In het Turks niet. Boşnak (Boshnak).quote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bosniër heet zo iemand, Toerk.
Is ikbengroot die eerdergenoemde vriendin van je, of zo?
BOSNAK is in het Bosnisch het woord voor Bosniër...en ja... ik ben die eerder genoemde vriendin van haarquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bosniër heet zo iemand, Toerk.
Is ikbengroot die eerdergenoemde vriendin van je, of zo?
Maar we spreken hier ook helemaal geen turksquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Sena het volgende:
[..]
In het Turks niet. Boşnak (Boshnak).
http://en.wikipedia.org/wiki/Bosniaksquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef Sena het volgende:
[..]
In het Turks niet. Boşnak (Boshnak).
Nee...armenen zijn pure chocola en abla is witte....quote:Op maandag 16 november 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ikbengroot, lijk ik hierop, eerlijk..
Wat zoek je hier dan?quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar we spreken hier ook helemaal geen turks.
Ikbengroot is:quote:
goed, voor jou dan:quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Sena het volgende:
Damesmeisjes aanspreken met 'wijf' is ook weer zo... zo smakeloos.
Hoi.quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Ikbengroot is:
1. een meisje
2. vriendin van abla
3. bosnjak/bosnier
4. lief
5. iemand die heeeeel veeeeeel van sport houdt : ')
6. een slim iemand
quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het Armeniërs zijn.
Wat een helden
Ehm nee, meer omdat ze mijn volk uitmaken voor homo's, moordenaars en leugenaars. En hun droom over een groot Armenië niet onder tafels en stoelen schuiven. Bitches.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het Armeniërs zijn.
Wat een helden
SOAD ook?quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm nee, meer omdat ze mijn volk uitmaken voor homo's, moordenaars en leugenaars. En hun droom over een groot Armenië niet onder tafels en stoelen schuiven. Bitches.
dat wel... maar de meesten zijn dom tegen Turken... dat mag niet. Is verboden...dat soort mensen moet je afslachten net zoals varkens...quote:
Vooral SOAD!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |