Ik ben net terug uit de kroegquote:
Genoegquote:Op zondag 15 november 2009 07:13 schreef siddha het volgende:
En, hoeveel Turken zijn hier op FOK?
ik ben er ook nog
Wat een leuk vooruitzicht vandaag: wiskunde, wiskunde en nog eens wiskunde.quote:
Bedankt hèquote:Op zondag 15 november 2009 09:28 schreef Sena het volgende:
Goddomme, ben ik weer dat 'puber'-stukje vergeten te updaten. Even bijwerken.
Nu ben ik wel uiterst benieuwd wie je bent, en hoe je mijn andere nick kentquote:Op zondag 15 november 2009 09:31 schreef Sena het volgende:
Jij blijft ongewenst, baggerbaby. Mensen met meer dan 4 m's in hun nick blieven wij niet.
Overigens wel duidelijk hoe tolerant die turken zijn, ik denk dat ik maar eens Wilders ga stemmenquote:Op zondag 15 november 2009 09:31 schreef Sena het volgende:
Jij blijft ongewenst, baggerbaby. Mensen met meer dan 4 m's in hun nick blieven wij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Ik moet veel weten. Maar ik denk dat ik gewoon wat oefententamens ga doen en dan maar hopen dat god mij genadig is.quote:Op zondag 15 november 2009 09:39 schreef Sena het volgende:
Bovengemiddeld intelligent.. Klinkt net zo goed als een patatje speciaal in de oren (
).
Mot je veel leren?
quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Overigens wel duidelijk hoe tolerant die turken zijn, ik denk dat ik maar eens Wilders ga stemmenJuist ja. Stem maar op een wattenstaafje alleen maar omdat je gepest wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat doe ik natuurlijk om zijn geweldige plannen om de crisis op te lossen. Het heeft helemaal geen dey tuk errr jeobs gehaltequote:Op zondag 15 november 2009 09:41 schreef Sena het volgende:
[..]
Juist ja. Stem maar op een wattenstaafje alleen maar omdat je gepest wordt. [ afbeelding ].
Gewoon zoveel mogelijk doen en de rest komt vanzelf. Succes in ieder geval.quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet veel weten. Maar ik denk dat ik gewoon wat oefententamens ga doen en dan maar hopen dat god mij genadig is.
That sucks. Ik zou even afstand nemen van FOK!, voor je het weet zit je mee te posten tot 13:00 uur.quote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, de bieb is pas om 13:00 open. Dat wordt (deels) thuis studeren.
Het komt wel goedquote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, de bieb is pas om 13:00 open. Dat wordt (deels) thuis studeren.
Wilders gaat naar Turkije, eh. Ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik natuurlijk om zijn geweldige plannen om de crisis op te lossen. Het heeft helemaal geen dey tuk errr jeobs gehalte
Ik hoop dat hij kaal terugkomt.quote:Op zondag 15 november 2009 09:46 schreef Sena het volgende:
[..]
Wilders gaat naar Turkije, eh. Ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen..
<insert wikwakka2 lynch-plaatje.>
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.quote:Op zondag 15 november 2009 09:45 schreef Sena het volgende:
[..]
That sucks. Ik zou even afstand nemen van FOK!, voor je het weet zit je mee te posten tot 13:00 uur.
Dat zou zonde zijn. En een hele mediacircus. Dat laatste liever niet.quote:Op zondag 15 november 2009 09:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kaal terugkomt.
Hm. Ontbijten ben ik goed consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.
Ik ontbijt nu met een zak chips.quote:Op zondag 15 november 2009 09:54 schreef Sena het volgende:
[..]
Hm. Ontbijten ben ik goed consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen..
Coffee sounds goooood.
Dat is nou niet écht een ontbijt om de dag goed te beginnen. Twee dubbele boterhammen met kaas en salami, een glas melk en twee koppen koffie is where it's at.quote:Op zondag 15 november 2009 09:54 schreef Sena het volgende:
[..]
Hm. Ontbijten ben ik nooit consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen..
Waar eet je het mee? Alleen chips? Wat voor'n smaak?quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ontbijt nu met een zak chips.
Sorry hoor, ik was net in een ander topic bezig over migranten, ik ben blijven hangenquote:Op zondag 15 november 2009 09:55 schreef UncleErnie het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe iemand werkelijk álle problemen op immigranten allochtonen kan schuiven
Paprikachips. En alleen chips. Ik schaam me.quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef Sena het volgende:
[..]
Waar eet je het mee? Alleen chips? Wat voor'n smaak?
Eet smakelijk.
Klinkt als een plan. Eentje dat gedoemd is om te falen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is nou niet écht een ontbijt om de dag goed te beginnen. Twee dubbele boterhammen met kaas en salami, een glas melk en twee koppen koffie is where it's at.
Tevens ga ik van 10:15-12:00 (lunchpauze) studeren, let op mijn woorden!
Juhuu. Ik heb twee paspoorten zelfs. Ultieme parasiet.quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent hier geboren? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Ik ook hoor, daar niet vanquote:Op zondag 15 november 2009 09:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Juhuu. Ik heb twee paspoorten zelfs. Ultieme parasiet.
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo.quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Paprikachips. En alleen chips. Ik schaam me.
Ik word niet voor niks door mijn hele familie 'vreetzak' genoemdquote:Op zondag 15 november 2009 09:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Klinkt als een plan. Eentje dat gedoemd is om te falen..
Damn, zoveel kunnen eten in de ochtend. Wel nodig, wiskunde vergt veel..
Putdikkeme, wat hebben turken nou met yoghurt zeg!?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef Sena het volgende:
[..]
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo..
is dat de leipe mocro flavor?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef Sena het volgende:
[..]
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo..
Ow, jullie zijn turken. Mijn excuses.quote:
Omaanse zou logisch zijn, maar dat toch net niet, denk ik. Verenigde Arabische Emiraten?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet van. Gok eens welk staatsburgerschap ik nog meer heb?
Tip: het is een sultanaat.quote:Op zondag 15 november 2009 10:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Omaanse zou logisch zijn, maar dat toch net niet, denk ik. Verenigde Arabische Emiraten?
Papzak.quote:Op zondag 15 november 2009 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik word niet voor niks door mijn hele familie 'vreetzak' genoemd. Maar dat valt reuze mee, ik eet gewoon vaker gezonde dingen als brood en melk dan snoep en chips.
[..]
Putdikkeme, wat hebben turken nou met yoghurt zeg!?
Is het dan toch Oman?quote:Op zondag 15 november 2009 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: het is een sultanaat.
OK, eigenlijk was dat meteen het antwoord want er zijn nog maar twee sultanaten op deze aardkloot. En ik heb in beide gewoond
.
En niet eens uitnodigen. Tsk. Dat je maar smakelijk zal eten.quote:Op zondag 15 november 2009 10:04 schreef UncleErnie het volgende:
Dames, mijn zak chips is op. Ik ga naar beneden voor de rest van mijn ontbijt. Dag.
Brunei? WTF?quote:Op zondag 15 november 2009 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee. Het was een 50-50% kans en jij hebt hem niet gehaald
.
Je bent wel goed in gokken zeg! Wat knap! Helemaal 100% goed!quote:
Dat was mischien een betere benamingquote:
Euh? Serieus, Brunei? How come?quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel goed in gokken zeg! Wat knap! Helemaal 100% goed!
Driemaal raden wat het Midden Oosten en Brunei met elkaar gemeen hebben. en in Brunei krijg je, net zoals in Nederland volgens mij, automatisch een paspoort als je er geboren bent.quote:
Twee-na-laatste, gok ik.quote:Op zondag 15 november 2009 10:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Allemaal ja, behalve je twee na laatste laatste post (hoe schrijf je dat in godsnaam? tweenalaatse, een woord?).
Met de nadruk op olie en gas.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:13 schreef Sena het volgende:
Is FOK! ook sloom bij jullie? Sommige refreshes gaan niet altijd even smooth.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef iteejer het volgende:
Ik ben al een uurtje of 2 in redbus, bezig met gestructureerd onttakelen van een deel van ons serverpark.
Af en toe wat hikjes zijn mogelijk, er zal ook even een downtime zijn (15 min max)
Ik ben volbloed, nou ja, bijna volbloed kaaskop die nu voor het eerst in 10 jaar weer in Nederland woont.quote:Op zondag 15 november 2009 10:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Twee-na-laatste, gok ik.
Ben jij geboren in Brunei? Like, WTF. Wat een achtergrond heb jij..
jij was weer vroeg opquote:
te veelquote:Op zondag 15 november 2009 07:13 schreef siddha het volgende:
En, hoeveel Turken zijn hier op FOK?
ik ben er ook nog
ohja! effe koffie bijvullequote:Op zondag 15 november 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.
Ik heb al 3 koppen gehad, ik denk dat ik het voor vandaag maar voor gezien houd qua koffiequote:
hmmmquote:Op zondag 15 november 2009 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage, weet jij hoe ik "adam olmak" zo goed mogelijk naar hetNederlands kan vertalen?
Gedraag je naar je leeftijdquote:Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hmmm
adam olmak wordt bedoeld iets van "wees volwassen" "neem je verantwoordelijkheid" , maar hoe je dat het beste kan vertalen...
ik vind het in het Turks altijd veel harder aankomen dan in het Nederlands.. net zoals het woordje "saf"quote:Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hmmm
adam olmak wordt bedoeld iets van "wees volwassen" "neem je verantwoordelijkheid" , maar hoe je dat het beste kan vertalen...
ben net begonnen aan mn 2dequote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 koppen gehad, ik denk dat ik het voor vandaag maar voor gezien houd qua koffie.
kanquote:
saf heeft ook meerder ebtekenissen, zou dat woordje idd niet al te vaak gebruikenquote:Op zondag 15 november 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind het in het Turks altijd veel harder aankomen dan in het Nederlands.. net zoals het woordje "saf"
Welke betekenissen?quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
saf heeft ook meerder ebtekenissen, zou dat woordje idd niet al te vaak gebruiken
"Dikkertje Dap, klom op de trap..."quote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
koffieik eet al een paar dagen niets anders dan snickers, smarties, bonbons, chokotoff en chips.
Alleen op de bruiloften heb ik wat anders gegeten. Erg gevarieerd, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |