quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ah, bedankt voor het wijzen erop. Kleine foutje even verbeteren.quote:Op zondag 15 november 2009 02:51 schreef Slayage het volgende:
avatars van de users zijn aangepast in de OP zie ik nu, kewl![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 02:59 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het wijzen erop. Kleine foutje even verbeteren.
quote:
ow?quote:Op zondag 15 november 2009 02:59 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het wijzen erop. Kleine foutje even verbeteren.
Ik was een slash vergeten. Er horen inderdaad twee plaatjes extra zichtbaar te zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 03:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
De eerste kan ik niet zien. Maar de rest op alfabetische volgorde zelfs.
Vergeet 'sjawl' niet.quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Min-e het volgende:
Ga ik voortaan ook maar zeggen dan, als ik hip wil doen.
quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Min-e het volgende:
Ga ik voortaan ook maar zeggen dan, als ik hip wil doen.
net terug van de film, zat te twijfelen tussen jennifers body en orphan, werd de eerste, was ook de laaste week dat ie draaide zag ik, orphan check ik wel een andere keer, schijnt kewl te zijnquote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Sena het volgende:
Wat doen jullie nog wakker? Moeten jullie morgen niet werken?
Sjaalquote:Op zondag 15 november 2009 03:06 schreef Sena het volgende:
[..]
Vergeet 'sjawl' niet..
Aan de uitspraak verandert er niets trouwens..
Ja! Je leert snel.quote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
SjaalDat ding wat je om je nek moet doen?
wel ok, vermakelijk maar meer ook niet, ging er ook met het verstand op nulquote:
Het is zondag en ik sta strak van de suiker.quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef Sena het volgende:
Wat doen jullie nog wakker? Moeten jullie morgen niet werken?
quote:Op zondag 15 november 2009 03:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel ok, vermakelijk maar meer ook niet, ging er ook met het verstand op nul
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb de film vandaag gezien. Ik had er niets van verwacht, maar ik heb mij geamuseerd.
"It's true! It's on Wikipedia.",.
"Am I too big?",. Die hele scène was vermakelijk, eigenlijk.
"Do you have a tampon?",.
het was ook een slechte eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef Sena het volgende:
Wat vond je ervan? Ik vermaakte mij wel. Ik ging er vanuit dat het een slechte film zou zijn.
Op zondag is dat toegestaan.quote:Op zondag 15 november 2009 03:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is zondag en ik sta strak van de suiker.
Jaha heel kewl vond ik die.quote:Op zondag 15 november 2009 03:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
net terug van de film, zat te twijfelen tussen jennifers body en orphan, werd de eerste, was ook de laaste week dat ie draaide zag ik, orphan check ik wel een andere keer, schijnt kewl te zijn
quote:
Mwah. Als je een keertje niets te doen hebt of zo.quote:jennifers body heb ik niet gezien. De moeite waard dus?
hoe kom je zo snel aan een lick van een maand terug?quote:
sabah oldu vriendquote:
Daar hebben we toch een speciaal feest voorquote:Op zondag 15 november 2009 03:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is zondag en ik sta strak van de suiker.
Lick? Wat is een lick?quote:Op zondag 15 november 2009 03:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kom je zo snel aan een lick van een maand terug?![]()
die quotes waren wel geinig ja, maar niets al te hoog staand
antichrist moet je niet gaan kijken trouwens, mocht iemand het ooit overwegen
mwah mwah de moeite waard zou ik niet zeggen, zijn wel een paar leuker films te zienquote:Op zondag 15 november 2009 03:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jaha heel kewl vond ik die.![]()
jennifers body heb ik niet gezien. De moeite waard dus?
Woyooo gek!quote:Op zondag 15 november 2009 03:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Mjah, ik heb een Pathé Unlimited-pasje, dus zo erg is het niet als het een kutfilm blijkt te zijn.
Ik heb zo mijn eigen feestdagen.quote:Op zondag 15 november 2009 03:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een speciaal feest voor
sorry bedoel linkquote:Op zondag 15 november 2009 03:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Lick? Wat is een lick?.
Juist doordat je verstand op 0 zet zijn die quotes onverwacht en toch wel leuk.
Mjah, ik heb een Pathé Unlimited-pasje, dus zo erg is het niet als het een kutfilm blijkt te zijn.
wie is we?quote:Op zondag 15 november 2009 03:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een speciaal feest voor
Drie zoektermen in Google en meteen raak. Vind jij dingen soms moeilijk terug als je zoekt?quote:
Twee op loopafstand.quote:heb zelf ook een unlimited pasen 2 pathe theaters op loopafstand dus das wel lekker
sinds ik de pas heb klaag ik minder als het een slechte film blijkt te zijn
Ik was maar 32 gulden kwijt voor twee kaartjes vanavond!quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Sowieso, een filmkaartje is echt te duur. Vind ik dan.
ach sooo, zoeken ben ik wel erg goed in, maar het vinden van dingen wat minderquote:Op zondag 15 november 2009 03:19 schreef Sena het volgende:
[..]
Drie zoektermen in Google en meteen raak. Vind jij dingen soms moeilijk terug als je zoekt?
[..]
pathe spuimarkt en pathe buitenhofquote:Twee op loopafstand.. Zo, das zwaar kewl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |