het was trouwens tht 12-11, maar ik leef iig nog welquote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik neem altijd het zekere voor het onzekere.
een andere player gebruiken misschien?quote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil oude video's bekijken, maar ik krijg dan de hele tijd een melding, waardoor ik de video's niet kan zien
kan iemand me helpen?
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsenquote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
een andere player gebruiken misschien?
en een noob wat video betreftquote:Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ligt niet aan de player, wacht even een screenshot plaatsen
Download VLC media player eens en gebruik dat in plaats van WMPquote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://img26.imageshack.us/img26/6581/melding123.jpg
Hehe, nee, maar dit had ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Komt jouw nick name van een cocktail? Wikkiwakkawoo? Heb ik namelijk hele leuke of beter gezegd niet leuke herinneringen aan, zoals midden in de nacht( winter) in je onderbroek lopend naar de ouders van je vriendinin zuid Duitsland
Wat kunnen wij Turken door lullen zeg
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijgquote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Download VLC media player eens en gebruik dat.
weinig kennis van zaken yaniquote:
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat heb ik al, het probleem is dat als ik die map open (videocamera), ik achterelkaar die melding krijg
ik bedoelde dat ik even niet begreep of je het over mij of jou had, eigk onnodig, omdat ik degene was die de vraag stelde, laat mar dusquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is de driver van je camera waarschijnlijk niet goed geinstalleerd of incompatible met Windows Vista.. Moet je dat even opnieuw doen.
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:
hey slayage, in Farmville he, is die tractor nog ergens nuttig voor?
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk model videocamera heb je? Je hebt toch je videocamera aangesloten op je pc en wil de een map of je camera openen?
[..]![]()
![]()
.
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, niet aangesloten, dit zijn bestanden die ik lang geleden op de pc heb gezet.
Dan faal jequote:Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Farmville is leuk wikwakka2, maar ben ermee gestopt, wil m'n facebook account verwijderen, maar het lukt me niet
quote:Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download Ccleaner eens en laat hem alles schoonmaken, daarna hem je registry laten schoonmaken.
hyves heb ik niet, ok ik lieg, ik heb t wel, amar gebruik t nooit, facebook wil ik verwijderen, al is het soms best leuk, maar hoe verwijder ik het?quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan faal je. En FB > Hyves. FB is voor coole mensen zoals ik, hyves voor breezahs en tuig van de richel.
meteen ook op fb gezet jij, hahaquote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Slayage het volgende:
http://www.ntvmsnbc.com/id/25021312/
tayyip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |