Zijn niet zulke vreetzakken.. m'n zusje een beetje, maar dan gaat het te langzaam op en zolang het er is in huis, wil ik er ook van etenquote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
In plaats van up and down op het laatst kun je volgens mji ook met je muis bewegen. Mischien werkt het niet emt alle browsers? Met opera wel in ieder geval.
[..]
Laat dat gewoon aan de andere vrouwen in je familie over.
Eeuwhhh. Ik ben nu wel benieuwd hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nope, maar ik had ingelogd om te kijken of het zou werken
Waarom heb ik eigenlijk ingelogd op facebook.. het is toch niet alleen voor facebook, want het komt me erg bekend voor
Ik liep vroeger drie keer per week hard, ook als het 's zomers 45 graden wasquote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hardlopen - Start to Run met Evy op je MP3 speler - #20
bewegen jullie? ik wil ook gaan hardlopen
ik ga heel snel hijgen, ik wil m'n conditie verbeteren.. misschien inde zomervakantiequote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik liep vroeger drie keer per week hard, ook als het 's zomers 45 graden was. Helaas kan ik in Nederland vanwege het klimaat onmogelijk meer dan 300 meter hardlopen zonder dat mijn knieen bijna uit elkaar vallen van de pijn
. Nu kan ik niks anders dan op de sportschool cardio doen...
lukt nietquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
omhoog omhoog omlaag omlaag links rechts links rechts b a enter.
Waarom van de zomer? Gewoon nu. Maar hier in Nederland is die ijle lucht vervelend, daar krijg ik zo'n dichtgeknepen keel gevoel van.quote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga heel snel hijgen, ik wil m'n conditie verbeteren.. misschien inde zomervakantie
is koud buiten, in de zomer ook, maar uitstellenquote:Op maandag 16 november 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom van de zomer? Gewoon nu.
ik ben geen vrouw, het lukt gewoon niet, ik wil het ook kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Wél. Net geprobeerd. Vrouwen en computers.
Meisjes en computers "quote:Op maandag 16 november 2009 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen vrouw, het lukt gewoon niet, ik wil het ook kunnen
dit is niet eerlijk
Ja duh, anders zou er ook geen volgorde inzitten, als je alles tegelijk in moest drukkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie weten hopelijk dat je het één voor één in moet drukken? Verder, zie mijn screenshot voor hoe het eruit gaat zien (ze bewegen alleen wel in het echt).
[..]
Meisjes en computers "".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |