Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Sowieso, een filmkaartje is echt te duur. Vind ik dan.
Guldens.quote:Op zondag 15 november 2009 03:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik was maar 32 gulden kwijt voor twee kaartjes vanavond!
daarom hebben we ook die pasquote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Sena het volgende:
Sowieso, een filmkaartje is echt te duur. Vind ik dan.
Tegenwoordig 18 euro per maand. Kun je onbeperkt naar alle films in alle Pathé-bioscopen gaan.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?
hmmmquote:
http://www.pathe.nl/unlimited.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n pas? Dat is voor een jaar? Onbeperkt?
Sneak Previewquote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Guldens.. Toen een Sneak Preview maar 3,50 gulden kostten.
.
welk jaar hebben we het over?quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Guldens.. Toen een Sneak Preview maar 3,50 gulden kostten.
.
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.quote:Op zondag 15 november 2009 03:27 schreef Sena het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/unlimited.
Als je vaker dan één keer per maand naar de bioscoop gaat, verdien je het eigenlijk al terug. Sowieso is het handig om die pas te hebben, kan je altijd spontaan beslissen om naar de bioscoop te gaan.
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook nietquote:
(Fuck, dat moest 3,50 euro zijn.quote:
Bij ons in de BVquote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.
kostte de sneak toen 3,5 gulden?quote:
Laat je eens verrassenquote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook niet
Al sla je me dood..ik ga pas sinds een jaar weer regelmatig naar de bios.quote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 15 november 2009 03:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach sooo, zoeken ben ik wel erg goed in, maar het vinden van dingen wat minder
quote:[..]
pathe spuimarkt en pathe buitenhofscheveningen moet ik wel de auto nemen en parkeergeld betalen, dus kom er ook haast nooit tenzij het moet, zoals vanavond
ah ok, bij pathe is ie nooit zo goedkoop geweest namelijkquote:Op zondag 15 november 2009 03:30 schreef Sena het volgende:
[..]
(Fuck, dat moest 3,50 euro zijn.!)
Toen Apollo () is Delft nog bestond. Euh, ik gok rond 2002/2004.
Soms is dat juist leuk, dan zie je films waar je normaal gesproken zelf niet heen zou gaan afgaande op de titel.quote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil graag wel weten waar ik de deur voor uitga daarom is de sneak echt niet mijn ding, snap de mensen die daar zo fan van zijn ook niet
quote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja wel handig, alleen moet ik dan naar Amsterdam. Bij ons heb je geen Pathé.
ik haat verrassingenquote:
ik geef wel een gilquote:
maar je hebt wel een PUC, is wel zonde eig danquote:. Ik ga meestal naar die bioscopen, aangezien er geen Pathé in Delft is.
Het was net ietjes goedkoper en vaak (niet altijd!) kwamen er toch leuke films langs. Gewoon, als je niet kan beslissen welk film je moest pakken, werd het sneaken.quote:Op zondag 15 november 2009 03:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |