slaap lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Doei iedereen.
Troost van een religie heb je dan misschien kwijt maar dat er een hele nieuwe dimensie in jouw leven bij komt is ook meegenomen en iemand verliest zijn geloof niet want dat geloof vul je zelf in, je bent nu leeg en dan kun je dus fris zonder bemoeienis van anderen je eigen geloof invullen , niets mis mee als je binnen de grenzen blijftquote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Maar geloven neemt toch wel een stukje zorgen van je af. In slechte tijden heb je altijd je geloof als houvast, wanneer je dit gewend bent valt het vies tegen als je erachter komt dat dat waar je altijd zo in hebt gelooft niet klopt of niet waar is. Snap je?
daarom vraag ik me af waarom je iman minder is gewordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, ik heb het een soort van opgegeven. Mijn iman zal nooit versterken en mijn geloof in de Islam zal niet meer toenemen. Ik heb mij erbij neergelegd.
seytani goruyormus, als ik dit zo lees klinkt het allemaal zo mooi, zo prachtig, maar in feite zegt ie,quote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef siddha het volgende:
[..]
Troost van een religie heb je dan misschien kwijt maar dat er een hele nieuwe dimensie in jouw leven bij komt is ook meegenomen en iemand verliest zijn geloof niet want dat geloof vul je zelf in, je bent nu leeg en dan kun je dus fris zonder bemoeienis van anderen je eigen geloof invullen , niets mis mee als je binnen de grenzen blijft
Dit is veel leuker dan Farmville.quote:Press Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A, Enter key then right click Then press up & down & Magic circles will appear! The only way to stop it is to log off or reload the page ... IT WILL WORK!
jawel.. (net wel ingelogd om te doen wat je hier net postte, maar weer gedeactiveerd), maar ik had het over chocola, ik begin een beetje pukkels te krijgen, wat nu?quote:
daar heb ik nooit last van gehad! pukkels wel heeel soms,maar chocola in huis moet op, voor ik ermee kan stoppen, kan het niet weggooien hequote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigen schuld. Over een tijdje komen de vetkwabben.
Laat dat gewoon aan de andere vrouwen in je familie overquote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van gehad! pukkels wel heeel soms,maar chocola in huis moet op, voor ik ermee kan stoppen, kan het niet weggooien he
Lukt nog steeds niet. Stom hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
In plaats van up and down op het laatst kun je volgens mji ook met je muis bewegen. Mischien werkt het niet emt alle browsers? Met opera wel in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |