Zo was ik net dus ook, maar gebruik jij ook niet perongeluk rechts ipv links (al zou ik het niet verwachten, was een erg domme fout)quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alles netjes opgevolgd, MAAR HIJ DOET HET GEWOON NIET. Ik ga mijn laptop zo door het raam gooien.
Je zit niet ,zoals bilmifalem, alleen maar op pijltje rechts te rammen, toch? En met links rechts bedoel ik pijltje links en pijltje rechts, mocht dat niet duidelijk zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alles netjes opgevolgd, MAAR HIJ DOET HET GEWOON NIET. Ik ga mijn laptop zo door het raam gooien.
Jij zat toch als een debiel alsmaar op het rechterpijltje te drukkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja duh, anders zou er ook geen volgorde inzitten, als je alles tegelijk in moest drukken
W AT DENK JIJ
Dat deed ik niet, ik zag rechts aan voor links, dus ik deed: rechts links rechts links (of andersom, weet nu niet wat de juiste volgorde is)quote:Op maandag 16 november 2009 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zit niet ,zoals bilmifalem, alleen maar op pijltje rechts te rammen, toch? En met links rechts bedoel ik pijltje links en pijltje rechts, mocht dat niet duidelijk zijn.
toen het me lukte, vroeg ik me af waarom ik het zo graag wilde kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
Moet je ons eens zien, een beetje ons zitten druk maken om een paar cirkeltjes.
acteerwerk is niet goed, geef ik toe, maar het is zo leuk, ik ben er eindelijk voor uitgekomenquote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je van Neerlandsch beste acteerwerk houdt moet je dat vooral kijken.
KOOP EEN TAART EN VIER HET, NEEFquote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Het ís een serie voor 8-jarigen. Trouwens, zinnen beginnen met hoofdletters en eindigen met punten. Zó, heb ik jou ook een keer gecorrigeerd.
heb je wel een Turkse mattie of brada?quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedoelde je soms 'bradda' of 'mattie'? Ik kan mij niet heugen dat ik een Turkse nicht heb.
maar wat vind je van deze? helemaal niets?quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goran Bregovic is veel leuker.
Er zitten geen Turken op mijn opleiding, nou ja, 2 meisjes volgens mij. Geen turbradda's dus voor mij.quote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je wel een Turkse mattie of brada?
hij is dorpmens, hij komt uit berg, hij composeerde misschien wel liedje van bijelo dugme, maar zijn eigen versies van bijelo dugme liedjes zijn geneuktquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goran Bregovic is veel leuker.
je kunt haar niet je brada of mattie noemen, dat je het weet hequote:Op maandag 16 november 2009 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zitten geen Turken op mijn opleiding, nou ja, 2 meisjes volgens mij. Geen turbradda's dus voor mij.
Ik tenniste vroeger wel eens met een Turks meisje, telt dat ook?
Weet ik, zij is een 'sma'.quote:Op maandag 16 november 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je kunt haar niet je brada of mattie noemen, dat je het weet he
quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zeg dat tegen haar broer, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |