Dit gaat niet over briljante topics.quote:
quote:
Ik vond hem wel geslaagd, prima filmpje, tof gefilmd. Dat accentje was in het begin wel ietwat irritant en soms onverstaanbaar.quote:
Yes. Vond hem best wel tof. Kan ook moeilijk misgaan als sci-fi-head. Jammer dat de aliens hun wapens niet meteen gebruikten, gezien de kracht van die dingen. Maar goed, dan heb je weer geen film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geslaagd, prima filmpje, tof gefilmd. Dat accentje was in het begin wel ietwat irritant en soms onverstaanbaar.
Jij? Net gekeken?
Alien behaagde mij meer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Yes. Vond hem best wel tof. Kan ook moeilijk misgaan als sci-fi-head. Jammer dat de aliens hun wapens niet meteen gebruikten, gezien de kracht van die dingen. Maar goed, dan heb je weer geen film.
Sinds Alien kan elke films met aliens, mecha suits en zweterige mensen mij wel bekoren.
Mening over film?quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:09 schreef MASD het volgende:
Oja, kijk Ivan Vasilevich menyaet professiyu en Kin-Dza-Dza. Zit een geniale acteur in. Soort van een Soviet John Cleese.
[ afbeelding ]
Tof, maar je moet er van houden. Sowieso is het geen Hollywood. Low budget maar gecompenseerd door experimentele film of grappen.quote:
Kijk eerst naar Strangers on a Train.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:11 schreef MASD het volgende:
Anyway, trusten. Heb voor morgen Anatomy of a murder en Strangers on a train staan. Dilemma, dilemma.
Ga je nu trouwens een lijstje af of volledig willekeurig?quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Tof, maar je moet er van houden. Sowieso is het geen Hollywood. Low budget maar gecompenseerd door experimentele film of grappen.
Geen idee. Vind het net als Birds maar matig. Dan kun je beter kijken naar Rear Window en Dial M for Murder. Beiden echt tof.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk eerst naar Strangers on a Train.
Hoe kom het dat mensen Vertigo zo geweldig vinden?
Willekeur vooral. Kijken waar het over gaat en als het boeit kijken. Maar ik heb wel voorkeur voor genres en dat zie je.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je nu trouwens een lijstje af of volledig willekeurig?
Rear Window genoot ik ook van, ja. Vertigo is men lyrisch over, ik vond het echt niets,quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:18 schreef MASD het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het net als Birds maar matig. Dan kun je beter kijken naar Rear Window en Dial M for Murder. Beiden echt tof.
Wel jammer dat die wishlist er nog niet is. Ik zie soms wel een paar die ik wil zien, maar die ben ik de volgende dag dan gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Willekeur vooral. Kijken waar het over gaat en als het boeit kijken. Maar ik heb wel voorkeur voor genres en dat zie je.
Die mysterieshizzle hm. Zo tof.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rear Window genoot ik ook van, ja. Vertigo is men lyrisch over, ik vond het echt niets,. Had daarna genoeg aan Hitchcocks,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |