quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
tja daar zijn ze atheist/pantheist voor, mensen die geloven in god zijn als kindertjes die geloven in sinterklaasquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Da.Rock het volgende:
Maar duidelijk is wel dat je neerkijkt op mensen die wel in die boeken geloven ook al heb jij een verklaring die net zo plausibel is.
Neuh, eerder aan je eigenwijsheidquote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wijt het maar aan mijn jeugdigheid.
Hmm, oke. Jouw mening.quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Past niet in ons geloof, bedoel je dat niet? Ik ken namelijk wel Turkse meisjes met een vriendje, ook gelovige, omdat de liefde het verbod heeft overwonnen ofzo. Je kan verloven en snel daarna trouwen. Je kan leren van elkaar te houden, ik geloof er juist in dat het huwelijk niet geslaagd zal zijn als je daarvoor al een relatie had.
omg, we hebben geen "ruzie" gemaaktquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja sidha, wat ben jij voor Adanali, je zou verwachten dat een Adanali heel enthousiast reageert op een mede Adanali.![]()
[..]
Hmm, oke. Jouw mening.
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
ik vind het kleinerend doen over gelovigen trouwens vergelijkbaar met atheïsten uitsluiten.
Hahahaha.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg, we hebben geen "ruzie" gemaakt
Ik ben een hele enthousiaste Adanali, maar die topic was op slotquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja sidha, wat ben jij voor Adanali, je zou verwachten dat een Adanali heel enthousiast reageert op een mede Adanali.![]()
[..]
Hmm, oke. Jouw mening.
laten we het over haargroei hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
Gaan we verder met deze discussie of gaan we het over eten hebben![]()
wat we trouwens de laatste tijd niet zo vaak hebben gedaan
Ik waag te betwijfelen dat dat ook daadwerkelijk zo is maar de Koran is natuurlijk niet hetzelfde als de moslim als persoon.quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.
He gatverquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laten we het over haargroei hebben
Jeeeeeej.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een hele enthousiaste Adanali, maar die topic was op slotwaarom eigenlijk en oh ja
Adana is the best![]()
![]()
achja hoe het wendt of keert, ik eindig die discussies altijd met, wie het laatst lacht, lacht bestquote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
ik vind het kleinerend doen over gelovigen trouwens vergelijkbaar met atheïsten uitsluiten.
Ik ook overigens maar mijn kennis over de Koran is te beperkt.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen dat dat ook daadwerkelijk zo is maar de Koran is natuurlijk niet hetzelfde als de moslim als persoon.
Je hebt toch wel gediscussieerd met een non moslimquote:Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja daar zijn ze atheist/pantheist voor, mensen die geloven in god zijn als kindertjes die geloven in sinterklaas![]()
daarover discussieren heeft ook geen zin, daarom discussieer ik nooit met non moslims over mijn religie
je gaat toch niet op de wilders tour?quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet zo bedoeldik had het over hoofdhaar
Is er ook niet. Maar het is meer hoe de Koran spreekt over atheïsten, dat kun je echt niet vredelievend noemen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook overigens maar mijn kennis over de Koran is te beperkt.
Er is geen dwang in godsdienst staat mij wel bij.
Volgens dr. Öz en een topic ergens op dit forum moet je stoppen met het gebruik van shampoo en overgaan op enkel en alleen eau.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te worden
mijn haar ookquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te worden
Daar hebben we al een topic mee volgeluldquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
laten we het over haargroei hebben
Nee, absoluut niet. Dat was niet mijn intentie, sorry.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
je gaat toch niet op de wilders tour?
waar?quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hebben we al een topic mee volgeluld
En als je wilt uitleggen dat ze het kofte of zo iets moeten noemen ben je arrogante adanaliquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jeeeeeej.![]()
Ik heb net Adana kebab gegeten, echt een belediging voor ons Adanalilar wat ze hier onder de naam Adana kabab verkopen.
Wie is Wilders?quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Slayage het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef siddha het volgende:
[..]
En als je wilt uitleggen dat ze het kofte of zo iets moeten noemen ben je arrogante adanali
laatst was er een multculti evenement en daar was een kraampje met Armeniërs![]()
die Adana kebab verkochten onder de naam Armeense kebab
Je had het erover dat lang haar haram is, en de rest weet je welquote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
waar?
Alleen waterquote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Volgens dr. Öz en een topic ergens op dit forum moet je stoppen met het gebruik van shampoo en overgaan op enkel en alleen eau.
Ik heb de koran gelezen en ja op de eerste bladzijde begint al door te beweren dat ongelovgen allemaal naar de hel gaanquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik discussier niet inhoudelijk over mijn religie, dat heb ik bij deze ook niet gedaan, daarnaast niet denigrerend? weet jij wel wat je allemaal tikt hier???quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gediscussieerd met een non moslimen ik doe nooit denigrerend over gelovigen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
Hier mijn mening gepost op FP
Ik weet dat Atheisten meer nagedacht hebben over god en religie dan de religieuzen maar religieuzen weten het zeker, een eerlijke atheist zou zeggen ik weet het het niet maar er zijn wel vele punten waar ik allergische reacties krijg van die religies
1 moraal\ethiek is gekaapt door alle religies
2 als je de god van Abraham bestudeert komt hij als een psychopaat over
3 religie van abraham is door mannen voor mannen geschreven
4 elke religie denkt datze de hemel bezit
4 extreem gewelddadig als ze op tegenstand komen
5 ze kijken allemaal naar de verleden omdat de einde der tijden toch na is
6 ze denken altijd dat wetenscha ondergeschikt is aan de religieuze boeken
7 flirten met goedheid\ barmhartigheid en als je de geschiedenis boeken bij pakt weet je dat het anders s
enz.........
ik ben heel gelovig maar wel in punten waar de wetenschap nog in kinderschoenen staat, weet je bijvoorbeeld hoe wonderbaarlijk Natuur\werkelijkheid is?
of hoe groot ons universum wel niet is? Of hoe klein wij mensen zijn als je het vergelijkt hoe oneindig groot de rest is
Dus mijn geloof is gebaseerd op Quantum mechanica, Relativiteits theorie, Veld theorie etc. en niet op paar sprookjes boeken waar vele leugens in staan waar blijkbaar mensen bestaan die het genoeg vinden
nee, ik zei dat ik dacht dat ergens gelezen te hebben, jaaquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je had het erover dat lang haar haram is, en de rest weet je wel
ik heb het niet tegen jouquote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb de koran gelezen en ja op de eerste bladzijde begint al door te beweren dat ongelovgen allemaal naar de hel gaan
Nooit meer je haren wassen #2 Hier verderquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Alleen waterdat lijkt mij niet zo fris, dan maar wat dunner haar.
shampoo zonder sulfaten is fris en helptquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
[..]
Alleen waterdat lijkt mij niet zo fris, dan maar wat dunner haar.
Ik had de neiging wel maar naast mij was de wethouder dus......quote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe durven ze! Je hebt het kraampje wel vernield hoop ik?
Oh, ja begrijpelijk! Volgende keer wel doen hoor, dat zal ze leren!quote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik had de neiging wel maar naast mij was de wethouder dus......
Waarom heb je daar problemen mee als je toch niet gelooft in datzelfde boek?quote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb de koran gelezen en ja op de eerste bladzijde begint al door te beweren dat ongelovgen allemaal naar de hel gaan
Ik dacht dat Almelose wethouders juist de aangewezen personen waren om een horecagelegenheid om zeep te helpen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef siddha het volgende:
Ik had de neiging wel maar naast mij was de wethouder dus......
1 het gaat over de religies in het algemeen en ik heb geen gelovige hiermee uitgescholdenquote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik discussier niet inhoudelijk over mijn religie, dat heb ik bij deze ook niet gedaan, daarnaast niet denigrerend? weet jij wel wat je allemaal tikt hier???
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |