Ik ben net terug uit de kroegquote:
Genoegquote:Op zondag 15 november 2009 07:13 schreef siddha het volgende:
En, hoeveel Turken zijn hier op FOK?
ik ben er ook nog
Wat een leuk vooruitzicht vandaag: wiskunde, wiskunde en nog eens wiskunde.quote:
Bedankt hèquote:Op zondag 15 november 2009 09:28 schreef Sena het volgende:
Goddomme, ben ik weer dat 'puber'-stukje vergeten te updaten. Even bijwerken.
Nu ben ik wel uiterst benieuwd wie je bent, en hoe je mijn andere nick kentquote:Op zondag 15 november 2009 09:31 schreef Sena het volgende:
Jij blijft ongewenst, baggerbaby. Mensen met meer dan 4 m's in hun nick blieven wij niet.
Overigens wel duidelijk hoe tolerant die turken zijn, ik denk dat ik maar eens Wilders ga stemmenquote:Op zondag 15 november 2009 09:31 schreef Sena het volgende:
Jij blijft ongewenst, baggerbaby. Mensen met meer dan 4 m's in hun nick blieven wij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Ik moet veel weten. Maar ik denk dat ik gewoon wat oefententamens ga doen en dan maar hopen dat god mij genadig is.quote:Op zondag 15 november 2009 09:39 schreef Sena het volgende:
Bovengemiddeld intelligent.. Klinkt net zo goed als een patatje speciaal in de oren (
).
Mot je veel leren?
quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Overigens wel duidelijk hoe tolerant die turken zijn, ik denk dat ik maar eens Wilders ga stemmenJuist ja. Stem maar op een wattenstaafje alleen maar omdat je gepest wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat doe ik natuurlijk om zijn geweldige plannen om de crisis op te lossen. Het heeft helemaal geen dey tuk errr jeobs gehaltequote:Op zondag 15 november 2009 09:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Juist ja. Stem maar op een wattenstaafje alleen maar omdat je gepest wordt. [ afbeelding ].
Gewoon zoveel mogelijk doen en de rest komt vanzelf. Succes in ieder geval.quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet veel weten. Maar ik denk dat ik gewoon wat oefententamens ga doen en dan maar hopen dat god mij genadig is.
That sucks. Ik zou even afstand nemen van FOK!, voor je het weet zit je mee te posten tot 13:00 uur.quote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, de bieb is pas om 13:00 open. Dat wordt (deels) thuis studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |