turkenloverquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
dat wel... maar de meesten zijn dom tegen Turken... dat mag niet. Is verboden...dat soort mensen moet je afslachten net zoals varkens...
ZE ZIJN GEWOON HARAM.
Ah, daar gaat het dus overquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral SOAD!
Can you feel their haunting presence?
Can you feel their haunting presence?
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Someone's blank stare deemed it Warfare.
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras !
Freedom...
Freedom...
We're free...
We're Free...
Can you hear the Holy Mountains?
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Someones mouth said paint them all red
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're free...
We're Free...
They have all returned resting on the mountain side
We have learned that you have no....
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're Free...
Freedom...
Ahhhh Ahhhh Ahhhh Ahhhh !
Ken je dit lied van hun niet? Behalve dat ze ons beschuldigen van een genocide laten ze zich ook openlijk uit over de droom van iedere Armeen, een groot Armenië.
wikwakka2...ben jij een armeen? :")quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het dus over. Ik wist niet eens waar de rivier Aras lag
.
Toch een goed lied, of je het eens bent met de boodschap of niet. En tsja, Turken vs. Armenen zal altijd blijven bestaan, denk ik zo.
Mijnheer. Aangenaam.quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met u te maken mijnheer/mevrouw
OMGquote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
Aras is de rivier die Oost-Turkije (voor Armenen west Armenie en voor Koerden Koerdistan) van Turkije scheidt. Flikkers.
ik ben geen dikzak, vraag Ikbengroot maar, ga je neus vijlen, grootneus!quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Sena het volgende:
[..]
Wie is de dikzak hier, chocoladecontainer.
Nee, alleen maar omdat ik SOAD tof vind?quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
wikwakka2...ben jij een armeen? :")
Puistenkopquote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen dikzak, vraag Ikbengroot maar, ga je neus vijlen, grootneus!
Jonge kaas smaakt lekker...je weet best waar ik het over heb mijn lieve verloofdequote:
Echt een cockblocker.quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen dikzak, vraag Ikbengroot maar, ga je neus vijlen, grootneus!
Wuuuuut.quote:Op maandag 16 november 2009 19:58 schreef Ikbengroot het volgende:
[..]
Jonge kaas smaakt lekker...je weet best waar ik het over heb mijn lieve verloofde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |