kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?quote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb nu maar 1 emel in mijn lijst en dat ben jij niet nee
je bent pleitosquote:Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kun je me ook niet vinden met de zoekfunctie?
tijdverspilling en zat er toch niet meer opquote:Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Facebook is het ultieme tijd'verdrijf.
Heb hier ook vaak last van.. in kluisje laten en uitstellen, dan ga ik meestal 8 uur uit huis, 8.15 op school, zodat ik nog een kwartier heb om te leren (als het in mn kluisje ligt)quote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uitmoet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten
)
mogen wordt een faaldag
Join the club.quote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Ayca het volgende:
Waarom stel ik altijd alles uitmoet nog 3 hoofstukken scheikunde en 2 hoofdstukken geschiedenis (en heb dat gs boek ik mn kluisje gelaten
)
mogen wordt een faaldag
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?quote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, wat verrassend, een meisje dat niet kaal is!
Ik ben een man maar heb heel lange haarquote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een nietkaalmeisje hoeft niet per se lang haar te hebben of wel?
foto, foto!quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een man maar heb heel lange haar![]()
Jullie hebben geen waterkoker?quote:Op zondag 15 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
staat bij jullei ook de hele avond het gasfornuis aan? (thee)
Lang haar = homoseksueel.quote:
Turkse theequote:Op zondag 15 november 2009 20:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je maakt geen Turkse thee met waterkokers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |