abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2009 @ 23:55:43 #276
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_74735885
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Moet ik dan abi of amca zeggen?
Zeg maar dede
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_74735898
quote:

[..]

Moet ik dan abi of amca zeggen?
Wat jij wilt
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_74735910
quote:

[..]

Oh, nee, niet perse. Ik vind meisjes die seksueel actief zijn voor hun huwelijk helemaal niet slecht of what so ever. Wanneer iemand zich als een slet gaat gedragen is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik zie echt niet in wat er nou zo slecht is aan een meisje dat seks heeft met haar vriend? En hoe sommige Turken zich zo kunnen bemoeien met zoiets persoonlijks, niet normaal gewoon.
Komt waarschijnlijk doordat het niet hoort voor het huwelijk, als je het op een islamitische manier kan bekijken. Waarschuwen vind ik trouwens niet erg.. maar er echt mee bemoeien gaat wel te ver, al vind ik het ook niet juist. Juist vanwege dat vind ik een vroeg huwelijk ook goed in sommige gevallen.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 15 november 2009 @ 23:56:45 #279
24533 ACT-F
pi_74735912
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef siddha het volgende:
Jij bent toch niet een broertje van mij he
Je bent ook afkomstig uit Istanbul? Nou, wie weet dan
pi_74735930
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zeg maar dede
Hehehehe
pi_74735942
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef Min-e het volgende:
Eindelijk iemand die geen tiener is.

No offence voor de tieners.
Je mag dames niet vragen maar, what`s your age then ?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_74735949
quote:

[..]

Oh, nee, niet perse. Ik vind meisjes die seksueel actief zijn voor hun huwelijk helemaal niet slecht of what so ever. Wanneer iemand zich als een slet gaat gedragen is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik zie echt niet in wat er nou zo slecht is aan een meisje dat seks heeft met haar vriend? En hoe sommige Turken zich zo kunnen bemoeien met zoiets persoonlijks, niet normaal gewoon.
waarom is dat een ander verhaal?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2009 @ 23:59:46 #283
24533 ACT-F
pi_74735987
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef siddha het volgende:
Je mag oma tegen haar zeggen hoor
pi_74735988
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk doordat het niet hoort voor het huwelijk, als je het op een islamitische manier kan bekijken. Waarschuwen vind ik trouwens niet erg.. maar er echt mee bemoeien gaat wel te ver, al vind ik het ook niet juist. Juist vanwege dat vind ik een vroeg huwelijk ook goed in sommige gevallen.
Jij benadert het vanuit een Islamitisch perspectief, dan hoort het idd niet voor het huwelijk. Maar het is niet aan mij om iemand te waarschuwen, en al helemaal niet als zij weet wat zina betekent binnen de Islam. En al helemaaaaal niet als ze niet eens gelovig is. Maar als ik een losgeslagen vriendin zou hebben, moslim of niet, dan zou ik haar wel aanspreken op haar gedrag.
pi_74735995
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef siddha het volgende:

[..]

Maar haar stelling is wel juist en ik heb nooit gezegd dat God niet bestaat maar dat ik niet in die boeken gelooof. God is een leeg concept dat door elke individu zelf ingevuld moet worden
en Mine is dus een slimmerik
tuurlijk zeg je wel dat God als Schepper niet bestaat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74736000
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:56 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Je bent ook afkomstig uit Istanbul? Nou, wie weet dan
Ik heb in Istanbul gewerkt maar kom oorspronkelijk uit Adana, trouwens ik heb ook in meerdere landen gewoond en nu wil ik voor 1 ŕ 2 jaar naar het verre oosten gaan
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_74736006
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef siddha het volgende:

[..]

Die vraag is door velen voor jou gesteld, maar zelden is men er ongeschonden vanaf gekomen.
pi_74736038
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Je mag oma tegen haar zeggen hoor
Ik weet waar Tukkerland is hoor.
pi_74736054
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom is dat een ander verhaal?
Als ze een nymfomaan is en zelf geen problemen heeft met haar gedrag, dan is het natuurlijk niet aan mij om daar over te oordelen. Maar mocht zulk gedrag voorkomen onder mijn vriendinnen, dan zou het betekenen dat er iets aan de hand is met haar, en zou ik haar daar op aanspreken.
pi_74736065
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij benadert het vanuit een Islamitisch perspectief, dan hoort het idd niet voor het huwelijk. Maar het is niet aan mij om iemand te waarschuwen, en al helemaal niet als zij weet wat zina betekent binnen de Islam. En al helemaaaaal niet als ze niet eens gelovig is. Maar als ik een losgeslagen vriendin zou hebben, moslim of niet, dan zou ik haar wel aanspreken op haar gedrag.
Als ze een moslim is en weet wat zina is, dan kun je haar er op wijzen, zodat ze zich nogmaals bewust wordt van haar gedrag. Doe jij aan vriendje(s) voor het huwelijk?
Ik ben een pure Turk.
pi_74736077
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik weet waar Tukkerland is hoor.
Ik kom ook uit Tukkerije heur
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_74736081
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik heb in Istanbul gewerkt maar kom oorspronkelijk uit Adana, trouwens ik heb ook in meerdere landen gewoond en nu wil ik voor 1 ŕ 2 jaar naar het verre oosten gaan
Adanaaaa

Ik ben ook een Adanali.
pi_74736088
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef siddha het volgende:

[..]

Maar haar stelling is wel juist en ik heb nooit gezegd dat God niet bestaat maar dat ik niet in die boeken gelooof. God is een leeg concept dat door elke individu zelf ingevuld moet worden
en Mine is dus een slimmerik
Maar duidelijk is wel dat je neerkijkt op mensen die wel in die boeken geloven ook al heb jij een verklaring die net zo plausibel is.
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef siddha het volgende:

[..]

Mijn Ouders zijn gelovige mensen maar ik heb altijd vragen gesteld die niet door een religie kan worden beantwoord, maar wat mij echt het meest verbaast is eigenlijk als je weet hoe oneindig groot ons universum is en dan praat ik nog niet eens over multiversum, dat wij mensen een eigen persoonlijke god hebben, die 1 alles heeft geschapen maar tegelijkertijd ookop ons mensen op past, die vergeleken met d universuem ookoneindig nietig zijn, Dus mensen zijn of te dom om niet te begrijpen heo groot de Natuur is of ze zijn dan arrogant om te denken dat god zo`n stofje gaat leiden
Overigens is Mine zeer zeker heel erg intelligent en soms wat (te) rebels.
  maandag 16 november 2009 @ 00:03:05 #294
24533 ACT-F
pi_74736094
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef siddha het volgende:
Kijk, mensen die hun horizon verbreden (door waar te nemen ), daar heb ik waardering voor
pi_74736108
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Min-e het volgende:

[..]

Die vraag is door velen voor jou gesteld, maar zelden is men er ongeschonden vanaf gekomen.
Heerlijk, die rationaliteit van vrouwen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_74736109
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik kom ook uit Tukkerije heur
OMG je bent echt zijn broer
pi_74736132
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als ze een moslim is en weet wat zina is, dan kun je haar er op wijzen, zodat ze zich nogmaals bewust wordt van haar gedrag. Doe jij aan vriendje(s) voor het huwelijk?
Meisjes die beweren dat vriendjes voor het huwelijk niet gepast is binnen onze cultuur heb ik nooit gesnapt, hoe wil je anders je toekomstige partner ontmoeten? Ik doe op het moment niet aan vriendjes voor het huwelijk, gewoon omdat ik geen leuke jonge ken, haha.
  maandag 16 november 2009 @ 00:04:49 #298
24533 ACT-F
pi_74736139
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef Min-e het volgende:

[..]

pi_74736166
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef Min-e het volgende:

[..]

Een religieuze zou zeggen toeval bestaat niet
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_74736191
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Meisjes die beweren dat vriendjes voor het huwelijk niet gepast is binnen onze cultuur heb ik nooit gesnapt, hoe wil je anders je toekomstige partner ontmoeten? Ik doe op het moment niet aan vriendjes voor het huwelijk, gewoon omdat ik geen leuke jonge ken, haha.
Past niet in ons geloof, bedoel je dat niet? Ik ken namelijk wel Turkse meisjes met een vriendje, ook gelovige, omdat de liefde het verbod heeft overwonnen ofzo . Je kan verloven en snel daarna trouwen. Je kan leren van elkaar te houden, ik geloof er juist in dat het huwelijk niet geslaagd zal zijn als je daarvoor al een relatie had.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')