echt nietquote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Dikkertje Dap, klom op de trap..."
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.quote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt nietik ben nog niet aangekomen
moet je ook nooit doenquote:Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
pff Slayageik vind het altijd zo lastig om gesprekken van het Turks naar het Nederlands te vertalen
ik merk het al bij mezelfquote:Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.
ik leef al heel lang zo, nog nergens last van gehadquote:Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.
maar als ik een situatie wil uitleggen, wil bijv nog een antwoord hieropquote:
Wacht maar, zodra je >18 wordt komt het er opeens allemaal bij.quote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik leef al heel lang zo, nog nergens last van gehad
kilootjes, kom er meestal 2 kilo van aan, pukkels krijg ik niet echt van vet eten
ik hoop t nietquote:Op zondag 15 november 2009 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je >18 wordt komt het er opeens allemaal bij.
hierop steek jij je middelvinger omhoog, heel makkelijkquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar als ik een situatie wil uitleggen, wil bijv nog een antwoord hierop:
is het normaal om "adam ol" te horen in deze situatie:
sunnet dugun, dansen, kaarsje lopen enzo
Ik dans niet, heb ik m'n redenen voor.
Kaarsje lopen, kwam ik te laat achter, dus deed gewoon niet mee.
Toen zei iemand tegen mij: adam ol, bir topluma bile giremiyorsun
wat een adviesquote:Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
hierop steek jij je middelvinger omhoog, heel makkelijk
Je kan geen man wordenquote:Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat een adviesik wilde juist geduldig blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt, vond het dom om te horen "adam ol/senden adam olmaz", omdat ik niet wilde dansen, ik heb daar mn redenen voor en het heeft helemaal niets te maken met geen adam kunnen worden
Er zijn twee beginselen bij het bepalen van de nationaliteit. Nationaliteitsbeginsel ( o.g.v ingezetenschap van ouders) of territorialiteitsbeginsel ( o.g.v. grondgebied waar men is geboren).quote:Op zondag 15 november 2009 10:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Driemaal raden wat het Midden Oosten en Brunei met elkaar gemeen hebben. en in Brunei krijg je, net zoals in Nederland volgens mij, automatisch een paspoort als je er geboren bent.
Ah, ok. Niet helemaal hetzelfde dus.quote:Op zondag 15 november 2009 15:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Er zijn twee beginselen bij het bepalen van de nationaliteit. Nationaliteitsbeginsel ( o.g.v ingezetenschap van ouders) of territorialiteitsbeginsel ( o.g.v. grondgebied waar men is geboren).
De Rijkswet op het Nederlanderschap gaat in principe uit van het nationaliteitsbeginsel, met uitzonderingen ten gunste van het territorialiteitsbeginsel. ( statenloosheid is bijv ongewenst).
Trek die stekker van die computer er gewoon uit.quote:Op zondag 15 november 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar weer eens 'lekker' aan de wiskunde.
geduldig zijn leer je wel het meeste van uiteraardquote:Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat een adviesik wilde juist geduldig blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt, vond het dom om te horen "adam ol/senden adam olmaz", omdat ik niet wilde dansen, ik heb daar mn redenen voor en het heeft helemaal niets te maken met geen adam kunnen worden
quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Min-e het volgende:
Zit lekker aan de zelfgemaakte oliebollen.
ik had nog een gerookte makreel in de koelkast, tht 10-11, effe kjken of het nog eetbaar isquote:Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
ik zit nu aan de voorgemaakte opwarmlasagne en een blikje euroshopper energiedrank. Heerlijk gezond en straks kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Ben ik een aansteller als ik zeg dat ik dat de prullenbak in zou gooien? Niet erg studentikoos, maar tochquote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik had nog een gerookte makreel in de koelkast, tht 10-11, effe kjken of het nog eetbaar is
een aansteller idd, het TEN MINSTEquote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik een aansteller als ik zeg dat ik dat de prullenbak in zou gooien? Niet erg studentikoos, maar toch.
Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendinquote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik neem altijd het zekere voor het onzekere.
het was trouwens tht 12-11, maar ik leef iig nog welquote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik neem altijd het zekere voor het onzekere.
een andere player gebruiken misschien?quote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil oude video's bekijken, maar ik krijg dan de hele tijd een melding, waardoor ik de video's niet kan zien
kan iemand me helpen?
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsenquote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
een andere player gebruiken misschien?
en een noob wat video betreftquote:Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsen
Download VLC media player eens en gebruik dat in plaats van WMPquote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://img26.imageshack.us/img26/6581/melding123.jpg
Hehe, nee, maar dit had ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendinin zuid Duitsland
Wat kunnen wij Turken door lullen zeg
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijgquote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Download VLC media player eens en gebruik dat.
weinig kennis van zaken yaniquote:
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijg
ik bedoelde dat ik even niet begreep of je het over mij of jou had, eigk onnodig, omdat ik degene was die de vraag stelde, laat mar dusquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?
[..]![]()
![]()
.
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.
Dan faal jequote:Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Farmville is leuk wikwakka2, maar ben ermee gestopt, wil m'n facebook account verwijderen, maar het lukt me niet
quote:Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan faal je. En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
meteen ook op fb gezet jij, hahaquote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Slayage het volgende:
http://www.ntvmsnbc.com/id/25021312/
tayyip
morgenquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download het programma ccleaner.
2 minuten werkquote:
Zucht, Settings - account settings - deactivate account. Was dat zo moeilijk?quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.quote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer![]()
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen
edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
je kan 4 plaatsen tegelijk klaar maken om te seedenquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?quote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
quote:
Nee. Maar je kunt het toch uitproberen? Laat iemand anders naar je zoeken als je hem hebt gedeactiveerd.quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer isquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan faal je. En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
hij is lekker op dreef in dat stuk vandaarquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meteen ook op fb gezet jij, haha
dat=diequote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
Een vrouwelijke zG in de maak?quote:
je zit iig wel in mijn lijstquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer![]()
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen
quote:
zekerquote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?quote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
tja weet niet of ik je zal missenquote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
nee, ik wil zien of iedereen nog een uitnodiging kan verzendenquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet neequote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
geen zin meer inquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja weet niet of ik je zal missen![]()
waarom deactiveer je em dan?
kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet nee
je bent pleitosquote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?
tijdverspilling en zat er toch niet meer opquote:Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Facebook is het ultieme tijd'verdrijf.
Heb hier ook vaak last van.. in kluisje laten en uitstellen, dan ga ik meestal 8 uur uit huis, 8.15 op school, zodat ik nog een kwartier heb om te leren (als het in mn kluisje ligt)quote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uitmoet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten
)
mogen wordt een faaldag
Join the club.quote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uitmoet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten
)
mogen wordt een faaldag
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?quote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, wat verrassend, een meisje dat niet kaal is!
Ik ben een man maar heb heel lange haarquote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?
foto, foto!quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb heel lange haar![]()
Jullie hebben geen waterkoker?quote:Op zondag 15 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
staat bij jullei ook de hele avond het gasfornuis aan? (thee)
Lang haar = homoseksueel.quote:
Turkse theequote:Op zondag 15 november 2009 20:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je maakt geen Turkse thee met waterkokers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |