Het komt wel goedquote:Op zondag 15 november 2009 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, de bieb is pas om 13:00 open. Dat wordt (deels) thuis studeren.
Wilders gaat naar Turkije, eh. Ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik natuurlijk om zijn geweldige plannen om de crisis op te lossen. Het heeft helemaal geen dey tuk errr jeobs gehalte
Ik hoop dat hij kaal terugkomt.quote:Op zondag 15 november 2009 09:46 schreef Sena het volgende:
[..]
Wilders gaat naar Turkije, eh. Ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen..
<insert wikwakka2 lynch-plaatje.>
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.quote:Op zondag 15 november 2009 09:45 schreef Sena het volgende:
[..]
That sucks. Ik zou even afstand nemen van FOK!, voor je het weet zit je mee te posten tot 13:00 uur.
Dat zou zonde zijn. En een hele mediacircus. Dat laatste liever niet.quote:Op zondag 15 november 2009 09:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kaal terugkomt.
Hm. Ontbijten ben ik goed consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, de belangrijkste maaltijd van de dag! En net zoveel koffie drinken tot mijn oogleden fatsoenlijk open kunnen blijven.
Ik ontbijt nu met een zak chips.quote:Op zondag 15 november 2009 09:54 schreef Sena het volgende:
[..]
Hm. Ontbijten ben ik goed consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen..
Coffee sounds goooood.
Dat is nou niet écht een ontbijt om de dag goed te beginnen. Twee dubbele boterhammen met kaas en salami, een glas melk en twee koppen koffie is where it's at.quote:Op zondag 15 november 2009 09:54 schreef Sena het volgende:
[..]
Hm. Ontbijten ben ik nooit consistent in geweest. 's Ochtends kan ik gewoon niet eten. Ik zou energiedrank en suikerwafels verorberen..
Waar eet je het mee? Alleen chips? Wat voor'n smaak?quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ontbijt nu met een zak chips.
Sorry hoor, ik was net in een ander topic bezig over migranten, ik ben blijven hangenquote:Op zondag 15 november 2009 09:55 schreef UncleErnie het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe iemand werkelijk álle problemen op immigranten allochtonen kan schuiven
Paprikachips. En alleen chips. Ik schaam me.quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef Sena het volgende:
[..]
Waar eet je het mee? Alleen chips? Wat voor'n smaak?
Eet smakelijk.
Klinkt als een plan. Eentje dat gedoemd is om te falen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is nou niet écht een ontbijt om de dag goed te beginnen. Twee dubbele boterhammen met kaas en salami, een glas melk en twee koppen koffie is where it's at.
Tevens ga ik van 10:15-12:00 (lunchpauze) studeren, let op mijn woorden!
Juhuu. Ik heb twee paspoorten zelfs. Ultieme parasiet.quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent hier geboren? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Ik ook hoor, daar niet vanquote:Op zondag 15 november 2009 09:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Juhuu. Ik heb twee paspoorten zelfs. Ultieme parasiet.
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo.quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Paprikachips. En alleen chips. Ik schaam me.
Ik word niet voor niks door mijn hele familie 'vreetzak' genoemdquote:Op zondag 15 november 2009 09:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Klinkt als een plan. Eentje dat gedoemd is om te falen..
Damn, zoveel kunnen eten in de ochtend. Wel nodig, wiskunde vergt veel..
Putdikkeme, wat hebben turken nou met yoghurt zeg!?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef Sena het volgende:
[..]
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo..
is dat de leipe mocro flavor?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef Sena het volgende:
[..]
In zo'n bakje yoghurt gieten, sambal d'rop en desgewenst een klein beetje mayo..
Ow, jullie zijn turken. Mijn excuses.quote:
Omaanse zou logisch zijn, maar dat toch net niet, denk ik. Verenigde Arabische Emiraten?quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet van. Gok eens welk staatsburgerschap ik nog meer heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |