morgenquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download het programma ccleaner.
2 minuten werkquote:
Zucht, Settings - account settings - deactivate account. Was dat zo moeilijk?quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.quote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer![]()
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen
edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
je kan 4 plaatsen tegelijk klaar maken om te seedenquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?quote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
quote:
Nee. Maar je kunt het toch uitproberen? Laat iemand anders naar je zoeken als je hem hebt gedeactiveerd.quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer isquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan faal je. En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
hij is lekker op dreef in dat stuk vandaarquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meteen ook op fb gezet jij, haha
dat=diequote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
Een vrouwelijke zG in de maak?quote:
je zit iig wel in mijn lijstquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer![]()
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen
quote:
zekerquote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?quote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
tja weet niet of ik je zal missenquote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
nee, ik wil zien of iedereen nog een uitnodiging kan verzendenquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet neequote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
geen zin meer inquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja weet niet of ik je zal missen![]()
waarom deactiveer je em dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |