kalashnikov is soms leuk..maar te nationalistisch-servisch... ederlezi is ook wel leuk maar djurdjevdan blijft beter -> moderner,minder vies zigeunerigquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
Kalashnikov en Ederlezi vind ik heel leuk.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kalashnikov is soms leuk..maar te nationalistisch-servisch... ederlezi is ook wel leuk maar djurdjevdan blijft beter -> moderner,minder vies zigeunerig
Noldu? Was trouwens een vriendin (zit naastme) ze vindt zigeuners vies en bedelarenquote:
Dat was een zwaar racistische opmerking, vandaar, al heeft ze wel deels gelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Noldu? Was trouwens een vriendin (zit naastme) ze vindt zigeuners vies en bedelaren
Zit je samen te fokken?quote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Noldu? Was trouwens een vriendin (zit naastme) ze vindt zigeuners vies en bedelaren
ze zegt: is algemene bosnische kennis, als je echte sarajlija bent, begrijp je hetquote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was een zwaar racistische opmerking, vandaar, al heeft ze wel deels gelijk.
Ik zie niet in waarom het jammer is.quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, dat is onze enige bijeenkomst per week, jammer he
we zien elkaar maar 1keer per week en gaan dan samen fokken, dat is wel erg hequote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het jammer is.
Dat is algemene kennis in iedere stad/streek waar zigeuners wonen. In Turkije mag ook niemand ze.quote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zegt: is algemene bosnische kennis, als je echte sarajlija bent, begrijp je het
I knowquote:Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is algemene kennis in iedere stad/streek waar zigeuners wonen. In Turkije mag ook niemand ze.
Omgquote:
Een Bosnische jongen in mijn klas mocht hem ook al niet, hij zei dat het echt een boeren zanger was, hahaha.quote:Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef Ikbengroot het volgende:
Echt dom lied man, Kemal Malovcic is echtttt dom.
Luister Kemal Monteno, daar heb je nog eens wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |