, ze erkennen hun doel hier op aarde niet, Hem erkennen ze niet, waarom zou God genade moeten tonen voor deze mensen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, we hebben het niet over de ongelovigen die de moslims destijds aanvielen. Maar meer over het feit dat de Koran openlijk beschrijft hoe ongelovigen de hel zullen betreden, goed of slecht. Hoe wil je van een moslim verwachten dat ze niet neerkijken op atheïsten als de Koran dat wel doet?
slaap lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Doei iedereen.
Troost van een religie heb je dan misschien kwijt maar dat er een hele nieuwe dimensie in jouw leven bij komt is ook meegenomen en iemand verliest zijn geloof niet want dat geloof vul je zelf in, je bent nu leeg en dan kun je dus fris zonder bemoeienis van anderen je eigen geloof invullen , niets mis mee als je binnen de grenzen blijftquote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Maar geloven neemt toch wel een stukje zorgen van je af. In slechte tijden heb je altijd je geloof als houvast, wanneer je dit gewend bent valt het vies tegen als je erachter komt dat dat waar je altijd zo in hebt gelooft niet klopt of niet waar is. Snap je?
daarom vraag ik me af waarom je iman minder is gewordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, ik heb het een soort van opgegeven. Mijn iman zal nooit versterken en mijn geloof in de Islam zal niet meer toenemen. Ik heb mij erbij neergelegd.
seytani goruyormus, als ik dit zo lees klinkt het allemaal zo mooi, zo prachtig, maar in feite zegt ie,quote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef siddha het volgende:
[..]
Troost van een religie heb je dan misschien kwijt maar dat er een hele nieuwe dimensie in jouw leven bij komt is ook meegenomen en iemand verliest zijn geloof niet want dat geloof vul je zelf in, je bent nu leeg en dan kun je dus fris zonder bemoeienis van anderen je eigen geloof invullen , niets mis mee als je binnen de grenzen blijft
Dit is veel leuker dan Farmville.quote:Press Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A, Enter key then right click Then press up & down & Magic circles will appear! The only way to stop it is to log off or reload the page ... IT WILL WORK!
jawel.. (net wel ingelogd om te doen wat je hier net postte, maar weer gedeactiveerd), maar ik had het over chocola, ik begin een beetje pukkels te krijgen, wat nu?quote:
daar heb ik nooit last van gehad! pukkels wel heeel soms,maar chocola in huis moet op, voor ik ermee kan stoppen, kan het niet weggooien hequote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigen schuld. Over een tijdje komen de vetkwabben.
Laat dat gewoon aan de andere vrouwen in je familie overquote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van gehad! pukkels wel heeel soms,maar chocola in huis moet op, voor ik ermee kan stoppen, kan het niet weggooien he
Lukt nog steeds niet. Stom hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
In plaats van up and down op het laatst kun je volgens mji ook met je muis bewegen. Mischien werkt het niet emt alle browsers? Met opera wel in ieder geval.
nope, maar ik had ingelogd om te kijken of het zou werkenquote:
Zijn niet zulke vreetzakken.. m'n zusje een beetje, maar dan gaat het te langzaam op en zolang het er is in huis, wil ik er ook van etenquote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
In plaats van up and down op het laatst kun je volgens mji ook met je muis bewegen. Mischien werkt het niet emt alle browsers? Met opera wel in ieder geval.
[..]
Laat dat gewoon aan de andere vrouwen in je familie over.
Eeuwhhh. Ik ben nu wel benieuwd hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nope, maar ik had ingelogd om te kijken of het zou werken
Waarom heb ik eigenlijk ingelogd op facebook.. het is toch niet alleen voor facebook, want het komt me erg bekend voor
Ik liep vroeger drie keer per week hard, ook als het 's zomers 45 graden wasquote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hardlopen - Start to Run met Evy op je MP3 speler - #20
bewegen jullie? ik wil ook gaan hardlopen
ik ga heel snel hijgen, ik wil m'n conditie verbeteren.. misschien inde zomervakantiequote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik liep vroeger drie keer per week hard, ook als het 's zomers 45 graden was. Helaas kan ik in Nederland vanwege het klimaat onmogelijk meer dan 300 meter hardlopen zonder dat mijn knieen bijna uit elkaar vallen van de pijn
. Nu kan ik niks anders dan op de sportschool cardio doen...
lukt nietquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
omhoog omhoog omlaag omlaag links rechts links rechts b a enter.
Waarom van de zomer? Gewoon nu. Maar hier in Nederland is die ijle lucht vervelend, daar krijg ik zo'n dichtgeknepen keel gevoel van.quote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga heel snel hijgen, ik wil m'n conditie verbeteren.. misschien inde zomervakantie
is koud buiten, in de zomer ook, maar uitstellenquote:Op maandag 16 november 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom van de zomer? Gewoon nu.
ik ben geen vrouw, het lukt gewoon niet, ik wil het ook kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Wél. Net geprobeerd. Vrouwen en computers.
Meisjes en computers "quote:Op maandag 16 november 2009 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen vrouw, het lukt gewoon niet, ik wil het ook kunnen
dit is niet eerlijk
Ja duh, anders zou er ook geen volgorde inzitten, als je alles tegelijk in moest drukkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie weten hopelijk dat je het één voor één in moet drukken? Verder, zie mijn screenshot voor hoe het eruit gaat zien (ze bewegen alleen wel in het echt).
[..]
Meisjes en computers "".
Zo was ik net dus ook, maar gebruik jij ook niet perongeluk rechts ipv links (al zou ik het niet verwachten, was een erg domme fout)quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alles netjes opgevolgd, MAAR HIJ DOET HET GEWOON NIET. Ik ga mijn laptop zo door het raam gooien.
Je zit niet ,zoals bilmifalem, alleen maar op pijltje rechts te rammen, toch? En met links rechts bedoel ik pijltje links en pijltje rechts, mocht dat niet duidelijk zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alles netjes opgevolgd, MAAR HIJ DOET HET GEWOON NIET. Ik ga mijn laptop zo door het raam gooien.
Jij zat toch als een debiel alsmaar op het rechterpijltje te drukkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja duh, anders zou er ook geen volgorde inzitten, als je alles tegelijk in moest drukken
W AT DENK JIJ
Dat deed ik niet, ik zag rechts aan voor links, dus ik deed: rechts links rechts links (of andersom, weet nu niet wat de juiste volgorde is)quote:Op maandag 16 november 2009 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zit niet ,zoals bilmifalem, alleen maar op pijltje rechts te rammen, toch? En met links rechts bedoel ik pijltje links en pijltje rechts, mocht dat niet duidelijk zijn.
toen het me lukte, vroeg ik me af waarom ik het zo graag wilde kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
Moet je ons eens zien, een beetje ons zitten druk maken om een paar cirkeltjes.
acteerwerk is niet goed, geef ik toe, maar het is zo leuk, ik ben er eindelijk voor uitgekomenquote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je van Neerlandsch beste acteerwerk houdt moet je dat vooral kijken.
KOOP EEN TAART EN VIER HET, NEEFquote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Het ís een serie voor 8-jarigen. Trouwens, zinnen beginnen met hoofdletters en eindigen met punten. Zó, heb ik jou ook een keer gecorrigeerd.
heb je wel een Turkse mattie of brada?quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedoelde je soms 'bradda' of 'mattie'? Ik kan mij niet heugen dat ik een Turkse nicht heb.
maar wat vind je van deze? helemaal niets?quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goran Bregovic is veel leuker.
Er zitten geen Turken op mijn opleiding, nou ja, 2 meisjes volgens mij. Geen turbradda's dus voor mij.quote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je wel een Turkse mattie of brada?
hij is dorpmens, hij komt uit berg, hij composeerde misschien wel liedje van bijelo dugme, maar zijn eigen versies van bijelo dugme liedjes zijn geneuktquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goran Bregovic is veel leuker.
je kunt haar niet je brada of mattie noemen, dat je het weet hequote:Op maandag 16 november 2009 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zitten geen Turken op mijn opleiding, nou ja, 2 meisjes volgens mij. Geen turbradda's dus voor mij.
Ik tenniste vroeger wel eens met een Turks meisje, telt dat ook?
Weet ik, zij is een 'sma'.quote:Op maandag 16 november 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je kunt haar niet je brada of mattie noemen, dat je het weet he
quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zeg dat tegen haar broer, vriend
kalashnikov is soms leuk..maar te nationalistisch-servisch... ederlezi is ook wel leuk maar djurdjevdan blijft beter -> moderner,minder vies zigeunerigquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
Kalashnikov en Ederlezi vind ik heel leuk.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kalashnikov is soms leuk..maar te nationalistisch-servisch... ederlezi is ook wel leuk maar djurdjevdan blijft beter -> moderner,minder vies zigeunerig
Noldu? Was trouwens een vriendin (zit naastme) ze vindt zigeuners vies en bedelarenquote:
Dat was een zwaar racistische opmerking, vandaar, al heeft ze wel deels gelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Noldu? Was trouwens een vriendin (zit naastme) ze vindt zigeuners vies en bedelaren
Zit je samen te fokken?quote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Noldu? Was trouwens een vriendin (zit naastme) ze vindt zigeuners vies en bedelaren
ze zegt: is algemene bosnische kennis, als je echte sarajlija bent, begrijp je hetquote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was een zwaar racistische opmerking, vandaar, al heeft ze wel deels gelijk.
Ik zie niet in waarom het jammer is.quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, dat is onze enige bijeenkomst per week, jammer he
we zien elkaar maar 1keer per week en gaan dan samen fokken, dat is wel erg hequote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het jammer is.
Dat is algemene kennis in iedere stad/streek waar zigeuners wonen. In Turkije mag ook niemand ze.quote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zegt: is algemene bosnische kennis, als je echte sarajlija bent, begrijp je het
I knowquote:Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is algemene kennis in iedere stad/streek waar zigeuners wonen. In Turkije mag ook niemand ze.
Omgquote:
Een Bosnische jongen in mijn klas mocht hem ook al niet, hij zei dat het echt een boeren zanger was, hahaha.quote:Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef Ikbengroot het volgende:
Echt dom lied man, Kemal Malovcic is echtttt dom.
Luister Kemal Monteno, daar heb je nog eens wat aan.
ohjaa... ik was daar bij hea... echt domme tijd... ze gingen ook kaarten proberen te verkopen..quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in de kfc kwamen ze mn eten afpakken ja
maar wij zien er ook heel rijk uitquote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
ohjaa... ik was daar bij hea... echt domme tijd... ze gingen ook kaarten proberen te verkopen..![]()
Oh zo. Tja, weetje, ik kom in Turkije uit een stad die uit verschillende groepen mensen bestaat, van Turken en Koerden tot aan Marokkaanse Berbers en Afro-Turken. Zij allen beschouwen zigeuners als uitschot. En ik kan het ze niet kwalijk nemen, ze doen echt niks anders dan stelen en bedelen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 en bortecinem hij heeft het volgens mij over dat niemand zigeuners mag
Ik vind ze eng.. maar komt waarschijnlijk doordat ik nog niet een goede ben tegengekomenquote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, weetje, ik kom in Turkije uit een stad dat bestaat uit verschillende groepen mensen, van Turken en Koerden tot aan Marokkaanse Berbers en Afro-Turken. Zij allen beschouwen zigeuners als uitschot. En ik kan het ze niet kwalijk nemen, ze doen echt niks anders dan stelen en bedelen.
HEEEEEEL GOED GEZEGD.quote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, weetje, ik kom in Turkije uit een stad die uit verschillende groepen mensen bestaat, van Turken en Koerden tot aan Marokkaanse Berbers en Afro-Turken. Zij allen beschouwen zigeuners als uitschot. En ik kan het ze niet kwalijk nemen, ze doen echt niks anders dan stelen en bedelen.
ja, maar lijkt me niet raar dat je toch wel iets moois wilquote:
zielig doenquote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Die vrouwen hebben ook altijd een kind aan de borst, valt dat jullie ook op?
Ah, de vraag ging eigenlijk over jou?quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij vindt toch mijn sexy en mooiheid beide even belangrijk?
jouw innerlijk is het belangrijkste voor mijquote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij vindt toch mijn sexy en mooiheid beide even belangrijk?
ja, ik meot toch weten waarom ze voor mij kiestquote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, de vraag ging eigenlijk over jou?
HAHAHAHA.quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet iets kwijt..
ik ben een keer voor een zigeunerin aangezien
In Turkije word ik voor niks anders aangezien.quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet iets kwijt..
ik ben een keer voor een zigeunerin aangezien
Waarom wie voor jou kiest, ik begrijp het niet helemaalquote:Op maandag 16 november 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, ik meot toch weten waarom ze voor mij kiest
Bullshit.quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Feitje: Turken lijken dan ook op zigeuners.
Dan is het dus nog erger. Je lijkt er niet op (dus wel), maar je wordt er toch voor aangezien (HAHAHAHAHAHA).quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet hahaha, ik lijker niet op
in Turkije nog nooit meegemaakt, wel in Nederland.. maar ik word verder ook niet vaak voor een Turk aangezienquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Turkije word ik voor niks anders aangezien.
laat maar, ik had het tegen Ikbengrootquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom wie voor jou kiest, ik begrijp het niet helemaal.
Oh, hier denken ze vaak dat ik Marokkaans oid ben, maar in Turkije is het vaak Koerd of Zigeunerquote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in Turkije nog nooit meegemaakt, wel in Nederland.. maar ik word verder ook niet vaak voor een Turk aangezien
Geliefde medemens..u moet weten... dat onze abla echt niet op een zigeuner lijkt maar op een pure Ottomaanse Turk.quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet hahaha, ik lijker niet op
zijn onwetende mensenquote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Sena het volgende:
[..]
Dan is het dus nog erger. Je lijkt er niet op (dus wel), maar je wordt er toch voor aangezien (HAHAHAHAHAHA).
Wat is het leven toch hard.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in Turkije nog nooit meegemaakt, wel in Nederland.. maar ik word verder ook niet vaak voor een Turk aangezien
ik hier Marokkaan, heel soms iranees ofzo, ik zie het zelf niet echtquote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, hier denken ze vaak dat ik Marokkaans oid ben, maar in Turkije is het vaak Koerd of Zigeuner
Ja...moet ze op een Armeen lijken ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat is het leven toch hard..
Lijk je wel op een Turkse?
JA.. nja, ik weet niet wat jij een Turkse noemt, beschrijf eensquote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat is het leven toch hard..
Lijk je wel op een Turkse?
ik lijk op een Turk.. denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Sena het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ze je aanzien voor een zigeuner.
Ik geef je gewoon ZOOOOOOOO gelijkquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
Armenen lijken pas op zigeuners, hahahahahaha.
Bosniër heet zo iemand, Toerk.quote:
Bosnaks en Bosniers zijn niet hetzelfde.quote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bosniër heet zo iemand, Toerk.
Is ikbengroot die eerdergenoemde vriendin van je, of zo?
jaquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het Turks niet. Boşnak (Boshnak).quote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
BOSNAK is in het Bosnisch het woord voor Bosniër...en ja... ik ben die eerder genoemde vriendin van haarquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar we spreken hier ook helemaal geen turksquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Sena het volgende:
[..]
In het Turks niet. Boşnak (Boshnak).
http://en.wikipedia.org/wiki/Bosniaksquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Sena het volgende:
[..]
In het Turks niet. Boşnak (Boshnak).
Nee...armenen zijn pure chocola en abla is witte....quote:Op maandag 16 november 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ikbengroot, lijk ik hierop, eerlijk..
Wat zoek je hier dan?quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar we spreken hier ook helemaal geen turks.
Ikbengroot is:quote:
goed, voor jou dan:quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Sena het volgende:
Damesmeisjes aanspreken met 'wijf' is ook weer zo... zo smakeloos.
Hoi.quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ikbengroot is:
1. een meisje
2. vriendin van abla
3. bosnjak/bosnier
4. lief
5. iemand die heeeeel veeeeeel van sport houdt : ')
6. een slim iemand
quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het Armeniërs zijn.
Wat een helden
Ehm nee, meer omdat ze mijn volk uitmaken voor homo's, moordenaars en leugenaars. En hun droom over een groot Armenië niet onder tafels en stoelen schuiven. Bitches.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het Armeniërs zijn.
Wat een helden
SOAD ook?quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm nee, meer omdat ze mijn volk uitmaken voor homo's, moordenaars en leugenaars. En hun droom over een groot Armenië niet onder tafels en stoelen schuiven. Bitches.
dat wel... maar de meesten zijn dom tegen Turken... dat mag niet. Is verboden...dat soort mensen moet je afslachten net zoals varkens...quote:
Vooral SOAD!quote:
turkenloverquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
dat wel... maar de meesten zijn dom tegen Turken... dat mag niet. Is verboden...dat soort mensen moet je afslachten net zoals varkens...
ZE ZIJN GEWOON HARAM.
Ah, daar gaat het dus overquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral SOAD!
Can you feel their haunting presence?
Can you feel their haunting presence?
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Someone's blank stare deemed it Warfare.
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras !
Freedom...
Freedom...
We're free...
We're Free...
Can you hear the Holy Mountains?
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Someones mouth said paint them all red
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're free...
We're Free...
They have all returned resting on the mountain side
We have learned that you have no....
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're Free...
Freedom...
Ahhhh Ahhhh Ahhhh Ahhhh !
Ken je dit lied van hun niet? Behalve dat ze ons beschuldigen van een genocide laten ze zich ook openlijk uit over de droom van iedere Armeen, een groot Armenië.
wikwakka2...ben jij een armeen? :")quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het dus over. Ik wist niet eens waar de rivier Aras lag
.
Toch een goed lied, of je het eens bent met de boodschap of niet. En tsja, Turken vs. Armenen zal altijd blijven bestaan, denk ik zo.
Mijnheer. Aangenaam.quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met u te maken mijnheer/mevrouw
OMGquote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
Aras is de rivier die Oost-Turkije (voor Armenen west Armenie en voor Koerden Koerdistan) van Turkije scheidt. Flikkers.
ik ben geen dikzak, vraag Ikbengroot maar, ga je neus vijlen, grootneus!quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Sena het volgende:
[..]
Wie is de dikzak hier, chocoladecontainer.
Nee, alleen maar omdat ik SOAD tof vind?quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
wikwakka2...ben jij een armeen? :")
Puistenkopquote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen dikzak, vraag Ikbengroot maar, ga je neus vijlen, grootneus!
Jonge kaas smaakt lekker...je weet best waar ik het over heb mijn lieve verloofdequote:
Echt een cockblocker.quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen dikzak, vraag Ikbengroot maar, ga je neus vijlen, grootneus!
Wuuuuut.quote:Op maandag 16 november 2009 19:58 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Jonge kaas smaakt lekker...je weet best waar ik het over heb mijn lieve verloofde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |