bluesgitaarist..quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Karstman het volgende:
Bluesgitarist? Bluesgigant!
Het leek er even op dat hij zomer 2010 ook nog mocht bezingen, jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef belsen het volgende:
Na 8 maanden zijn we eindelijk over Gerard Cox heen. Ja, ja, 't is weer voorbij die mooie zomer.
Deze is ook leuk, toch? Maar die andere voelde toch wat meer vertrouwd....quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cafca, doe eens je oude avatar terug. Ik herken je zo niet
Idem. Mijn mooiste aanwinst van dit jaar zijn mijn eigen opnames.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Mark het volgende:
Ik heb schrikbarend weinig muzikale aanwinsten dit jaar. Voorlopig is Revolting Cocks daarin trouwens nog de nummer 1 keuze
Die kan vast al zingen toch? toch een muzikale aanwinstquote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Mark het volgende:
Nee, mijn mooiste aanwinst blijft het nageslacht
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Mark het volgende:
Ik heb schrikbarend weinig muzikale aanwinsten dit jaar. Voorlopig is Revolting Cocks daarin trouwens nog de nummer 1 keuze
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem. Mijn mooiste aanwinst van dit jaar zijn mijn eigen opnames.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef cafca het volgende:
Mijn mooiste muzikale aanwinst van het jaar:
[ afbeelding ]
certainly did happen!quote:
Volgens mij bedoelde hij: "Ik voel behoorlijk me kloten."quote:De Munk mist laatste Ciske de Rat
Danny de Munk moet zijn allerlaatste voorstelling van Ciske de Rat laten schieten vanwege een bijbalontsteking. Dit zei hij woensdagavond zelf in RTL Boulevard.
"Het is voor mij en het publiek heel zuur,"zei De Munk."Maar mijn gezondheid gaat nu eenmaal voor."Hij heeft voor een maand antibiotica gekregen.
Zijn reallifesoap laat hem momenteel even met rust."Ik had geen zin om als een pinguin voor de camera's te verschijnen."De Munk heeft nog erg veel last van zijn onsteking:"Dit wens ik mijn ergste vijand nog niet toe.Ik voel me behoorlijk klote."
Wel een briljante titel van het artikel...quote:Bedenker van rockteken heeft kanker
Metalzanger Ronnie James Dio heeft maagkanker.Dit meldt zijn vrouw op zijn website.Dio staat bekend als de man die het rockteken -pink,wijsvinger en duim in de lucht- in de metalscene bedacht. Dio zat onder meer in de bands Rainbow, Elf en Black Sabbath.Hij zou volgende week optreden in 013 in Tilburg,maar dit concert was al eerder afgezegd.
Gegeven zijn slechte gezondheid misschien maar beter, maar toch...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef Berkery het volgende:
Dag Ramses, we zullen omhoog kijken...
Kom kom, je was al 25. Ooit zul je toch moeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
was ik maar nooit van de mavo af gegaan ....
quote:Op maandag 10 december 2009 08:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Kom kom, je was al 25. Ooit zul je toch moeten.
Het jaar is nog steeds niet voorbij hoor!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:21 schreef Seborik het volgende:
Het is voor mij ook een tam jaar geweest qua aankopen. Favoriet is nog altijd Heaven & Hell - The Devil You Know. Ook heel leuk was een boekje ter ere van het 40-jarig bestaan van een nabijgelegen platenzaak. De Waterput
Post dan een leuk linkje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef AdyVanDeSloop het volgende:
Cross Roads gutiar duel with Stev
http://video.google.nl/videoplay?docid=2532824540210704919#
cross roads
quote:
wat Bend It Like Bender een single?quote:Op maandag 21 december 2009 09:57 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel voor beste single tussen Revolting Cocks en Devin Townsend. "I am not gay" is erg tof, maar "Bend it like Bender" ook.
Geen idee, maar ik heb toch geen zicht op wat een single is en wat niet. Voor mij is het nu dus maar een los nummerquote:Op maandag 21 december 2009 10:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat Bend It Like Bender een single?
Lopen die ook op Fok dan? De Madalief actie is juist als tegenhanger van de Serious Request actie hier. Gewoon omdat het kleinschalig is en omdat al het geld bij de kinderen terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Mark het volgende:
Zal nu wel concurrentie komen van de Serious Request velingen
Tssss. wat ouders hun kinderen allemaal niet aanleren......quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn mooiste aanwinst van dit jaar betreft ook het nageslacht. Hij duimt niet maar zuigt op z'n middel en ringvinger. Hij maakt dus min of meer het metal teken:
[ afbeelding ].
Zou het een metalhead worden. Misschien om z'n vader te pesten.
Hee, dat deed ik vroeger ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn mooiste aanwinst van dit jaar betreft ook het nageslacht. Hij duimt niet maar zuigt op z'n middel en ringvinger. Hij maakt dus min of meer het metal teken:
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, om weer jong te zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Op Cultura 24 en 's nachts op Nederland 3 zie je ook tijdens de platen een ballk met wetenswaardigheden. Dat heeft me een informatiegehalte van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:48 schreef Mark het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik niet naar de Top2000 luister.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef Mark het volgende:
Soms wordt je door je kinderen met je neus op de feiten gedrukt. Dingen die je door de jaren heen niet meer kunt en nooit meer zal kunnen. Aan je grote teen sabbelen bijvoorbeeld. Of zoals vandaagOch...als je maar je best doet, Mark. Veel oefenen, dan lukt het vast wel weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, om weer jong te zijn
Bij de echte D_R hadden die stemmen natuurlijk terrecht geweest. Ik heb over die nepmod van een Da_Ripperquote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Tokus het volgende:
D_R mod? wtf? heb ik wat gemist?
Ik wist niet dat er weer zo'n "Kijk mij eens populair wezen"-poll liep.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:15 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wist niet eens dat er een MUZ-SC liep.
Ik wist ook niet dat er zo'n poll liep, anders had ik zeker en vast op jou gestemd.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, steken jullie dat 2010 maar jeweetz wel.
Wel een beetje stemmen op belsen en D_R als beste/leukste/slimste/etc mod. En mij gewoon helemaal overslaan.
Gelukkig dat ik nog genoemd ben bij geniaalste usernaam allertijden. Anders had ik er nu dus mee gestopt. Ondankbaren.
[FOK! userawards!] Uitslagen zijn bekend! Wat heb jij (niet) gewonnen?
Ja wat een ongelofelijke kutband is dat zeg. Ik heb gelijk alle films met Jared Leto erin ook maar geboycot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef dwerg het volgende:
Waarom draaien (bijna) alle zenders zo'n vreselijke bombastische pulpband als 30 Seconds to Mars? Ik kan er werkelijk niets goeds aan ontdekken.
Als je wilt schreeuwen, doe het dan zo.
bij Jared Leto denk ik altijd dat het over Dune gaat..... (en dan niet die dance-act van de jaren 90)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja wat een ongelofelijke kutband is dat zeg. Ik heb gelijk alle films met Jared Leto erin ook maar geboycot.
Idd, daarom vond ik het al snel niet grappig meer.quote:
Ach, vergeleken met Achy breaky heart van haar pa......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef bartrid het volgende:
Maar de echte is niet zo heel veel beter toch?
Wordt mijn post gewist.quote:Die kandidaten doen toch ook alles voor een beetje bekendheid.
misschien moet je kandidaten eens vervangen door nieuwsposters.....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef belsen het volgende:
Popstarsdeelneemster (20) overleden
Reageer ik met:
[..]
Wordt mijn post gewist.
twee zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, ik had je ook een note kunnen geven.
*fingers crossed*, visa aangevraagdquote:
Als Fok! in 1990 had bestaan...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
misschien moet je kandidaten eens vervangen door nieuwsposters.....
had SRV eigenlijk wel een nieuwsbericht op de FP?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Modus het volgende:
136 Teletekst di 19 jan
Kort nieuws buitenland
De Canadese zangeres Kate McGarrigle is op 63-jarige leeftijd overleden. In 1975 scoorde ze met haar zus een grote hit in Nederland met 'Complainte pour Sainte-Catherine'. Bij optredens deden soms ook Rufus en Martha Wainwright mee, de kinderen van Kate. Kate McGarrigle leed aan kanker.
De dame met de harmonica dus...
Een note, een note, ik heb nu gewoon een FP-ban.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, ik had je ook een note kunnen geven.
Ik vind dat een pluspuntquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Een note, een note, ik heb nu gewoon een FP-ban.
Daar gaat mijn ideale schoonzoonreputatie...quote:
Door de FP-ban of door de goedkeuring van Mark?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn ideale schoonzoonreputatie...
Ja, life is what happens...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef peaceman het volgende:
Onze Lennon is vandaag alweer 1 geworden... wat vliegt de tijd!
En toch heeft het wel wat... ja ik ben raar, maar 30 seconds to mars doet me op de een of andere manier wel iets. Soms moet je gewoon schreeuwen ook al weet je dat je niet zo goed bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef dwerg het volgende:
Waarom draaien (bijna) alle zenders zo'n vreselijke bombastische pulpband als 30 Seconds to Mars? Ik kan er werkelijk niets goeds aan ontdekken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Tokus het volgende:
hm ja, wellicht.
vanochtend was het rammstein op 3fm. en een zo'n knakker hier vond het kutmuziek, en direct werd overgeschakeld naar het foute uur op Q, waar net de Vengaboys waren. horror...
Roma, Romama?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Tokus het volgende:
waarom klinkt Lady Gaga alsof ze strontverkouden is, in dat huidige hitje? kutmuziek, maar ja ze hebben hier de radio zonodig op Q Music gezet
Radio 538 (kan er ook niets aan doen dat ik ernaar moet luisteren op m'n werk) was een dik uur te laat, maar om 16:12 werd ie dan toch gedraaid...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaag om 3 uur wel even marc almond luisteren met tears run rings
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:12 schreef belsen het volgende:
Mijn leven is een hel.
Waarom heb ik altijd ruzie met de frituurpan.
Mooie gitaar, nu nog wel de versterker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoogtijd voor pics van mn aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit, dat was dan waarschijnlijk tussen 1982 en 1989.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef belsen het volgende:
Ik luister net naar de Britse top 40, dat is gewoon 37 keer pure troep plus Plan B (aardig) en twee keer Florence + Machine (redelijk)... Ooit stonden daar toch leuke bands tussen.
Toch ook wel later, maar bijna alles wat er nu instaat is r-n-b (in de stijl van Jay Z en Pink) en nep electropop (Lady Gaga'ish). Toch vreemd dat er nu helemaal geen rock of pop meer tussenstaat.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ooit, dat was dan waarschijnlijk tussen 1982 en 1989.
27.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:09 schreef Mark het volgende:
Nou ja zeg, wel zo belachelijk dat ik er even een screenshot van gemaakt heb. Kwam deze banner tegen:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heeft kleurenzicht met slimheid te maken?
Wat is er mis met Peavey?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Mooie gitaar, nu nog wel de versterker.
Op zich niets, maar het heeft niet het karakter dat een Vox, Fender of Marshall heeft.quote:
Crosspost dit eens naar het Beatles-topic, het is al een tijd geleden dat daar voor het laatst een leuk relletje wasquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:07 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een vraagje van een vriendin van me wat de eerste orginele LP van de Beatles nog zonder Ringo waard is.
Iemand enig idee ?
Dat wordt hier helaas niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Weet niet of deze site al bekend was?
Que?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat wordt hier helaas niet gewaardeerd.
Nobody fucks with Frank de Grave!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zat laatst in de trein tegenover frank de grave
[ afbeelding ]
stuk minder indrukwekkend
quote:Op zondag 7 maart 2010 09:50 schreef TeleluvR het volgende:
Dit is toch even schrikken:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)horse-overleden.html
Zonde...
Ik heb het aan de moderators gevraagd en belsen raadde me aan het hier ook neer te zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef cafca het volgende:
Oh, is dit het spam-je-persoonlijke-favoriete-topic-topic?
Wat is het hier rustig verder........iedereen druk bezig?
Het ging mij om het geluid en in combinatie met de gitaren die ik heb en de muziek die ik speel kwam ik na veel testen toch uit bij Peavey.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Op zich niets, maar het heeft niet het karakter dat een Vox, Fender of Marshall heeft.
quote:
Ja hij is geweldigquote:
Ja zeg maarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Lyzio het volgende:
Is dit zeg maar de SC van MUZ?
Dan zit ik hier denk ik wel goed. Aangezien ik binnenkort mijn eigen platenzaak openquote:
En Malcolm McLarenquote:Op maandag 5 april 2010 13:39 schreef belsen het volgende:
Sugar Lee Hooper overleden...
En die moet ook Slow gaan lopenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zit ik hier denk ik wel goed. Aangezien ik binnenkort mijn eigen platenzaak open
Vinyl? en waar?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zit ik hier denk ik wel goed. Aangezien ik binnenkort mijn eigen platenzaak open
Dat vind ik in deze tijden best wel gewaagd. Maar wel een tof idee (het is er bij mij nooit van gekomen helaas).quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kinderen Tegen Kinderen?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef MrManiak het volgende:
Weet er iemand nog een leuke lokale band die meer aandacht mag verdienen (en morgenavond beschikbaar is in A-dam)? Het is voor een sollicitatieprocedure voor FOK!, het beste verhaal komt op de Frontpage te staan
. Iemand een leuke suggestie?
Nee, dat staat daar in een kadertje. Kom je nooit op de FP.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En jij houdt dat gewoon bij?
Nee. De domheid is me te overweldigend.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, dat staat daar in een kadertje. Kom je nooit op de FP.
En dat ondanks het viercijferige IQ van belsen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef bartrid het volgende:
Volgens mij is het gemiddelde IQ van de FP bezoeker negatief.
Precies, kan je nagaan hoe het met de rest gesteld is.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat ondanks het viercijferige IQ van belsen.
Niets over mijn QI, hè!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
Precies, kan je nagaan hoe het met de rest gesteld is.
Ik luister al twee weken naar Sugar Lee Hooper... Dat is pas killing.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef bartrid het volgende:
Ja kom op. Goed plan. Ik luister al ongeveer de hele dag naar Type O en Carnivore.
Nee hoor, jij trekt het gemiddelde stukken op.quote:
Dat zou ik nou nog geen 2 minuten uithouden.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik luister al twee weken naar Sugar Lee Hooper... Dat is pas killing.
Kut, lees het nu pasquote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als we deze nou vol ouwehoeren over de FP....dan kunnen we tenminste nog Dag Peter, Life is killing you doen terwijl het relevant is.
Ach, eindelijk weer "leven" in dit topic.....quote:
Nee, alleen z'n penis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef belsen het volgende:
Zo verdelen ze artiesten voor crematie over de verschillende werelddelen.
Het schijnt dat ze Peter Steele overbrengen naar de hoogovens...
Wat slecht, wat slecht...
Toch geweldig hoe ze die meisjes opmaken als onschuldige trientjes en dan Peter Steele alle ruimte geven zijn showtje op te voeren.quote:
Mooie uitspraak in de laatste seconden, overigens.quote:
Overleden aan de voortschreidende asfaltering van de randstad.quote:
Ja, dat is het bekendste wat de afgelopen 6 jaar naar boven is gekomen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:55 schreef bartrid het volgende:
Goh, ik ben nou zo'n 6 jaar weg uit Nederland, maar Kane en Anouk winnen nog steeds prijzen??
Ze staan op eenzame hoogte, ongelofelijk dat ze nog niet internationaal doorgebroken zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:55 schreef bartrid het volgende:
Goh, ik ben nou zo'n 6 jaar weg uit Nederland, maar Kane en Anouk winnen nog steeds prijzen??
Ik vind Kane echt een ongelofelijke kutband, maar moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Love over healing toch best regelmatig gedraaid heb.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:02 schreef bartrid het volgende:
Nou ik zie in de tweedehands platenzaak Kane nog wel eens in de bakken staan dus die hebben het dan wel gemaakt hier.
Oh, da's wel tof. d'r zit daar in de buurt niet zo veel, he?quote:Op zondag 18 april 2010 00:48 schreef Tokus het volgende:
Bergen Op Zoom.
en er is niks mis meequote:Op maandag 19 april 2010 08:43 schreef nipeng het volgende:
Nog een poppodium.
Geduld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Mark het volgende:
Vertel?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Mark het volgende:
Vertel?
Je zit de hele dag MED te F5-en?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:44 schreef Litpho het volgende:
Dat zat er in. Dank S_B, je deed het goed.
Uitslapen. Baan zoeken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef bartrid het volgende:
En gelijk alweer Black. En welke dingen ga je doen waar je nu weer tijd voor hebt?
Deserteur!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
MUZ: Bye Sack_Blabbath, welkom krioro!
Die note ik zodra ik weer blauw benquote:
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Mark het volgende:
Bedankt Sack!
Nieuwe mod zegt me niets eerlijk gezegd
Ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef Mark het volgende:
Nooit wat mee gedaan, ik ben zo'n braverik die CD's koopt
Ik geef de voorkeur aan Dag Peter of Dag Sackquote:Op maandag 26 april 2010 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
wordt de volgende titel
Dag, Ann Vervoort No longer in the land of the living
Ik ook, de meeste modjes hebben een TT gehad dus ik stem voor die laatstequote:Op maandag 26 april 2010 12:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Dag Peter of Dag Sack
Dag Sack, Back in black.quote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook, de meeste modjes hebben een TT gehad dus ik stem voor die laatste
Da's een goeie.quote:
Da's zo'n beetje Voicst gitaar.quote:Op maandag 26 april 2010 17:33 schreef Modus het volgende:
Dit lijkt me Scott Ian toch?
[ afbeelding ]
Het is even wennen, daarna wil je echt niet meer andersquote:Op maandag 26 april 2010 17:37 schreef belsen het volgende:
Welke layout gebruiken jullie trouwens. Ik ben nu overgestapt naar de bagerlayout, maar het leest nog niet erg lekker weg, moet ik zeggen.
Ja, dat hoop ik maar. Ik vind die balk boven de posts zo vet, dat was in silver toch veel stijlvoller...quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is even wennen, daarna wil je echt niet meer anders
Heb ik eigenlijk nooit last van gehad, ik vind baggerlayout wel lekker strakquote:Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik maar. Ik vind die balk boven de posts zo vet, dat was in silver toch veel stijlvoller...
Niet dat ik weet, maar wie weet.quote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nooit last van gehad, ik vind baggerlayout wel lekker strak
Silver gaat er toch binnenkort helemaal uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |