Tip: het is een sultanaat.quote:Op zondag 15 november 2009 10:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Omaanse zou logisch zijn, maar dat toch net niet, denk ik. Verenigde Arabische Emiraten?
Papzak.quote:Op zondag 15 november 2009 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik word niet voor niks door mijn hele familie 'vreetzak' genoemd. Maar dat valt reuze mee, ik eet gewoon vaker gezonde dingen als brood en melk dan snoep en chips.
[..]
Putdikkeme, wat hebben turken nou met yoghurt zeg!?
Is het dan toch Oman?quote:Op zondag 15 november 2009 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: het is een sultanaat.
OK, eigenlijk was dat meteen het antwoord want er zijn nog maar twee sultanaten op deze aardkloot. En ik heb in beide gewoond
.
En niet eens uitnodigen. Tsk. Dat je maar smakelijk zal eten.quote:Op zondag 15 november 2009 10:04 schreef UncleErnie het volgende:
Dames, mijn zak chips is op. Ik ga naar beneden voor de rest van mijn ontbijt. Dag.
Brunei? WTF?quote:Op zondag 15 november 2009 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee. Het was een 50-50% kans en jij hebt hem niet gehaald
.
Je bent wel goed in gokken zeg! Wat knap! Helemaal 100% goed!quote:
Dat was mischien een betere benamingquote:
Euh? Serieus, Brunei? How come?quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel goed in gokken zeg! Wat knap! Helemaal 100% goed!
Driemaal raden wat het Midden Oosten en Brunei met elkaar gemeen hebben. en in Brunei krijg je, net zoals in Nederland volgens mij, automatisch een paspoort als je er geboren bent.quote:
Twee-na-laatste, gok ik.quote:Op zondag 15 november 2009 10:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Allemaal ja, behalve je twee na laatste laatste post (hoe schrijf je dat in godsnaam? tweenalaatse, een woord?).
Met de nadruk op olie en gas.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:13 schreef Sena het volgende:
Is FOK! ook sloom bij jullie? Sommige refreshes gaan niet altijd even smooth.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef iteejer het volgende:
Ik ben al een uurtje of 2 in redbus, bezig met gestructureerd onttakelen van een deel van ons serverpark.
Af en toe wat hikjes zijn mogelijk, er zal ook even een downtime zijn (15 min max)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |