abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74722616
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

iks nap er niets van
Download het programma ccleaner.
Cool story, Hansel.
pi_74722626
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Download het programma ccleaner.
morgen
Ik ben een pure Turk.
pi_74722677
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

morgen
2 minuten werk .
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?
Zucht, Settings - account settings - deactivate account. Was dat zo moeilijk?
Cool story, Hansel.
pi_74722697
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

2 minuten werk .
daarom kan ik het net zo goed morgen doen
Ik ben een pure Turk.
pi_74722743
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen

edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
Ik ben een pure Turk.
pi_74722799
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer

edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
Cool story, Hansel.
pi_74722824
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
je kan 4 plaatsen tegelijk klaar maken om te seeden

ik heb de tractor, de seeder en de harvester, maar heb alleen genoeg brandstof om 1 ding te doen, maar als ik jou was zou ik er toch wel op zijn minst 1 van de 3 nemen, win je toch wat tijd mee elke keer, tenzij je pas in het begin zit, je moet maar kijken wat je precies wil, je hebt wel tijdwinst iid met die voertuigen, hoewel je niet genoeg cash hebt om alle 3 te gebruiken als je een grote farm hebt als ik nu

als je leuke gifts wil kan je me ook toevoegen level 32 nu

je hebt trouwens wel veel neighbours nodig om het maximale uit de game te halen, maar dat moet je zelf maar effe kijken hoe ver je wil gaan, met deze verslaving
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74722869
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
Ik ben een pure Turk.
pi_74722880
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:

.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74722935
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
Nee. Maar je kunt het toch uitproberen? Laat iemand anders naar je zoeken als je hem hebt gedeactiveerd.
Cool story, Hansel.
pi_74722942
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan faal je . En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
-Rabia Al-Basri
pi_74722955
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

meteen ook op fb gezet jij, haha
hij is lekker op dreef in dat stuk vandaar
-Rabia Al-Basri
pi_74722980
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
dat=die
Ik ben een pure Turk.
pi_74722987
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat=die
Een vrouwelijke zG in de maak?
Cool story, Hansel.
pi_74723019
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
Ik ben een pure Turk.
pi_74723026
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

je zit iig wel in mijn lijst
-Rabia Al-Basri
pi_74723051
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat=die
-Rabia Al-Basri
pi_74723072
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.

zeker
-Rabia Al-Basri
pi_74723083
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
Ik ben een pure Turk.
pi_74723099
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
Cool story, Hansel.
pi_74723102
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
tja weet niet of ik je zal missen

waarom deactiveer je em dan?
-Rabia Al-Basri
pi_74723137
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
nee, ik wil zien of iedereen nog een uitnodiging kan verzenden
Ik ben een pure Turk.
pi_74723142
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet nee
-Rabia Al-Basri
pi_74723151
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja weet niet of ik je zal missen

waarom deactiveer je em dan?
geen zin meer in
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: