abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74716221
pff Slayage ik vind het altijd zo lastig om gesprekken van het Turks naar het Nederlands te vertalen
Ik ben een pure Turk.
pi_74716230
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

"Dikkertje Dap, klom op de trap..."
echt niet ik ben nog niet aangekomen
Ik ben een pure Turk.
pi_74716266
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

echt niet ik ben nog niet aangekomen
Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.
Cool story, Hansel.
pi_74716273
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
pff Slayage ik vind het altijd zo lastig om gesprekken van het Turks naar het Nederlands te vertalen
moet je ook nooit doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74716295
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wacht maar, over een paar dagen komen de pukkels, daarna de overtollige kilootjes.
ik merk het al bij mezelf
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74716296
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

ik leef al heel lang zo, nog nergens last van gehad
kilootjes, kom er meestal 2 kilo van aan, pukkels krijg ik niet echt van vet eten
Ik ben een pure Turk.
pi_74716318
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

moet je ook nooit doen
maar als ik een situatie wil uitleggen, wil bijv nog een antwoord hierop :
is het normaal om "adam ol" te horen in deze situatie:
sunnet dugun, dansen, kaarsje lopen enzo

Ik dans niet, heb ik m'n redenen voor.

Kaarsje lopen, kwam ik te laat achter, dus deed gewoon niet mee.

Toen zei iemand tegen mij: adam ol, bir topluma bile giremiyorsun
Ik ben een pure Turk.
pi_74716345
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik leef al heel lang zo, nog nergens last van gehad
kilootjes, kom er meestal 2 kilo van aan, pukkels krijg ik niet echt van vet eten
Wacht maar, zodra je >18 wordt komt het er opeens allemaal bij.
Cool story, Hansel.
pi_74716374
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wacht maar, zodra je >18 wordt komt het er opeens allemaal bij.
ik hoop t niet en ken wel een paar mensen met dezelfde bouw als ik en bij die mensen viel t niet echt op dat ze waren aangekomen, maar lijkt me wel kut om cellulitis te krijgen
Ik ben een pure Turk.
pi_74716419
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

maar als ik een situatie wil uitleggen, wil bijv nog een antwoord hierop :
is het normaal om "adam ol" te horen in deze situatie:
sunnet dugun, dansen, kaarsje lopen enzo

Ik dans niet, heb ik m'n redenen voor.

Kaarsje lopen, kwam ik te laat achter, dus deed gewoon niet mee.

Toen zei iemand tegen mij: adam ol, bir topluma bile giremiyorsun
hierop steek jij je middelvinger omhoog, heel makkelijk
-Rabia Al-Basri
pi_74716461
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

hierop steek jij je middelvinger omhoog, heel makkelijk
wat een advies ik wilde juist geduldig blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt, vond het dom om te horen "adam ol/senden adam olmaz", omdat ik niet wilde dansen, ik heb daar mn redenen voor en het heeft helemaal niets te maken met geen adam kunnen worden
Ik ben een pure Turk.
pi_74716490
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wat een advies ik wilde juist geduldig blijven, wat uiteindelijk niet is gelukt, vond het dom om te horen "adam ol/senden adam olmaz", omdat ik niet wilde dansen, ik heb daar mn redenen voor en het heeft helemaal niets te maken met geen adam kunnen worden
Je kan geen man worden ? Wat apart!
Cool story, Hansel.
pi_74716492
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Driemaal raden wat het Midden Oosten en Brunei met elkaar gemeen hebben. en in Brunei krijg je, net zoals in Nederland volgens mij, automatisch een paspoort als je er geboren bent.
Er zijn twee beginselen bij het bepalen van de nationaliteit. Nationaliteitsbeginsel ( o.g.v ingezetenschap van ouders) of territorialiteitsbeginsel ( o.g.v. grondgebied waar men is geboren).

De Rijkswet op het Nederlanderschap gaat in principe uit van het nationaliteitsbeginsel, met uitzonderingen ten gunste van het territorialiteitsbeginsel. ( statenloosheid is bijv ongewenst).
pi_74716528
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:04 schreef Min-e het volgende:

[..]

Er zijn twee beginselen bij het bepalen van de nationaliteit. Nationaliteitsbeginsel ( o.g.v ingezetenschap van ouders) of territorialiteitsbeginsel ( o.g.v. grondgebied waar men is geboren).

De Rijkswet op het Nederlanderschap gaat in principe uit van het nationaliteitsbeginsel, met uitzonderingen ten gunste van het territorialiteitsbeginsel. ( statenloosheid is bijv ongewenst).
Ah, ok. Niet helemaal hetzelfde dus.
Cool story, Hansel.
pi_74716645
Zit lekker aan de zelfgemaakte oliebollen.
pi_74716787
Ik ga maar weer eens 'lekker' aan de wiskunde.
Cool story, Hansel.
pi_74716936
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar weer eens 'lekker' aan de wiskunde.
Trek die stekker van die computer er gewoon uit.

*even de wijze oudere spelen*
pi_74719567
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

geduldig zijn leer je wel het meeste van uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_74719619
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Min-e het volgende:
Zit lekker aan de zelfgemaakte oliebollen.

gisteren mijn eerste appel beignet van het jaar nog verorberd
-Rabia Al-Basri
pi_74719714
ik zit nu aan de voorgemaakte opwarmlasagne en een blikje euroshopper energiedrank . Heerlijk gezond en straks kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Cool story, Hansel.
pi_74719973
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
ik zit nu aan de voorgemaakte opwarmlasagne en een blikje euroshopper energiedrank . Heerlijk gezond en straks kan ik er weer een tijdje tegenaan.
ik had nog een gerookte makreel in de koelkast, tht 10-11, effe kjken of het nog eetbaar is
-Rabia Al-Basri
pi_74720047
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik had nog een gerookte makreel in de koelkast, tht 10-11, effe kjken of het nog eetbaar is
Ben ik een aansteller als ik zeg dat ik dat de prullenbak in zou gooien? Niet erg studentikoos, maar toch .
Cool story, Hansel.
pi_74720149
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ben ik een aansteller als ik zeg dat ik dat de prullenbak in zou gooien? Niet erg studentikoos, maar toch .
een aansteller idd, het TEN MINSTE
-Rabia Al-Basri
pi_74720209
Ik neem altijd het zekere voor het onzekere.
Cool story, Hansel.
pi_74721329
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendin in zuid Duitsland

Wat kunnen wij Turken door lullen zeg
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_74721413
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
het was trouwens tht 12-11, maar ik leef iig nog wel
-Rabia Al-Basri
pi_74721416
centraal
pi_74721536
ik wil oude video's bekijken, maar ik krijg dan de hele tijd een melding, waardoor ik de video's niet kan zien
kan iemand me helpen?
Ik ben een pure Turk.
pi_74721556
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil oude video's bekijken, maar ik krijg dan de hele tijd een melding, waardoor ik de video's niet kan zien
kan iemand me helpen?
een andere player gebruiken misschien?
-Rabia Al-Basri
pi_74721621
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

een andere player gebruiken misschien?
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsen
Ik ben een pure Turk.
pi_74721624
x

[ Bericht 100% gewijzigd door Bilmiyorem op 15-11-2009 18:44:34 ]
Ik ben een pure Turk.
pi_74721728
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsen
en een noob wat video betreft
-Rabia Al-Basri
pi_74721776
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

en een noob wat video betreft
??
Ik ben een pure Turk.
pi_74722065
quote:
Download VLC media player eens en gebruik dat in plaats van WMP .
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef siddha het volgende:

[..]

Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendin in zuid Duitsland

Wat kunnen wij Turken door lullen zeg
Hehe, nee, maar dit had ik nog nooit gehoord .
Cool story, Hansel.
pi_74722095
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Download VLC media player eens en gebruik dat.
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijg
Ik ben een pure Turk.
pi_74722126
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

??
weinig kennis van zaken yani
-Rabia Al-Basri
pi_74722139
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijg
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.
Cool story, Hansel.
pi_74722178
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
pi_74722250
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

weinig kennis van zaken yani
ik bedoelde dat ik even niet begreep of je het over mij of jou had, eigk onnodig, omdat ik degene was die de vraag stelde, laat mar dus
Ik ben een pure Turk.
pi_74722260
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.
???????
Ik ben een pure Turk.
pi_74722329
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

???????
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
.
Cool story, Hansel.
pi_74722436
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?
[..]

.
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.
Ik ben een pure Turk.
pi_74722458
Farmville is leuk wikwakka2, maar ben ermee gestopt, wil m'n facebook account verwijderen, maar het lukt me niet
Ik ben een pure Turk.
pi_74722517
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.
Cool story, Hansel.
pi_74722540
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Farmville is leuk wikwakka2, maar ben ermee gestopt, wil m'n facebook account verwijderen, maar het lukt me niet
Dan faal je . En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
Cool story, Hansel.
pi_74722573
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.
iks nap er niets van
Ik ben een pure Turk.
pi_74722586
-Rabia Al-Basri
pi_74722593
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan faal je . En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?
Ik ben een pure Turk.
pi_74722614
quote:
meteen ook op fb gezet jij, haha
Ik ben een pure Turk.
pi_74722616
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

iks nap er niets van
Download het programma ccleaner.
Cool story, Hansel.
pi_74722626
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Download het programma ccleaner.
morgen
Ik ben een pure Turk.
pi_74722677
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

morgen
2 minuten werk .
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?
Zucht, Settings - account settings - deactivate account. Was dat zo moeilijk?
Cool story, Hansel.
pi_74722697
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

2 minuten werk .
daarom kan ik het net zo goed morgen doen
Ik ben een pure Turk.
pi_74722743
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer
Slayage, kun je het zeggen als je er bent, dan kan ik het testen

edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
Ik ben een pure Turk.
pi_74722799
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan mn facebookaccount deactiveren, maar zien anderen dan nog dat mn account bestaat? Als ik inlog, bestaat mn account gewoon weer

edit: kzie dat je hetzelfde zegt(wikwakka2), maar ik kan nog gewoon inloggen, kunnen anderen zien dat mn account nog bestaat?
Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
Cool story, Hansel.
pi_74722824
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
je kan 4 plaatsen tegelijk klaar maken om te seeden

ik heb de tractor, de seeder en de harvester, maar heb alleen genoeg brandstof om 1 ding te doen, maar als ik jou was zou ik er toch wel op zijn minst 1 van de 3 nemen, win je toch wat tijd mee elke keer, tenzij je pas in het begin zit, je moet maar kijken wat je precies wil, je hebt wel tijdwinst iid met die voertuigen, hoewel je niet genoeg cash hebt om alle 3 te gebruiken als je een grote farm hebt als ik nu

als je leuke gifts wil kan je me ook toevoegen level 32 nu

je hebt trouwens wel veel neighbours nodig om het maximale uit de game te halen, maar dat moet je zelf maar effe kijken hoe ver je wil gaan, met deze verslaving
-Rabia Al-Basri
pi_74722869
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je hem deactiveert verdwijn je uit de lijsten van mensen, als je hem weer activeert verschijn je weer.
ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
Ik ben een pure Turk.
pi_74722880
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:

.
-Rabia Al-Basri
pi_74722935
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik vraag te veel, maar ik bedoelde kunnen anderen mn account nog vinden, ookal verdwijn ik uit hun lijsten?
Nee. Maar je kunt het toch uitproberen? Laat iemand anders naar je zoeken als je hem hebt gedeactiveerd.
Cool story, Hansel.
pi_74722942
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
-Rabia Al-Basri
pi_74722955
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

meteen ook op fb gezet jij, haha
hij is lekker op dreef in dat stuk vandaar
-Rabia Al-Basri
pi_74722980
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zat eerst op hyves, FB had ik nooit van gehoord, sinds ik een facebook account heb kom ik haast nooit meer op hyves, niet door de redenen dat je opnoemt, maar gewoon omdat he veel praktischer is
dat=die
Ik ben een pure Turk.
pi_74722987
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat=die
Een vrouwelijke zG in de maak?
Cool story, Hansel.
pi_74723019
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
en al m'n andere vrienden
Ik ben een pure Turk.
pi_74723026
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

je zit iig wel in mijn lijst
-Rabia Al-Basri
pi_74723051
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat=die
-Rabia Al-Basri
pi_74723072
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het is ook een veel overzichtelijkere en snellere website dan Hyves. Ook qua foto's taggen etc. zit het allemaal veel beter in elkaar.

zeker
-Rabia Al-Basri
pi_74723083
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
Ik ben een pure Turk.
pi_74723099
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage ga je me missen? Ik deactiveer m'n account, er staat : ........ gaat je missen
Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
Cool story, Hansel.
pi_74723102
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
tja weet niet of ik je zal missen

waarom deactiveer je em dan?
-Rabia Al-Basri
pi_74723137
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb je ook op e-mail opt-out gedrukt?
nee, ik wil zien of iedereen nog een uitnodiging kan verzenden
Ik ben een pure Turk.
pi_74723142
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ok, gedeactiveerd, zie je me nu nog in je lijst Slayage? Kun je zoeken naar me?
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet nee
-Rabia Al-Basri
pi_74723151
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja weet niet of ik je zal missen

waarom deactiveer je em dan?
geen zin meer in
Ik ben een pure Turk.
pi_74723165
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet nee
kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?
Ik ben een pure Turk.
pi_74723181
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

geen zin meer in
.

Facebook is het ultieme tijd'verdrijf.
Cool story, Hansel.
pi_74723196
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?
je bent pleitos
-Rabia Al-Basri
pi_74723209
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

.

Facebook is het ultieme tijd'verdrijf.
tijdverspilling en zat er toch niet meer op
Ik ben een pure Turk.
pi_74723222
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bent pleitos
ok, dankje
Ik ben een pure Turk.
pi_74723249
En ik ga maar weer eens aan de wiskunde.
Cool story, Hansel.
pi_74723319
jij hebt huiswerk
ik ook, een beetje maar
Ik ben een pure Turk.
pi_74723338
Huiswerk? Wiskundetentamen zul je bedoelen.
Cool story, Hansel.
pi_74723388
zet je pc dan uit, tentamens zijn nog ver weg voor mij
Ik ben een pure Turk.
pi_74723963
Zo nog even een half uurtje tentamens maken, dan uurtje wegmisbruikers, dan nog een uurtje wiskunde en dan houd ik het voor gezien .
Cool story, Hansel.
pi_74724168
Waarom stel ik altijd alles uit moet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten )

mogen wordt een faaldag
pi_74724261
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uit moet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten )

mogen wordt een faaldag
Heb hier ook vaak last van.. in kluisje laten en uitstellen, dan ga ik meestal 8 uur uit huis, 8.15 op school, zodat ik nog een kwartier heb om te leren (als het in mn kluisje ligt)
Ik ben een pure Turk.
pi_74724299
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:

mogen wordt een faaldag
Join the club.
Cool story, Hansel.
pi_74724334
door dat uitstellen oefen je wel snelonthouden en snellezen
Ik ben een pure Turk.
pi_74724631
bortecinem heeft lang haar
Ik ben een pure Turk.
pi_74724827
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
bortecinem heeft lang haar
Goh, wat verrassend, een meisje dat niet kaal is !
Cool story, Hansel.
pi_74724845
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Goh, wat verrassend, een meisje dat niet kaal is !
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?
Ik ben een pure Turk.
pi_74724909
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?
Ik ben een man maar heb heel lange haar
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_74724983
ik ga mn haar ook laten groeien, hoop ik, ik heb steeds de neiging er een stuk af te knippen, dat is ook de reden dat ik nu korter haar heb dan eerst, moest het recht laten knippen
Ik ben een pure Turk.
pi_74725193
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben een man maar heb heel lange haar
foto, foto!

mannen met lang haar
pi_74725245
behaarde mannen
Ik ben een pure Turk.
pi_74725268
staat bij jullei ook de hele avond het gasfornuis aan? (thee)
Ik ben een pure Turk.
pi_74725424
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
staat bij jullei ook de hele avond het gasfornuis aan? (thee)
Jullie hebben geen waterkoker?
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

foto, foto!

mannen met lang haar
Lang haar = homoseksueel.
Cool story, Hansel.
pi_74725465
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]