Bullshit.quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Feitje: Turken lijken dan ook op zigeuners.
Dan is het dus nog erger. Je lijkt er niet op (dus wel), maar je wordt er toch voor aangezien (HAHAHAHAHAHA).quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet hahaha, ik lijker niet op
in Turkije nog nooit meegemaakt, wel in Nederland.. maar ik word verder ook niet vaak voor een Turk aangezienquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Turkije word ik voor niks anders aangezien.
laat maar, ik had het tegen Ikbengrootquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom wie voor jou kiest, ik begrijp het niet helemaal.
Oh, hier denken ze vaak dat ik Marokkaans oid ben, maar in Turkije is het vaak Koerd of Zigeunerquote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in Turkije nog nooit meegemaakt, wel in Nederland.. maar ik word verder ook niet vaak voor een Turk aangezien
Geliefde medemens..u moet weten... dat onze abla echt niet op een zigeuner lijkt maar op een pure Ottomaanse Turk.quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet hahaha, ik lijker niet op
zijn onwetende mensenquote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Sena het volgende:
[..]
Dan is het dus nog erger. Je lijkt er niet op (dus wel), maar je wordt er toch voor aangezien (HAHAHAHAHAHA).
Wat is het leven toch hard.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in Turkije nog nooit meegemaakt, wel in Nederland.. maar ik word verder ook niet vaak voor een Turk aangezien
ik hier Marokkaan, heel soms iranees ofzo, ik zie het zelf niet echtquote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, hier denken ze vaak dat ik Marokkaans oid ben, maar in Turkije is het vaak Koerd of Zigeuner
Ja...moet ze op een Armeen lijken ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat is het leven toch hard..
Lijk je wel op een Turkse?
JA.. nja, ik weet niet wat jij een Turkse noemt, beschrijf eensquote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat is het leven toch hard..
Lijk je wel op een Turkse?
ik lijk op een Turk.. denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Sena het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ze je aanzien voor een zigeuner.
Ik geef je gewoon ZOOOOOOOO gelijkquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
Armenen lijken pas op zigeuners, hahahahahaha.
Bosniėr heet zo iemand, Toerk.quote:
Bosnaks en Bosniers zijn niet hetzelfde.quote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bosniėr heet zo iemand, Toerk.
Is ikbengroot die eerdergenoemde vriendin van je, of zo?
jaquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bosniėr heet zo iemand, Toerk.
Is ikbengroot die eerdergenoemde vriendin van je, of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |