quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ah, bedankt voor het wijzen erop. Kleine foutje even verbeteren.quote:Op zondag 15 november 2009 02:51 schreef Slayage het volgende:
avatars van de users zijn aangepast in de OP zie ik nu, kewl![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 02:59 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het wijzen erop. Kleine foutje even verbeteren.
quote:
ow?quote:Op zondag 15 november 2009 02:59 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het wijzen erop. Kleine foutje even verbeteren.
Ik was een slash vergeten. Er horen inderdaad twee plaatjes extra zichtbaar te zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 03:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
De eerste kan ik niet zien. Maar de rest op alfabetische volgorde zelfs.
Vergeet 'sjawl' niet.quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Min-e het volgende:
Ga ik voortaan ook maar zeggen dan, als ik hip wil doen.
quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Min-e het volgende:
Ga ik voortaan ook maar zeggen dan, als ik hip wil doen.
net terug van de film, zat te twijfelen tussen jennifers body en orphan, werd de eerste, was ook de laaste week dat ie draaide zag ik, orphan check ik wel een andere keer, schijnt kewl te zijnquote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Sena het volgende:
Wat doen jullie nog wakker? Moeten jullie morgen niet werken?
Sjaalquote:Op zondag 15 november 2009 03:06 schreef Sena het volgende:
[..]
Vergeet 'sjawl' niet..
Aan de uitspraak verandert er niets trouwens..
Ja! Je leert snel.quote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
SjaalDat ding wat je om je nek moet doen?
wel ok, vermakelijk maar meer ook niet, ging er ook met het verstand op nulquote:
Het is zondag en ik sta strak van de suiker.quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Sena het volgende:
Wat doen jullie nog wakker? Moeten jullie morgen niet werken?
quote:Op zondag 15 november 2009 03:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel ok, vermakelijk maar meer ook niet, ging er ook met het verstand op nul
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb de film vandaag gezien. Ik had er niets van verwacht, maar ik heb mij geamuseerd.
"It's true! It's on Wikipedia.",.
"Am I too big?",. Die hele scène was vermakelijk, eigenlijk.
"Do you have a tampon?",.
het was ook een slechte eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef Sena het volgende:
Wat vond je ervan? Ik vermaakte mij wel. Ik ging er vanuit dat het een slechte film zou zijn.
Op zondag is dat toegestaan.quote:Op zondag 15 november 2009 03:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is zondag en ik sta strak van de suiker.
Jaha heel kewl vond ik die.quote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
net terug van de film, zat te twijfelen tussen jennifers body en orphan, werd de eerste, was ook de laaste week dat ie draaide zag ik, orphan check ik wel een andere keer, schijnt kewl te zijn
quote:
Mwah. Als je een keertje niets te doen hebt of zo.quote:jennifers body heb ik niet gezien. De moeite waard dus?
hoe kom je zo snel aan een lick van een maand terug?quote:
sabah oldu vriendquote:
Daar hebben we toch een speciaal feest voorquote:Op zondag 15 november 2009 03:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is zondag en ik sta strak van de suiker.
Lick? Wat is een lick?quote:Op zondag 15 november 2009 03:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kom je zo snel aan een lick van een maand terug?![]()
die quotes waren wel geinig ja, maar niets al te hoog staand
antichrist moet je niet gaan kijken trouwens, mocht iemand het ooit overwegen
mwah mwah de moeite waard zou ik niet zeggen, zijn wel een paar leuker films te zienquote:Op zondag 15 november 2009 03:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jaha heel kewl vond ik die.![]()
jennifers body heb ik niet gezien. De moeite waard dus?
Woyooo gek!quote:Op zondag 15 november 2009 03:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Mjah, ik heb een Pathé Unlimited-pasje, dus zo erg is het niet als het een kutfilm blijkt te zijn.
Ik heb zo mijn eigen feestdagen.quote:Op zondag 15 november 2009 03:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een speciaal feest voor
sorry bedoel linkquote:Op zondag 15 november 2009 03:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Lick? Wat is een lick?.
Juist doordat je verstand op 0 zet zijn die quotes onverwacht en toch wel leuk.
Mjah, ik heb een Pathé Unlimited-pasje, dus zo erg is het niet als het een kutfilm blijkt te zijn.
wie is we?quote:Op zondag 15 november 2009 03:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een speciaal feest voor
Drie zoektermen in Google en meteen raak. Vind jij dingen soms moeilijk terug als je zoekt?quote:
Twee op loopafstand.quote:heb zelf ook een unlimited pasen 2 pathe theaters op loopafstand dus das wel lekker
sinds ik de pas heb klaag ik minder als het een slechte film blijkt te zijn
Ik was maar 32 gulden kwijt voor twee kaartjes vanavond!quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Sowieso, een filmkaartje is echt te duur. Vind ik dan.
ach sooo, zoeken ben ik wel erg goed in, maar het vinden van dingen wat minderquote:Op zondag 15 november 2009 03:19 schreef Sena het volgende:
[..]
Drie zoektermen in Google en meteen raak. Vind jij dingen soms moeilijk terug als je zoekt?
[..]
pathe spuimarkt en pathe buitenhofquote:Twee op loopafstand.. Zo, das zwaar kewl.
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Guldens.quote:Op zondag 15 november 2009 03:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik was maar 32 gulden kwijt voor twee kaartjes vanavond!
daarom hebben we ook die pasquote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Tegenwoordig 18 euro per maand. Kun je onbeperkt naar alle films in alle Pathé-bioscopen gaan.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?
hmmmquote:
http://www.pathe.nl/unlimited.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?
Sneak Previewquote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Guldens.. Toen een Sneak Preview maar 3,50 gulden kostten.
.
welk jaar hebben we het over?quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Guldens.. Toen een Sneak Preview maar 3,50 gulden kostten.
.
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.quote:Op zondag 15 november 2009 03:27 schreef Sena het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/unlimited.
Als je vaker dan één keer per maand naar de bioscoop gaat, verdien je het eigenlijk al terug. Sowieso is het handig om die pas te hebben, kan je altijd spontaan beslissen om naar de bioscoop te gaan.
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook nietquote:
(Fuck, dat moest 3,50 euro zijn.quote:
Bij ons in de BVquote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.
kostte de sneak toen 3,5 gulden?quote:
Laat je eens verrassenquote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook niet
Al sla je me dood..ik ga pas sinds een jaar weer regelmatig naar de bios.quote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 15 november 2009 03:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach sooo, zoeken ben ik wel erg goed in, maar het vinden van dingen wat minder
quote:[..]
pathe spuimarkt en pathe buitenhofscheveningen moet ik wel de auto nemen en parkeergeld betalen, dus kom er ook haast nooit tenzij het moet, zoals vanavond
ah ok, bij pathe is ie nooit zo goedkoop geweest namelijkquote:Op zondag 15 november 2009 03:30 schreef Sena het volgende:
[..]
(Fuck, dat moest 3,50 euro zijn.!)
Toen Apollo () is Delft nog bestond. Euh, ik gok rond 2002/2004.
Soms is dat juist leuk, dan zie je films waar je normaal gesproken zelf niet heen zou gaan afgaande op de titel.quote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook niet
quote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.
ik haat verrassingenquote:
ik geef wel een gilquote:
maar je hebt wel een PUC, is wel zonde eig danquote:. Ik ga meestal naar die bioscopen, aangezien er geen Pathé in Delft is.
Het was net ietjes goedkoper en vaak (niet altijd!) kwamen er toch leuke films langs. Gewoon, als je niet kan beslissen welk film je moest pakken, werd het sneaken.quote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zonde? Hoezo? Ik gebruik 'm toch?quote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik geef wel een gil![]()
[..]
maar je hebt wel een PUC, is wel zonde eig dan
Nee, kwartiertje met auto of trein. Maar ik ben met 5 minuten op de fiets bij ons in de binnenstad, lekker makkelijk.quote:Op zondag 15 november 2009 03:33 schreef Sena het volgende:
[..]
. Dat is jammer... Amsterdam ligt (te) ver?
meestal draaien ze films, waar er weinig animo voor is en waar ze weinig verwachtingen voor hebben, zo proberen ze een beetje de film pushen denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 03:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Soms is dat juist leuk, dan zie je films waar je normaal gesproken zelf niet heen zou gaan afgaande op de titel.
Maar het is meer iets voor als je toch al heel vaak naar de film gaat.
Dat is wel zo, ja. Ik moet eerst naar Den Haag reizen (niet dat dat problematisch is of zo), maar iets dichtbij is wel handiger.quote:Op zondag 15 november 2009 03:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee, kwartiertje met auto of trein. Maar ik ben met 5 minuten op de fiets bij ons in de binnenstad, lekker makkelijk.
hoe heet die smurf ook alweer?quote:
ik las je post verkeerd, had mijn mn reactie nog geeditquote:
ik ben altijd wel goed geinformeerd, dus beslissen welke film te nemen vind ik over het algemeen niet zo lastigquote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Sena het volgende:
[..]
Het was net ietjes goedkoper en vaak (niet altijd!) kwamen er toch leuke films langs. Gewoon, als je niet kan beslissen welk film je moest pakken, werd het sneaken.
quote:Op zondag 15 november 2009 03:38 schreef Sena het volgende:
[..]
Of misschien ben je gewoon lui door je gesnoep.
volgens mij heb ik tot nu toe bij pathe nog nooit een turkse film gezien, wel een aantal keer in het filmhuis en in babylon nog vizyontele gezien maar bij pathe een turkse film moet ik nog checken, ze hebben ook bollywood films bij pathe, die schaar ik in dezelfde categorie als de turkse filmsquote:Op zondag 15 november 2009 03:39 schreef Sena het volgende:
Wat ook tof van Pathé is, is dat ze Turkse films draaien.
http://www.pathe.nl/film/6450/yedi-kocali-hurmuz/quote:Op zondag 15 november 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
Ga binnenkort wel met mijn moeder naar een Turkse film, wil ze graag. Wacht even tot er iets draait wat zij kan waarderen.
"Muradına erememiş dertli kadınların filmi". Die film gaat over jou!quote:Op zondag 15 november 2009 03:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/6450/yedi-kocali-hurmuz/
quote:Op zondag 15 november 2009 03:41 schreef Sena het volgende:
Wuuut? Kurtlar Vadisi Gladio? Dat wist ik niet.
Ik ben net terug uit de kroegquote:
Genoegquote:Op zondag 15 november 2009 07:13 schreef siddha het volgende:
En, hoeveel Turken zijn hier op FOK?
ik ben er ook nog
Wat een leuk vooruitzicht vandaag: wiskunde, wiskunde en nog eens wiskunde.quote:
Bedankt hèquote:Op zondag 15 november 2009 09:28 schreef Sena het volgende:
Goddomme, ben ik weer dat 'puber'-stukje vergeten te updaten. Even bijwerken.
Nu ben ik wel uiterst benieuwd wie je bent, en hoe je mijn andere nick kentquote:Op zondag 15 november 2009 09:31 schreef Sena het volgende:
Jij blijft ongewenst, baggerbaby. Mensen met meer dan 4 m's in hun nick blieven wij niet.
Overigens wel duidelijk hoe tolerant die turken zijn, ik denk dat ik maar eens Wilders ga stemmenquote:Op zondag 15 november 2009 09:31 schreef Sena het volgende:
Jij blijft ongewenst, baggerbaby. Mensen met meer dan 4 m's in hun nick blieven wij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Ik moet veel weten. Maar ik denk dat ik gewoon wat oefententamens ga doen en dan maar hopen dat god mij genadig is.quote:Op zondag 15 november 2009 09:39 schreef Sena het volgende:
Bovengemiddeld intelligent.. Klinkt net zo goed als een patatje speciaal in de oren (
).
Mot je veel leren?
quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Overigens wel duidelijk hoe tolerant die turken zijn, ik denk dat ik maar eens Wilders ga stemmenJuist ja. Stem maar op een wattenstaafje alleen maar omdat je gepest wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat doe ik natuurlijk om zijn geweldige plannen om de crisis op te lossen. Het heeft helemaal geen dey tuk errr jeobs gehaltequote:Op zondag 15 november 2009 09:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Juist ja. Stem maar op een wattenstaafje alleen maar omdat je gepest wordt. [ afbeelding ].
Gewoon zoveel mogelijk doen en de rest komt vanzelf. Succes in ieder geval.quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet veel weten. Maar ik denk dat ik gewoon wat oefententamens ga doen en dan maar hopen dat god mij genadig is.
That sucks. Ik zou even afstand nemen van FOK!, voor je het weet zit je mee te posten tot 13:00 uur.quote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, de bieb is pas om 13:00 open. Dat wordt (deels) thuis studeren.
Het komt wel goedquote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, de bieb is pas om 13:00 open. Dat wordt (deels) thuis studeren.
Wilders gaat naar Turkije, eh. Ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik natuurlijk om zijn geweldige plannen om de crisis op te lossen. Het heeft helemaal geen dey tuk errr jeobs gehalte
Ik hoop dat hij kaal terugkomt.quote:Op zondag 15 november 2009 09:46 schreef Sena het volgende:
[..]
Wilders gaat naar Turkije, eh. Ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen..
<insert wikwakka2 lynch-plaatje.>
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.quote:Op zondag 15 november 2009 09:45 schreef Sena het volgende:
[..]
That sucks. Ik zou even afstand nemen van FOK!, voor je het weet zit je mee te posten tot 13:00 uur.
Dat zou zonde zijn. En een hele mediacircus. Dat laatste liever niet.quote:Op zondag 15 november 2009 09:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kaal terugkomt.
Hm. Ontbijten ben ik goed consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.
Ik ontbijt nu met een zak chips.quote:Op zondag 15 november 2009 09:54 schreef Sena het volgende:
[..]
Hm. Ontbijten ben ik goed consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen..
Coffee sounds goooood.
Dat is nou niet écht een ontbijt om de dag goed te beginnen. Twee dubbele boterhammen met kaas en salami, een glas melk en twee koppen koffie is where it's at.quote:Op zondag 15 november 2009 09:54 schreef Sena het volgende:
[..]
Hm. Ontbijten ben ik nooit consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen..
Waar eet je het mee? Alleen chips? Wat voor'n smaak?quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ontbijt nu met een zak chips.
Sorry hoor, ik was net in een ander topic bezig over migranten, ik ben blijven hangenquote:Op zondag 15 november 2009 09:55 schreef UncleErnie het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe iemand werkelijk álle problemen op immigranten allochtonen kan schuiven
Paprikachips. En alleen chips. Ik schaam me.quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef Sena het volgende:
[..]
Waar eet je het mee? Alleen chips? Wat voor'n smaak?
Eet smakelijk.
Klinkt als een plan. Eentje dat gedoemd is om te falen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is nou niet écht een ontbijt om de dag goed te beginnen. Twee dubbele boterhammen met kaas en salami, een glas melk en twee koppen koffie is where it's at.
Tevens ga ik van 10:15-12:00 (lunchpauze) studeren, let op mijn woorden!
Juhuu. Ik heb twee paspoorten zelfs. Ultieme parasiet.quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent hier geboren? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Ik ook hoor, daar niet vanquote:Op zondag 15 november 2009 09:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Juhuu. Ik heb twee paspoorten zelfs. Ultieme parasiet.
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo.quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Paprikachips. En alleen chips. Ik schaam me.
Ik word niet voor niks door mijn hele familie 'vreetzak' genoemdquote:Op zondag 15 november 2009 09:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Klinkt als een plan. Eentje dat gedoemd is om te falen..
Damn, zoveel kunnen eten in de ochtend. Wel nodig, wiskunde vergt veel..
Putdikkeme, wat hebben turken nou met yoghurt zeg!?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef Sena het volgende:
[..]
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo..
is dat de leipe mocro flavor?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef Sena het volgende:
[..]
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo..
Ow, jullie zijn turken. Mijn excuses.quote:
Omaanse zou logisch zijn, maar dat toch net niet, denk ik. Verenigde Arabische Emiraten?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet van. Gok eens welk staatsburgerschap ik nog meer heb?
Tip: het is een sultanaat.quote:Op zondag 15 november 2009 10:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Omaanse zou logisch zijn, maar dat toch net niet, denk ik. Verenigde Arabische Emiraten?
Papzak.quote:Op zondag 15 november 2009 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik word niet voor niks door mijn hele familie 'vreetzak' genoemd. Maar dat valt reuze mee, ik eet gewoon vaker gezonde dingen als brood en melk dan snoep en chips.
[..]
Putdikkeme, wat hebben turken nou met yoghurt zeg!?
Is het dan toch Oman?quote:Op zondag 15 november 2009 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: het is een sultanaat.
OK, eigenlijk was dat meteen het antwoord want er zijn nog maar twee sultanaten op deze aardkloot. En ik heb in beide gewoond
.
En niet eens uitnodigen. Tsk. Dat je maar smakelijk zal eten.quote:Op zondag 15 november 2009 10:04 schreef UncleErnie het volgende:
Dames, mijn zak chips is op. Ik ga naar beneden voor de rest van mijn ontbijt. Dag.
Brunei? WTF?quote:Op zondag 15 november 2009 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee. Het was een 50-50% kans en jij hebt hem niet gehaald
.
Je bent wel goed in gokken zeg! Wat knap! Helemaal 100% goed!quote:
Dat was mischien een betere benamingquote:
Euh? Serieus, Brunei? How come?quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel goed in gokken zeg! Wat knap! Helemaal 100% goed!
Driemaal raden wat het Midden Oosten en Brunei met elkaar gemeen hebben. en in Brunei krijg je, net zoals in Nederland volgens mij, automatisch een paspoort als je er geboren bent.quote:
Twee-na-laatste, gok ik.quote:Op zondag 15 november 2009 10:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Allemaal ja, behalve je twee na laatste laatste post (hoe schrijf je dat in godsnaam? tweenalaatse, een woord?).
Met de nadruk op olie en gas.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:13 schreef Sena het volgende:
Is FOK! ook sloom bij jullie? Sommige refreshes gaan niet altijd even smooth.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef iteejer het volgende:
Ik ben al een uurtje of 2 in redbus, bezig met gestructureerd onttakelen van een deel van ons serverpark.
Af en toe wat hikjes zijn mogelijk, er zal ook even een downtime zijn (15 min max)
Ik ben volbloed, nou ja, bijna volbloed kaaskop die nu voor het eerst in 10 jaar weer in Nederland woont.quote:Op zondag 15 november 2009 10:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Twee-na-laatste, gok ik.
Ben jij geboren in Brunei? Like, WTF. Wat een achtergrond heb jij..
jij was weer vroeg opquote:
te veelquote:Op zondag 15 november 2009 07:13 schreef siddha het volgende:
En, hoeveel Turken zijn hier op FOK?
ik ben er ook nog
ohja! effe koffie bijvullequote:Op zondag 15 november 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.
Ik heb al 3 koppen gehad, ik denk dat ik het voor vandaag maar voor gezien houd qua koffiequote:
hmmmquote:Op zondag 15 november 2009 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage, weet jij hoe ik "adam olmak" zo goed mogelijk naar hetNederlands kan vertalen?
Gedraag je naar je leeftijdquote:Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hmmm
adam olmak wordt bedoeld iets van "wees volwassen" "neem je verantwoordelijkheid" , maar hoe je dat het beste kan vertalen...
ik vind het in het Turks altijd veel harder aankomen dan in het Nederlands.. net zoals het woordje "saf"quote:Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hmmm
adam olmak wordt bedoeld iets van "wees volwassen" "neem je verantwoordelijkheid" , maar hoe je dat het beste kan vertalen...
ben net begonnen aan mn 2dequote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 koppen gehad, ik denk dat ik het voor vandaag maar voor gezien houd qua koffie.
kanquote:
saf heeft ook meerder ebtekenissen, zou dat woordje idd niet al te vaak gebruikenquote:Op zondag 15 november 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind het in het Turks altijd veel harder aankomen dan in het Nederlands.. net zoals het woordje "saf"
Welke betekenissen?quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
saf heeft ook meerder ebtekenissen, zou dat woordje idd niet al te vaak gebruiken
"Dikkertje Dap, klom op de trap..."quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
koffieik eet al een paar dagen niets anders dan snickers, smarties, bonbons, chokotoff en chips.
Alleen op de bruiloften heb ik wat anders gegeten. Erg gevarieerd, dat wel.
echt nietquote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Dikkertje Dap, klom op de trap..."
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.quote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt nietik ben nog niet aangekomen
moet je ook nooit doenquote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
pff Slayageik vind het altijd zo lastig om gesprekken van het Turks naar het Nederlands te vertalen
ik merk het al bij mezelfquote:Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.
ik leef al heel lang zo, nog nergens last van gehadquote:Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.
maar als ik een situatie wil uitleggen, wil bijv nog een antwoord hieropquote:
Wacht maar, zodra je >18 wordt komt het er opeens allemaal bij.quote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik leef al heel lang zo, nog nergens last van gehad
kilootjes, kom er meestal 2 kilo van aan, pukkels krijg ik niet echt van vet eten
ik hoop t nietquote:Op zondag 15 november 2009 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je >18 wordt komt het er opeens allemaal bij.
hierop steek jij je middelvinger omhoog, heel makkelijkquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar als ik een situatie wil uitleggen, wil bijv nog een antwoord hierop:
is het normaal om "adam ol" te horen in deze situatie:
sunnet dugun, dansen, kaarsje lopen enzo
Ik dans niet, heb ik m'n redenen voor.
Kaarsje lopen, kwam ik te laat achter, dus deed gewoon niet mee.
Toen zei iemand tegen mij: adam ol, bir topluma bile giremiyorsun
wat een adviesquote:Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
hierop steek jij je middelvinger omhoog, heel makkelijk
Je kan geen man wordenquote:Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat een adviesik wilde juist geduldig blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt, vond het dom om te horen "adam ol/senden adam olmaz", omdat ik niet wilde dansen, ik heb daar mn redenen voor en het heeft helemaal niets te maken met geen adam kunnen worden
Er zijn twee beginselen bij het bepalen van de nationaliteit. Nationaliteitsbeginsel ( o.g.v ingezetenschap van ouders) of territorialiteitsbeginsel ( o.g.v. grondgebied waar men is geboren).quote:Op zondag 15 november 2009 10:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Driemaal raden wat het Midden Oosten en Brunei met elkaar gemeen hebben. en in Brunei krijg je, net zoals in Nederland volgens mij, automatisch een paspoort als je er geboren bent.
Ah, ok. Niet helemaal hetzelfde dus.quote:Op zondag 15 november 2009 15:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Er zijn twee beginselen bij het bepalen van de nationaliteit. Nationaliteitsbeginsel ( o.g.v ingezetenschap van ouders) of territorialiteitsbeginsel ( o.g.v. grondgebied waar men is geboren).
De Rijkswet op het Nederlanderschap gaat in principe uit van het nationaliteitsbeginsel, met uitzonderingen ten gunste van het territorialiteitsbeginsel. ( statenloosheid is bijv ongewenst).
Trek die stekker van die computer er gewoon uit.quote:Op zondag 15 november 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar weer eens 'lekker' aan de wiskunde.
geduldig zijn leer je wel het meeste van uiteraardquote:Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat een adviesik wilde juist geduldig blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt, vond het dom om te horen "adam ol/senden adam olmaz", omdat ik niet wilde dansen, ik heb daar mn redenen voor en het heeft helemaal niets te maken met geen adam kunnen worden
quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Min-e het volgende:
Zit lekker aan de zelfgemaakte oliebollen.
ik had nog een gerookte makreel in de koelkast, tht 10-11, effe kjken of het nog eetbaar isquote:Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
ik zit nu aan de voorgemaakte opwarmlasagne en een blikje euroshopper energiedrank. Heerlijk gezond en straks kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Ben ik een aansteller als ik zeg dat ik dat de prullenbak in zou gooien? Niet erg studentikoos, maar tochquote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik had nog een gerookte makreel in de koelkast, tht 10-11, effe kjken of het nog eetbaar is
een aansteller idd, het TEN MINSTEquote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik een aansteller als ik zeg dat ik dat de prullenbak in zou gooien? Niet erg studentikoos, maar toch.
Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendinquote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik neem altijd het zekere voor het onzekere.
het was trouwens tht 12-11, maar ik leef iig nog welquote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik neem altijd het zekere voor het onzekere.
een andere player gebruiken misschien?quote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil oude video's bekijken, maar ik krijg dan de hele tijd een melding, waardoor ik de video's niet kan zien
kan iemand me helpen?
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsenquote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
een andere player gebruiken misschien?
en een noob wat video betreftquote:Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsen
Download VLC media player eens en gebruik dat in plaats van WMPquote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://img26.imageshack.us/img26/6581/melding123.jpg
Hehe, nee, maar dit had ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendinin zuid Duitsland
Wat kunnen wij Turken door lullen zeg
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijgquote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Download VLC media player eens en gebruik dat.
weinig kennis van zaken yaniquote:
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijg
ik bedoelde dat ik even niet begreep of je het over mij of jou had, eigk onnodig, omdat ik degene was die de vraag stelde, laat mar dusquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?
[..]![]()
![]()
.
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.
Dan faal jequote:Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Farmville is leuk wikwakka2, maar ben ermee gestopt, wil m'n facebook account verwijderen, maar het lukt me niet
quote:Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan faal je. En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
meteen ook op fb gezet jij, hahaquote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Slayage het volgende:
http://www.ntvmsnbc.com/id/25021312/
tayyip
morgenquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download het programma ccleaner.
2 minuten werkquote:
Zucht, Settings - account settings - deactivate account. Was dat zo moeilijk?quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.quote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer![]()
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen
edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
je kan 4 plaatsen tegelijk klaar maken om te seedenquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?quote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
quote:
Nee. Maar je kunt het toch uitproberen? Laat iemand anders naar je zoeken als je hem hebt gedeactiveerd.quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer isquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan faal je. En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
hij is lekker op dreef in dat stuk vandaarquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meteen ook op fb gezet jij, haha
dat=diequote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
Een vrouwelijke zG in de maak?quote:
je zit iig wel in mijn lijstquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer![]()
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen
quote:
zekerquote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?quote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
tja weet niet of ik je zal missenquote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
nee, ik wil zien of iedereen nog een uitnodiging kan verzendenquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet neequote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
geen zin meer inquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja weet niet of ik je zal missen![]()
waarom deactiveer je em dan?
kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet nee
je bent pleitosquote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?
tijdverspilling en zat er toch niet meer opquote:Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Facebook is het ultieme tijd'verdrijf.
Heb hier ook vaak last van.. in kluisje laten en uitstellen, dan ga ik meestal 8 uur uit huis, 8.15 op school, zodat ik nog een kwartier heb om te leren (als het in mn kluisje ligt)quote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uitmoet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten
)
mogen wordt een faaldag
Join the club.quote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uitmoet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten
)
mogen wordt een faaldag
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?quote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, wat verrassend, een meisje dat niet kaal is!
Ik ben een man maar heb heel lange haarquote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?
foto, foto!quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb heel lange haar![]()
Jullie hebben geen waterkoker?quote:Op zondag 15 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
staat bij jullei ook de hele avond het gasfornuis aan? (thee)
Lang haar = homoseksueel.quote:
Turkse theequote:Op zondag 15 november 2009 20:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je maakt geen Turkse thee met waterkokers
quote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie hebben geen waterkoker?
[..]
Lang haar = homoseksueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |