Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Sowieso, een filmkaartje is echt te duur. Vind ik dan.
Guldens.quote:Op zondag 15 november 2009 03:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik was maar 32 gulden kwijt voor twee kaartjes vanavond!
daarom hebben we ook die pasquote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Sowieso, een filmkaartje is echt te duur. Vind ik dan.
Tegenwoordig 18 euro per maand. Kun je onbeperkt naar alle films in alle Pathé-bioscopen gaan.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?
hmmmquote:
http://www.pathe.nl/unlimited.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?
Sneak Previewquote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Guldens.. Toen een Sneak Preview maar 3,50 gulden kostten.
.
welk jaar hebben we het over?quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Guldens.. Toen een Sneak Preview maar 3,50 gulden kostten.
.
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.quote:Op zondag 15 november 2009 03:27 schreef Sena het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/unlimited.
Als je vaker dan één keer per maand naar de bioscoop gaat, verdien je het eigenlijk al terug. Sowieso is het handig om die pas te hebben, kan je altijd spontaan beslissen om naar de bioscoop te gaan.
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook nietquote:
(Fuck, dat moest 3,50 euro zijn.quote:
Bij ons in de BVquote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.
kostte de sneak toen 3,5 gulden?quote:
Laat je eens verrassenquote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook niet
Al sla je me dood..ik ga pas sinds een jaar weer regelmatig naar de bios.quote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 15 november 2009 03:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach sooo, zoeken ben ik wel erg goed in, maar het vinden van dingen wat minder
quote:[..]
pathe spuimarkt en pathe buitenhofscheveningen moet ik wel de auto nemen en parkeergeld betalen, dus kom er ook haast nooit tenzij het moet, zoals vanavond
ah ok, bij pathe is ie nooit zo goedkoop geweest namelijkquote:Op zondag 15 november 2009 03:30 schreef Sena het volgende:
[..]
(Fuck, dat moest 3,50 euro zijn.!)
Toen Apollo () is Delft nog bestond. Euh, ik gok rond 2002/2004.
Soms is dat juist leuk, dan zie je films waar je normaal gesproken zelf niet heen zou gaan afgaande op de titel.quote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook niet
quote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.
ik haat verrassingenquote:
ik geef wel een gilquote:
maar je hebt wel een PUC, is wel zonde eig danquote:. Ik ga meestal naar die bioscopen, aangezien er geen Pathé in Delft is.
Het was net ietjes goedkoper en vaak (niet altijd!) kwamen er toch leuke films langs. Gewoon, als je niet kan beslissen welk film je moest pakken, werd het sneaken.quote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zonde? Hoezo? Ik gebruik 'm toch?quote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik geef wel een gil![]()
[..]
maar je hebt wel een PUC, is wel zonde eig dan
Nee, kwartiertje met auto of trein. Maar ik ben met 5 minuten op de fiets bij ons in de binnenstad, lekker makkelijk.quote:Op zondag 15 november 2009 03:33 schreef Sena het volgende:
[..]
. Dat is jammer... Amsterdam ligt (te) ver?
meestal draaien ze films, waar er weinig animo voor is en waar ze weinig verwachtingen voor hebben, zo proberen ze een beetje de film pushen denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 03:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Soms is dat juist leuk, dan zie je films waar je normaal gesproken zelf niet heen zou gaan afgaande op de titel.
Maar het is meer iets voor als je toch al heel vaak naar de film gaat.
Dat is wel zo, ja. Ik moet eerst naar Den Haag reizen (niet dat dat problematisch is of zo), maar iets dichtbij is wel handiger.quote:Op zondag 15 november 2009 03:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee, kwartiertje met auto of trein. Maar ik ben met 5 minuten op de fiets bij ons in de binnenstad, lekker makkelijk.
hoe heet die smurf ook alweer?quote:
ik las je post verkeerd, had mijn mn reactie nog geeditquote:
ik ben altijd wel goed geinformeerd, dus beslissen welke film te nemen vind ik over het algemeen niet zo lastigquote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Sena het volgende:
[..]
Het was net ietjes goedkoper en vaak (niet altijd!) kwamen er toch leuke films langs. Gewoon, als je niet kan beslissen welk film je moest pakken, werd het sneaken.
quote:Op zondag 15 november 2009 03:38 schreef Sena het volgende:
[..]
Of misschien ben je gewoon lui door je gesnoep.
volgens mij heb ik tot nu toe bij pathe nog nooit een turkse film gezien, wel een aantal keer in het filmhuis en in babylon nog vizyontele gezien maar bij pathe een turkse film moet ik nog checken, ze hebben ook bollywood films bij pathe, die schaar ik in dezelfde categorie als de turkse filmsquote:Op zondag 15 november 2009 03:39 schreef Sena het volgende:
Wat ook tof van Pathé is, is dat ze Turkse films draaien.
http://www.pathe.nl/film/6450/yedi-kocali-hurmuz/quote:Op zondag 15 november 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
Ga binnenkort wel met mijn moeder naar een Turkse film, wil ze graag. Wacht even tot er iets draait wat zij kan waarderen.
"Muradına erememiş dertli kadınların filmi". Die film gaat over jou!quote:Op zondag 15 november 2009 03:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/6450/yedi-kocali-hurmuz/
quote:Op zondag 15 november 2009 03:41 schreef Sena het volgende:
Wuuut? Kurtlar Vadisi Gladio? Dat wist ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |